ik heb net de gids binnengekregen en daar stond als onderwerp afval is goed bij wat mij deed denken aan afval is voedsel maar ik zal het even opzoeken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dezelfde als in Tegenlicht? Of een andere over hetzelfde onderwerp?
V.
Hmmm staat op mijn to-read listquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:45 schreef DiRadical het volgende:
Ik heb 'm gisteren ook besteld (via Amazon) samen met Natural Capitalism - Creating the Next Industrial Revolution
Ik moet dus nog wel een tijdje wachten voordat deze binnen is![]()
Maar nu ik nog even op Amazon ben blijkt dat ik wellicht The Philosophy of Sustainable Design beter had kunnen kopen. Een volgende keer misschien.
Je bedoelt de VPRO-gids met het artikel? Ik denk dat ik die met een beetje moeite wel kan vinden. Mail me maar even.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:06 schreef Jase het volgende:
Helaas ben ik net te laat om het tijdschrift te kopen kan iemand mij helpen aan dat artikel van oktober 2006 Hoe meer afval, des te beter. Iemand mischien een pdfje, ik heb dit nodig voor mijn studie
Heb dit bericht ook wel goed kunnen gebruiken. Dat ik het niet eerder zagquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Goede ontwikkeling iddTevens tvp, goed materiaal voor m'n studie.
wat ik bedoelde is dat een NL docu is en die worden vaak niet buiten de benelux uitgezondenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:32 schreef Setambre het volgende:
Lijkt mij wel, die gasten hebben zo veel exposure gekregen...
Volgens mij is de Nederlandse docu gebaseerd op deze docu:quote:Op donderdag 13 december 2007 13:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat ik bedoelde is dat een NL docu is en die worden vaak niet buiten de benelux uitgezonden
Nou ja zeg...toen kende ik ze nog niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef Setambre het volgende:
Je bent net te laat...
Vorige maand waren ze in regio Limburg. Een advocaat had ze uitgenodigd voor een lezing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |