abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42774335
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:15 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dezelfde als in Tegenlicht? Of een andere over hetzelfde onderwerp?

V.
ik heb net de gids binnengekregen en daar stond als onderwerp afval is goed bij wat mij deed denken aan afval is voedsel maar ik zal het even opzoeken.

edit
nee dus de gids zat er weer eens naast dit komt er
http://www.canvas.be/canv(...)dezeweek/index.shtml
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_42778117
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 09:45 schreef DiRadical het volgende:
Ik heb 'm gisteren ook besteld (via Amazon) samen met Natural Capitalism - Creating the Next Industrial Revolution
Ik moet dus nog wel een tijdje wachten voordat deze binnen is

Maar nu ik nog even op Amazon ben blijkt dat ik wellicht The Philosophy of Sustainable Design beter had kunnen kopen. Een volgende keer misschien.
Hmmm staat op mijn to-read list

even kijken of ze hem in Den haag hebben
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_43142522
Helaas ben ik net te laat om het tijdschrift te kopen kan iemand mij helpen aan dat artikel van oktober 2006 Hoe meer afval, des te beter. Iemand mischien een pdfje, ik heb dit nodig voor mijn studie

Alvast bedankt!
pi_43148712
deze zondag komt hij wel op canvas kijk maar opde link uit mijn vorige post
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_43162361
Ja die heb ik ook gezien! Mooie docu was dat.
  donderdag 2 november 2006 @ 10:31:03 #31
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_43164553
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:06 schreef Jase het volgende:
Helaas ben ik net te laat om het tijdschrift te kopen kan iemand mij helpen aan dat artikel van oktober 2006 Hoe meer afval, des te beter. Iemand mischien een pdfje, ik heb dit nodig voor mijn studie
Je bedoelt de VPRO-gids met het artikel? Ik denk dat ik die met een beetje moeite wel kan vinden. Mail me maar even.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 10 december 2007 @ 21:41:51 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_55178364
http://www.ted.com/index.php/talks/view/id/104

Een TED presentatie door William McDonough (apr. 2005). Hij stipt hier in ook de ontwerpen aan voor de chinese steden die hij wilt (laten )bouwen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_55193548
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Goede ontwikkeling idd Tevens tvp, goed materiaal voor m'n studie.
Heb dit bericht ook wel goed kunnen gebruiken. Dat ik het niet eerder zag
pi_55209284
Voor degene die niet op de hoogste zijn

Tegenlicht heeft 3 weken geleden een uitzendig vertoont over Cradle-to-Cradle in Nederland.

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5966560&md5=9a691a910e18ccd236e36f0d9957a1be
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  woensdag 12 december 2007 @ 08:52:36 #35
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_55209455
Zeg, wellicht kan een mod evendit topic --> Cradle To Cradle --> Waste Equals Food! mergen met deze, wellicht wordt het dan nog wat. Vooral omdat mijn topic een jaar na dit topic gestart werd, maar ik het zonde vind van al het tikwerk om de mijne dan maar te sluiten.

Overigens willen ze bij de ontwikkeling van de Zuid-as van Amsterdam deze ontwerp-filosofie ook gaan gebruiken. Zo begreep ik. Dat zou een erg interesante ontwikkeling zijn voor A'dam en de randstad. is Amsterdam ook er eens een keer snel bij.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_55213695
Is die tegenlicht docu behalve in belgie ook in andere landen uitgezonden?
pi_55243288
Lijkt mij wel, die gasten hebben zo veel exposure gekregen...
pi_55243913
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:32 schreef Setambre het volgende:
Lijkt mij wel, die gasten hebben zo veel exposure gekregen...
wat ik bedoelde is dat een NL docu is en die worden vaak niet buiten de benelux uitgezonden
  donderdag 13 december 2007 @ 15:35:11 #39
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_55246344
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

wat ik bedoelde is dat een NL docu is en die worden vaak niet buiten de benelux uitgezonden
Volgens mij is de Nederlandse docu gebaseerd op deze docu:

http://www.thenextindustrialrevolution.org/

Kan ook anderom zijn trouwens, maar de bovenstaande docu is zo te zien ook in het buitenland getoont.

Edit: Deze docu wordt Feb. 5, 2008 - Utrecht, Netherlands - 7:30 p.m., Filmtheater 't Hoogt, Hoogt 4, 3512 GW Utrecht. Contact: directie@hoogt.nl or www.hoogt.nl <--daar getoont. Wellicht geinig om naar toe te gaan....zit persoonlijk eigenlijk te zoeken naar iets van een congress ofzo waar William McDonough en/of Michael Braungart een lezing of presentatie geven in Nederland wel te verstaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Semisane op 13-12-2007 15:42:15 ]
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_55247290
Je bent net te laat...

Vorige maand waren ze in regio Limburg. Een advocaat had ze uitgenodigd voor een lezing.
  donderdag 13 december 2007 @ 16:13:24 #41
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_55247419
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef Setambre het volgende:
Je bent net te laat...

Vorige maand waren ze in regio Limburg. Een advocaat had ze uitgenodigd voor een lezing.
Nou ja zeg...toen kende ik ze nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')