Ja ik vind van wel. Die interviews zijn wel interessant (niet om 10 keer te luisteren uiteraard), die greatest hits heb ik natuurlijk al, maar die "Originals" zijn fraai. Ze hebben ze geloof ik live in de studio (dus in één keer) opgenomen. De volgende songs kregen een nieuwe versie:quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:16 schreef peaceman het volgende:
en is het wat?
Van de songs kun je ook fragmenten van 30 s beluisteren, als het goed is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef _dirkjan_ het volgende:
Je kunt 30 sec. van elk interview horen via itunes...
Helaas zijn de mp4 bestanden uitgerust met DRM, dus ik kan ze je wel geven, maar ze zullen niet werken op jouw PC, daar heb je mijn licentie voor nodig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:23 schreef _dirkjan_ het volgende:
Heb jij msn ofzo, ik wil die ATS dan wel even 'lenen'![]()
De reacties op murmurs.com zijn erg leuk, bijvoorbeeld:quote:Wat een mazzelaars.
Ook leuk: na afloop gingen de leden van R.E.M. nog jammen met de "echte" bruiloft band. Ze speelden toen onder andere "Hocus Pocus" van Focus, een Nederlandse band van vroegah.
Ik verwacht niet dat Bill ooit terugkomt bij R.E.M., maar toch leuk om te zien dat ze nog steeds maatjes zijn. En wie weet, misschien gaat hij nog wel eens wat studiowerk doen?quote:My God
I would give up all my arms and legs and marry Roseanne Barr if I got R.E.M. to play at my wedding. Amazing.
nounou, waarom? Chris Martin zingt niet eens mee, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef peaceman het volgende:
Beetje jammer dat het metplay is...
![]()
Dat is wel een pré inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef BUG80 het volgende:
[..]
nounou, waarom? Chris Martin zingt niet eens mee, bijvoorbeeld.
Ja, die zou ik ook erg vet vinden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:11 schreef peaceman het volgende:
Vandaag weer de nieuwsbrief ontvangen.. tis rustig rondom hun he?!
Ik wacht eigenlijk op nieuws omtrend de beloofde DVD van de laatste tour...
Het verhaal ging toen dat het Rome of Glasgow zou worden wat op DVD uitgebracht zou worden... Wij hopen dat het Rome wordt, want daar waren we bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |