Lieve Chris.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik twijfel over de kleur van mijn zwembroek; zal ik het casual houden of toch iets gewaagder?
Ik denk dat je dat het beste even af kan stemmen met SeaOfLove, in verband met de kleur muts die zij voor je aan het breien is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik twijfel over de kleur van mijn zwembroek; zal ik het casual houden of toch iets gewaagder?
Ik denk dat het geviste is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:11 schreef Biancavia het volgende:
Het is vlees noch vis, Intrepidity.
Blubber!
Namen!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:41 schreef Intrepidity het volgende:
Mocht het rot walvisvlees eten vanwege acties van Greenpeace onverhoopt verhinderd wezen ken ik nog wel een aantal dames die hun vagina beschikbaar stellen voor een benadering van de sensatie
heb flink geoefend de laatste jaren dus als hij even een foto post van hem in zwembroek dan maak ik 'm helemaal matchingquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat het beste even af kan stemmen met SeaOfLove, in verband met de kleur muts die zij voor je aan het breien is.
de inschrijving is al een aantal jaren geleden gesloten. maar misschien kan je nog wat met biancavia regelen.quote:
Ik vind het prima, maar dan moet je wel even je eigen cavia's regelen voor het caviawerpen, ik ben er schijtziek van om steeds meer van die rotbeesten te moeten kopen voor de late aanmeldersquote:
Conflict heeft helemaal geen vagina!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
Namen!
*Biancavia (Onder voorbehoud -> Conflict?)
*
*
Ik heb me inderdaad georiënteerd op de Hawaiiaanse bloemetjeszwembroekenmarkt, maar ik denk dat ik dat toch maar het beste af kan stemmen op SeaOfLove, in verband met de kleur muts die zij voor me aan het breien is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lieve Chris.
Is het een idee om te gaan voor het bekende Hawaii-bloemetjesmotief? Dat straalt dat gewaagde uit waar je over spreekt, maar tevens is het een blijk van lichtgevederdheid. Chicks love it.
Ik zou niet durven om de creatieve vrijheid van een pure kunstenares als jij op die manier te belemmeren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb flink geoefend de laatste jaren dus als hij even een foto post van hem in zwembroek dan maak ik 'm helemaal matching
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Conflict heeft helemaal geen vagina!
Je weet mijn antwoord al he?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik sta er nog steeds niet inquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
GezelligZal je toevoegen op het lijstje!
Morgen als dochterlief logeren is bij oma ga ik alles weer bijwerken
Niet zo ongeduldig hè. Je kan niet verwachten dat ze alles in twee jaar tijd bij kan werken.quote:
Ja maar, straks kan ik niet mee en ik wil zo graag een roze mutsquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig hè. Je kan niet verwachten dat ze alles in twee jaar tijd bij kan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |