Dat vind ik nu ook...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:08 schreef HPayne het volgende:
Deze lijst ROCKS!! letterlijk en figuurlijk. Eindeljik eens wat anders dan die standaard Top lijstjes met Queen of Guns n Roses bovenaan...
Die gozer die nu in de ochtend zit in het weekend vind ik het wel behoorlijk doen tot nu toe. Heb verder alleen geen idee wie er nog meer nieuw zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:00 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, zoek maar eens een centraal Kinktopic, maar laten we deze dan maar nemen aangezien de 1111 nog eens word uitgezonden.
Wat vinden we trouwens van de nieuwe DJ's?
Ja, vind ik ook, er is ook een nieuwe dame, maar die d'r stem vind ik niet zooo.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die gozer die nu in de ochtend zit in het weekend vind ik het wel behoorlijk doen tot nu toe.
Centraal kink topic? Goed idee!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:00 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, zoek maar eens een centraal Kinktopic, maar laten we deze dan maar nemen aangezien de 1111 nog eens word uitgezonden.
Wat vinden we trouwens van de nieuwe DJ's?
Jaquote:Op zondag 7 januari 2007 14:18 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat er al eens 1 was, maar die search heh..
Nouja, we kunnen het toch hier doen, dan, dusquote:Op zondag 7 januari 2007 14:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja![]()
Zal op n ander moment er misschien eens één opstarten. Beetje "praten' over Kink is goed idee.
Ik luister pas sinds kort KinkFM, doen ze dit elk jaar?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:32 schreef ThE_ED het volgende:
Ik moet zeggen dat ik maanden niet meer geluisterd had, en nu sinds een maand of 2 weer regelmatig luister. Toch wel weer leuk.
Deze lijst was ter ere van hun 11-jarige bestaan. DIt is een herhaling van de eerder uitgezonden lijst. Dus ik heb verder geen idee of ze dit nog een keer gaan doen in 2007.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik luister pas sinds kort KinkFM, doen ze dit elk jaar?
Ah ja zeker ook een mooie lijst. Luisterde ook lekker vanwege het beperkte aanbod van het genre... is die er nog eigenlijk?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je had ook weleens de Kink-aardschok 666
Volgens mij al 2 jaar niet meer ofzo, of ik moet 'm gemist hebben. Toch jammer.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah ja zeker ook een mooie lijst. Luisterde ook lekker vanwege het beperkte aanbod van het genre... is die er nog eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |