na nog 18 dagen extra bedenktijd te hebben gehad , kan ik u dito mededelen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
Na 3,5 jaar in onzekerheid op de misschienlijst te hebben gebivakkeerd kan ik hierbij mededelen dat ik officieel van de partij ben.
Dan schrijf ik me alvast in.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:41 schreef Burghardt het volgende:
Voor iedereen die 2012 een beetje kort dag vindt voor een samenkomst, wil ik graag wijzen op de New York-meet in 2033.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:34 schreef Burghardt het volgende:
Ja, hallo. Ik ben 'een vriend' (dikke knipoog hihi) van VAC. VAC doet niet aan pre-meets. Zo zijn we verdomme niet getrouwd, Biancavia.
Gezelligquote:
yay!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
GezelligZal je toevoegen op het lijstje!
Morgen als dochterlief logeren is bij oma ga ik alles weer bijwerken
Morgen alquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog maar 4 jaar komende vrijdag. Heb er zin in.
Reykjavic denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef Intrepidity het volgende:
Ik wil hierbij graag ook bevestigen..
Is dit het 2e topic al ofzo? Zag 'm niet meer terug in MyAT
Anyway, waar spreken we af?
Hoe is het vervoer? Per boot? Per vliegtuig: Dusseldorf, A'dam andere?quote:
Rubber bootje, IJmuiden pier afvaart, en neem roeispanen meequote:Op zondag 8 juni 2008 12:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe is het vervoer? Per boot? Per vliegtuig: Dusseldorf, A'dam andere?
Indien Vliegtuig wil ik ook mee![]()
Oh gelukkig. Ik was al bijna aan het hyperventileren!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:49 schreef Biancavia het volgende:
GEEN PANIEK!
Vooralsnog gaat de meet gewoon door!
Nog even een vraagje Frau Reiseleiter, is het gezien de IJslandse situatie niet veel handiger dat we een beetje geld bijelkaar leggen en Reykajic kopen en naar hier laten komen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:49 schreef Biancavia het volgende:
GEEN PANIEK!
Vooralsnog gaat de meet gewoon door!
Is goed, doen we er voor jou 11 spuiten bij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nog even een vraagje Frau Reiseleiter, is het gezien de IJslandse situatie niet veel handiger dat we een beetje geld bijelkaar leggen en Reykajic kopen en naar hier laten komen.
Sorry, net gestoptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is goed, doen we er voor jou 11 spuiten bij.
En nogmaals Sorry, zie net dat jij die slechte grap al gemaakt hadquote:
quote:Misschien-lijst
VelvetAcidChrist
Chriz2k
Intxaurraga
ehqo
Helaas heb ik van bovenstaande deelnemers nog geen reactie ontvangen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gezien de korte tijdspanne tot vertrek zou ik graag van bovenstaande aanmeldingen een definitieve bevestiging willen hebben. Het liefste nog voor februari 2009 als dat mogelijk is, dit in verband met de geplande premeeting in augustus 2009.
De spelregels zullen tijden de premeet worden uitgereikt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef dubidub het volgende:
Zijn er ook hulpmiddelen toegestaan bij het caviawerpen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[..]
Helaas heb ik van bovenstaande deelnemers nog geen reactie ontvangen.
Daarom zijn wij helaas genoodzaakt de geplande premeet door te schuiven naar januari 2010. De precieze datum zal nog nader bekend worden gemaakt.
Verder wil ik bij deze even melden dat de activiteiten 'Caviawerpen door ijshoepels' en het 'ijskasteel bouwen' zijn verwisseld in tijdstip. Wegens organisatorische redenen zal het ijskasteel bouwen nu 's ochtends plaatsvinden en net na de lunch begint het caviawerpen.
Als er deelnemers zijn die zich al hadden ingeschreven, maar hierdoor in de problemen komen met andere activiteiten mag er nog gewisseld worden.
Doorgeven vóór 8 oktober 2010 graag, in verband met het plannen van de trip naar de geisers.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
Na 3,5 jaar in onzekerheid op de misschienlijst te hebben gebivakkeerd kan ik hierbij mededelen dat ik officieel van de partij ben.
Er waren nog plaatsen over in het hotel, maar wel haasten met reserverenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, het is bijna zover. Nog maar 3 jaar en een ruime week.
Ah, mijn welgemeende excuses voor deze fout in het aanmeldingssysteem.quote:
No problem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ah, mijn welgemeende excuses voor deze fout in het aanmeldingssysteem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |