gewoon condensationtrails?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:32 schreef U het volgende:
ik zoek eigenlijk de engelse naam voor deze 'sporen'
chemtrails klopt niet, maar de vrager beslist natuurlijk....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:34 schreef ChopperMick het volgende:
contrails
Op die hamplapjes na klinkt het goed, dan liever een slavinkjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:34 schreef WooZ het volgende:
wolkenvelden
bonusvraag: spaghetti + champignons avec paprikapoeder, hamlapjes & room
mijn punten, wat doe je?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:37 schreef U het volgende:
jah ik zie 't net ook, strikt gezien heeft supersheep eigenlijk wel gelijk; aangezien ik nog niks over de taal of wat erbij had gezet; en anders was contrail ook beter geweest. Mea culpa en ik verander 't naar Supersheep. Excuses wyccie
En schapen zijn eigenlijk atoombommen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:41 schreef wyccie het volgende:
Ja, condenssporen zijn ook wat anders dan chemtrails. De chemtrails zijn sporen waarvan TRU mensen denken dat het niet de gewone vliegtuigsporen zijn, maar dat het komt doordat de (Amerikaanse) regering een chemisch goedje wil lozen. Zodat we allemaal een langzame, maar tragische dood sterven. (Kort samengevat)
en ze stellen gemene vragen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En schapen zijn eigenlijk atoombommen.
Noem 15 personages uit de serie Lost
15 ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:47 schreef U het volgende:
15?
Jack
Ekko
Kate
Hurley
Charlie
Sawyer
Locke
en nu ben ik het zat en ben ik boodschappen doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |