quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:36 schreef PeRi het volgende:
Sta ik nou nog steeds niet in de lijst.
Dit zijn dingen waar ik erg goed in ben. Ik zou mijn kwaliteiten graag met jullie delen. Zet me maar op de lijst.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:57 schreef Biancavia het volgende:Aanschouwen der Tweede Venusovergang Pegelvangen Caviawerpen door ijshoepels Wedstrijd rottend walvisvlees eten
Jammer dat naakt ijszwemmen niet in je lijstje staat, dat had ik nl. graag samen met jou gedaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit zijn dingen waar ik erg goed in ben. Ik zou mijn kwaliteiten graag met jullie delen. Zet me maar op de lijst.
Al eens gedaan... Maar die scherpe randjes overal hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jammer dat naakt ijszwemmen niet in je lijstje staat, dat had ik nl. graag samen met jou gedaan![]()
Zullen we maar gewoon genieten van het bubbelbad in het hotelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Al eens gedaan... Maar die scherpe randjes overal he![]()
Misschien kunnen we eens een geiser testen![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:55 schreef Xlarge het volgende:
Bij deze wil ik een onbeschaamde tvp plaatsen , ik hoop echter dat het mij wordt vergeven ,daar de meet dichterbij komt en ik van alle info op de hoogte moet blijven...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:58 schreef pussydeluxe het volgende:
@ SOL: Kom je dan wel?
Tegen die tijd heb ik voor jullie allemaal een muts gebreidquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:04 schreef plumbum het volgende:
Tofcount me in.
Begin direct met t breien van een muts.(heb gehoord dat het daar nogaleens koud is)
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik voor jullie allemaal een muts gebreid![]()
Verpest onze ontdekkingsreis effe. Bedankt hequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:06 schreef Speth het volgende:
reykjavik heet die plaats. met een k.
en je kan er goed eten in het perlan gebouw of laugarvegur en kleed je in godsnaam behoorlijk als je er uitgaat want ze zijn daar nogal modebewust, vooral in 101.
oh ja akureyri is een kloteplaats als ze vragen wat je daarvan vind en de hallgrimskirkja is leuk om te bezoeken
dat zeiden ze alleen maar tegen jouquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:12 schreef Speth het volgende:
oh ja iedere ijslandse vrouw is knap en totaal niet geinteresseerd in buitenlanders
ik heb het helemaal niet geprobeerd, ik weet wat dat betreft alleen wat ik van de ijslanders zelf af en toe hoor, en dat is dat ze nogal gereserveerd zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
dat zeiden ze alleen maar tegen jou![]()
Snakey , het topic is per ongeluk in TRV terecht gekomen , wil je het aub even terug plaatsenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:21 schreef Speth het volgende:
[..]
ik heb het helemaal niet geprobeerd, ik weet wat dat betreft alleen wat ik van de ijslanders zelf af en toe hoor, en dat is dat ze nogal gereserveerd zijn.
als je walvissen wil kijken kan je het beste naar husavik (in het noorden van het land) gaan maar als je daar geen zin/tijd voor hebt kan het ook wel vanuit reykjavik, hoewel minder cool. als je vanuit husavik gaat neem dan de schoener ipv de gewone motorboot.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Snakey , het topic is per ongeluk in TRV terecht gekomen , wil je het aub even terug plaatsen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Snakey , het topic is per ongeluk in TRV terecht gekomen , wil je het aub even terug plaatsen
Stomme stomstom, je hebt alles voor ons verklapt.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:09 schreef plumbum het volgende:
[..]
![]()
ik kan namelijk helemaal niet breien![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:28 schreef longinus het volgende:
Leuk, ik ga mee.
quote:De inschrijving is per 8 september 2006 officiëel gesloten.
Dan ga ik op eigen gelegenheid,quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:57 schreef Biancavia het volgende:
Voor eventuele nagekomen aanmeldingen uw motivatie hier in dit topic plaatsen ter beoordeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |