Nou heb je zijn gevoelens gekwetstquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:03 schreef Supersheep het volgende:
perˇsoˇnaˇge (het, de ~ (v.), ~s)
1 persoon
2 [theat.] persoon zoals uitgebeeld in een roman, verhaal, film enz. => figuur
Nu is het maar hoe ver je wil gaan natuurlijk, is Pino wel of niet een personage?
Michaelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:01 schreef Nesle het volgende:
Oke!
Noem 12 personages uit de serie Prisonbreak!
Die wilde ik eerst vragenquote:
gtst tot 2 jaar geleden. nu eigenlijk niks meerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:04 schreef Nesle het volgende:
Welke series volgen jullie dan wel:P
Michael is goed.
ER, MCW, Greys, Chicago Hope, Medical Doctors, Scrubs,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:09 schreef erkel het volgende:
Noem 6 ziekenhuisseries....
Als je het punt wil moet je ff uitleggen welke serie dit is? Of iemand anders moet ff bevestigen dat het een serie is...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ER, MCW, Greys, Chicago Hope, Medical Doctors????, Scrubs,
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:10 schreef Grim. het volgende:
ER
Grey's anatomy volgens mij stond daar eerst wat anders...![]()
House
Intensive Care
en?
Idd, had iets anders onder me ctrl+v staanquote:
nee, die iig nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:26 schreef Nesle het volgende:
Supersheep ik denk dat jij The flying Doctors bedoelde?
quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:10 schreef Grim. het volgende:
ER
Grey's anatomy (hier stond eerst wat anders, Tweener of iets in die richting)
4 House
5 Intensive Care
Supersheep +2quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef Supersheep het volgende:
en 6!!!MCW
quote:
Ik zat me al af te vragen of ik nou de enige was die wakker was, daarnaast kloppen Chicago Hope en Scrubs ook gewoon (mocht Doc niet goed zijn geweest, want die ken ik nl niet)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Sheep zei eerder MCW
ok, opgelostquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Supersheep +1 Jij verdient het punt wel, was beetje in de war![]()
ChopperMick +2quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:34 schreef ChopperMick het volgende:
all in the family!
Light Aphrodisiac by Stimulated Explosions of Rotweilerpuppy'squote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:55 schreef ChopperMick het volgende:
Moet nu echt bijna weg dus zal ff helpen
Light A... by Stimulated E... of R...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |