Ik neem aan dat er van deze tour wel weer een DVD komt. Ik hoop het wel in elk gevalquote:Op zondag 24 juli 2005 00:35 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ze moeten dit concert gewoon op DVD uitbrengen.
Dat komt er zeker en dat wordt het concert van Dublin of Rome, zo zijn de eerste berichten. Ik hoop die van Rome, want daar waren wij bij.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:52 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er van deze tour wel weer een DVD komt. Ik hoop het wel in elk geval![]()
Wat is hier de opinie eigenlijk over de song I'm gonna DJ. Ik vind het refrein wel leuk, maar de rest van de song snap ik niet zo.Misschien komt het doordat ik alleen live uitvoeringen gehoord heb (er is kans dat er een studio versie op het volgende album komt geloof ik).
Ik heb het overigens niet opgenomen van de webcast, maar gewoon van de échte radio.quote:Tja, webcast he, krijg je dat...
Huh, waar heb je die info vandaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:50 schreef _dirkjan_ het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk komt er na ats nog maar een cd
Ah man, ze hebben al een keer eerder een nieuw contract afgesloten bij Warner. Contracten zijn nooit oneindig.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:54 schreef _dirkjan_ het volgende:
In hun contract met Warner hebben ze afgesproken x aantal cd's in x jaar te maken, en in 2006 loopt dat contract af, zie ook:
http://www.illtaketherain.nl/Forum/index.php?mode=viewthread&forum_id=27&thread=132&PHPSESSID=a974fd026c21e1d6a85cb5093b59111a
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:59 schreef BUG80 het volgende:
Wil je dit nooit meer doen _dirkjan_. Zoiets kost me zo 5 jaar op m'n leven.![]()
Mick Jagger is 62. Ik wil nog minstens 12 jaar R.E.M.!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:02 schreef _dirkjan_ het volgende:
Maar ik heb al vaker geruchten gehoord, ook op murmurs.com, en Stipe is al bijna 50 als ik me niet vergis, dus je moet er wel rekening mee houden zo langzamerhand...
Ik hoop niet dat de vergelijking te veel opgaat, want zoveel albums maken de Stones niet meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef peaceman het volgende:
Net zo als de stones die al 20 jaar aan het stoppen zijn zeker?![]()
Let vooral op Perfect Circle, er staat een erg mooie uitvoering op Tourfilm, vind ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:37 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Heb trouwens "Tourfilm" maar es besteld. Leuk om in de vakantie naar te kijken, denk ik. Het oudere materiaal spreekt me toch wat meer aan dat het materiaal op "Monster", en sowieso staan op "Roadmovie" alwéér WTFK, EH, ITEOTWAWKI(AIFF), OC, .. en die zullen ook wel weer op de nieuwe DVD staan.
Ja ik vind van wel. Die interviews zijn wel interessant (niet om 10 keer te luisteren uiteraard), die greatest hits heb ik natuurlijk al, maar die "Originals" zijn fraai. Ze hebben ze geloof ik live in de studio (dus in één keer) opgenomen. De volgende songs kregen een nieuwe versie:quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:16 schreef peaceman het volgende:
en is het wat?
Van de songs kun je ook fragmenten van 30 s beluisteren, als het goed is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef _dirkjan_ het volgende:
Je kunt 30 sec. van elk interview horen via itunes...
Helaas zijn de mp4 bestanden uitgerust met DRM, dus ik kan ze je wel geven, maar ze zullen niet werken op jouw PC, daar heb je mijn licentie voor nodig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:23 schreef _dirkjan_ het volgende:
Heb jij msn ofzo, ik wil die ATS dan wel even 'lenen'![]()
De reacties op murmurs.com zijn erg leuk, bijvoorbeeld:quote:Wat een mazzelaars.
Ook leuk: na afloop gingen de leden van R.E.M. nog jammen met de "echte" bruiloft band. Ze speelden toen onder andere "Hocus Pocus" van Focus, een Nederlandse band van vroegah.
Ik verwacht niet dat Bill ooit terugkomt bij R.E.M., maar toch leuk om te zien dat ze nog steeds maatjes zijn. En wie weet, misschien gaat hij nog wel eens wat studiowerk doen?quote:My God
I would give up all my arms and legs and marry Roseanne Barr if I got R.E.M. to play at my wedding. Amazing.
nounou, waarom? Chris Martin zingt niet eens mee, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef peaceman het volgende:
Beetje jammer dat het metplay is...
![]()
Dat is wel een pré inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef BUG80 het volgende:
[..]
nounou, waarom? Chris Martin zingt niet eens mee, bijvoorbeeld.
Ja, die zou ik ook erg vet vinden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:11 schreef peaceman het volgende:
Vandaag weer de nieuwsbrief ontvangen.. tis rustig rondom hun he?!
Ik wacht eigenlijk op nieuws omtrend de beloofde DVD van de laatste tour...
Het verhaal ging toen dat het Rome of Glasgow zou worden wat op DVD uitgebracht zou worden... Wij hopen dat het Rome wordt, want daar waren we bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |