abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:38:39 #1
97348 Matness
Matt about you
pi_42332461
wie heeft die dingen wel eens op?

ik had net een fles gekocht met 35% korting, neem net een beker, maar het proeft/voelt alsof er koolzuur inzit, het lijk mij dat dat niet hoort..?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_42332495
misschien is het al aan het gisten, het is natuurlijk niet voor niets in de aanbieding
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:41:33 #3
97348 Matness
Matt about you
pi_42332524
dat denk ik ook.
maargoed, aanbieding of niet, bedorven producten horen niet verkocht te worden m.i.
kan het beter door de gootsteen spoelen volgens mij
pi_42332603
Dat is toch die met yoghurt? DIe smaakt wel een beetje zuur vind ik (gek he, met yoghurt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
) Vind hem persoonlijk niet zo lekker. Maar als het voelt als koolzuur, moet je terug gaan. Wat is de houdbaarheidsdatum dan?
chanceless
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:46:58 #5
97348 Matness
Matt about you
pi_42332634
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:45 schreef TheShadow het volgende:
Dat is toch die met yoghurt? DIe smaakt wel een beetje zuur vind ik (gek he, met yoghurt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
) Vind hem persoonlijk niet zo lekker. Maar als het voelt als koolzuur, moet je terug gaan. Wat is de houdbaarheidsdatum dan?
vandaag, vandaar de 35%
maar dat zag ik ook pas toen ik de dop na ging kijken net
pi_42332674
Als het bijvoorbeeld een tijdje buiten de koelcel heeft gestaan in het magazijn kan het zijn dat het eerder bedorven is, een scherpe prikkelende smaak is wel het kenmerk van bedorven drinken. Ik zou even teruggaan, als dat de moeite is.
freefly
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:57:58 #7
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_42332847
Ik heb laatst ook een vage yoghurt op (uit de alpen ofzo) waar koolzuur in zat. Dacht dat het zo hoorde, maar nu ga ik twijfelen. Heb er overigens niks aan overgehouden en vond het ook niet echt vies.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:59:21 #8
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_42332887
Koolzuur erin is gisting oftewel het ontstaan van schimmels. Het is naar mijn mening niet meer goed - zou het niet drinken. Mijn pa was er goed ziek (vond het ook al zo gek dat er koolzuur in zat)

Trouwens het lijkt vaker voor te komen, heb zelf ook 2x zo'n smoothie weg moeten doen. Het is gevoelig spul, en met name met heette zomerdagen kan bij te lang in de zon het spul bederven. Misschien is het een nieuwe type, welke ik niet ken. Maar het lijkt mij i.e.g. niet verstandig om op te drinken.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:00:16 #9
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_42332905
Er hoort geen prik op te zitten... Maar kan ook zijn dat er door schudden belletjes in zijn gekomen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:01:04 #10
111571 klaarover
klaar? over!
pi_42332920
Precies hetzelfde heb ik ook aleens gehad met AH aardbei-yoghurt smoothie!
Bij mij was het product zwaar bedorven, niet alleen koolzuur maar ook een zeer vieze smaak die terug bleef komen.

Ik heb het verkoopadres gebeld (AH togo Maastricht) en ze reageerden correct door me voor een volgend bezoek een gratis goeie smoothie te beloven.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:01:31 #11
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42332926
Jou fles was dus duidelijk aan het gisten...

Heb hem vaker gehad en is normaal erg goed te drinken!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:01:38 #12
97348 Matness
Matt about you
pi_42332929
ik heb een halve beker op
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

hopen dat ik er niet ziek van word
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop