je kan het ook overschatting noemenquote:
Of jaloersheid, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:19 schreef Blueman het volgende:
Duurde even!
[..]
je kan het ook overschatting noemen
De link naar prestatiedrang van gurlie leg ik dan even niet ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of jaloersheid, dat kan natuurlijk ook.![]()
Of jaloezie, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of jaloersheid, dat kan natuurlijk ook.![]()
Laat jij je temmen door de dame van Flow?quote:
I shall tame every beast on this planet!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Laat jij je temmen door de dame van Flow?
GUPPIE!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Seks! Batsen! Piem0l! Pijpen! Beffen! Neuken! Likken! Zaad!
Zit ik nu!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:23 schreef eQuaL het volgende:
Breda ole ole?
Dat dacht je!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
I shall tame every beast on this planet!![]()
Check!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh lieve mensjes
Ik heb een snotkopWie nog meer?
Wacht maar, je gaat toch naar een basisschoolquote:
1tje maar?quote:
Daddy Dj, waar mag ik em ophalen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:45 schreef FlowDesign het volgende:
Basshunter heeft ook weer een nieuw liedje
http://basshunter.m0o.eu/dota/index_nl.php (met ondertitels)
Maar nu de quizvraag voor de magnetron: waar lijkt dit als twee druppels water op?
Bingoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daddy Dj, waar mag ik em ophalen?
(Ow en je loopt een maand achter, o.a. Nieuwe basshunter track
Typisch.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:23 schreef r8ality het volgende:
Echt hoor, een heel topic vol met zaad en ranzigheden en ik was er niet eens bij.
Moet je maar oplettenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:23 schreef r8ality het volgende:
Echt hoor, een heel topic vol met zaad en ranzigheden en ik was er niet eens bij.
Gefeliciteerd! Wat? Waar? Hoe groot? Foto's!quote:
Over Ramadan gesproken...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
SQ tegen Ali: Man, ik heb echt honger, mijn maag rammelt
Ali: ik mag pas om half acht eten want het is Ramadan
SQ is blij dat ze gewoon Atheist is
Moet jij zeggenquote:
Ik ben mentaal wel veel scherper als ik een lege maag heb... maar de fysique werkt dan helaas minder meequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Over Ramadan gesproken...
Had Koné in een interview gezegd dat hij juist het beste speelt tijdens de Ramadan...![]()
![]()
Waar zit die gast met z'n hoofd?
Water drinken is toch niet zo erg?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, de eerste fles water zit er in.
Nog 3 te gaan.![]()
Waarin?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, de eerste fles water zit er in.
Nog 3 te gaan.![]()
Ik dus niet, normaal gesproken, ik moet mezelf er echt toe dwingen en dan is het niet leukquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Water drinken is toch niet zo erg?
Ik drink ook best veel water en thee enzo.
4 flessen van 1/2 liter? Ik heb dat ook een tijdje gedaan, zodra je plas dezelfde kleur heeft als het water dan kun je net zo goed stoppen aldus een deskundigequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dus niet, normaal gesproken, ik moet mezelf er echt toe dwingen en dan is het niet leuk
WinkelCentrum Woensel, Noord-Oost bij de Aldi.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat? Waar? Hoe groot? Foto's!
Ow en Flow, ik hoorde het maar dan wel een maand eerder.
Funda?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
WinkelCentrum Woensel, Noord-Oost bij de Aldi.
55m^2;
2 kamers van 4x4
redelijke keuken
nieuwe badkamer met ligbad!
nieuw toilet (apart!)
balkon van 2,5x8m
berginkje
flinke beneden berging
plek in de garage erbij gekocht
Foto's?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
WinkelCentrum Woensel, Noord-Oost bij de Aldi.
55m^2;
2 kamers van 4x4
redelijke keuken
nieuwe badkamer met ligbad!
nieuw toilet (apart!)
balkon van 2,5x8m
berginkje
flinke beneden berging
plek in de garage erbij gekocht
Staat ie nog niet opquote:
Ik vind het vrij veel geld voor een auto van 8 jaar oud..Wat zijn je eisen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:36 schreef gurlie het volgende:
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=846125&sprid=38279786&position=1&records=47&cache=no
Ik vind hem stoer.
Wat heeft het gekost als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Staat ie nog niet op
Foto's heb ik thuis, van eenzefde, echter véél slechter onderhouden, appartement.
Starlets zijn nou eenmaal wat duurder.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik vind het vrij veel geld voor een auto van 8 jaar oud..Wat zijn je eisen?
Makelaar is nog aan het onderhandelen over de prijs. Incl garage zitten we net boven de 142kquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat heeft het gekost als ik vragen mag?
En dan meteen: heb je een vaste baan?
Voor dat geld is er veeeel meer leuks te koop.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Starlets zijn nou eenmaal wat duurder.
Eisen:
Starlet
Bouwjaar vanaf 1997/1998
Teller zéker onder de 100000
Stuurbekrachtiging
En dan blijven we nog een beetje hangen bij de kleur.
Een toyota doét het altijd, slurpt minder benzine en weegt minder dus minder wegenbelasting.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef r8ality het volgende:
5750 euro. Man daar koop je een 5-serie BMW voor uit hetzelfde bouwjaar
.
Ja maar dat niet alleen, heb jij een vaste baan enzo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Makelaar is nog aan het onderhandelen over de prijs. Incl garage zitten we net boven de 142k
BMW's doen het ook altijd (mits onderhoud, maar dat is bij Toyota ook) en de rest had ik het niet overquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een toyota doét het altijd, slurpt minder benzine en weegt minder dus minder wegenbelasting.
Deze staat in Nuenen:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een toyota doét het altijd, slurpt minder benzine en weegt minder dus minder wegenbelasting.
Doe maar een suggestie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voor dat geld is er veeeel meer leuks te koop.
Selectief ben jij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
BMW's doen het ook altijd (mits onderhoud, maar dat is bij Toyota ook) en de rest had ik het niet over.
Begin je weer met je lieve opmerkingenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:20 schreef daNpy het volgende:
Een opleiding doen waarmee je echt iets wordt (Ing.) en geen kommunikatiekutje
Die eerste eis zou ik wegstrepen, er zijn veel meer betrouwbare merken/types. Wat dacht je van bv een Lupo of Arosa, of ietsje groter, Polo, Corsa, of Ibiza.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Starlets zijn nou eenmaal wat duurder.
Eisen:
Starlet
Bouwjaar vanaf 1997/1998
Teller zéker onder de 100000
Stuurbekrachtiging
En dan blijven we nog een beetje hangen bij de kleur.
Ik dacht dat je voor TNO werktequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:18 schreef daNpy het volgende:
Ik heb een werkgeversverklaring van het detacheringsbureau.
Intentie verklaring kan dus ook niet
Mee eens, die gaan uit van het meest ongunstige geval.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:23 schreef daNpy het volgende:
Je moet ook geen hypotheek berekening op internet doen.
Lupo en Polo misschien, maar ik heb liever een toyota dan de restquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die eerste eis zou ik wegstrepen, er zijn veel meer betrouwbare merken/types. Wat dacht je van bv een Lupo of Arosa, of ietsje groter, Polo, Corsa, of Ibiza.
Vitaequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor TNO werkte.
Via wat ben je gedetacheerd?
Idd, dan begrijp je waarschijnlijk ook meteen hoe alles in z'n werk gaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dat begrijp ik, okee, ik moet gewoon een keer langs de hypotheker.
Wind je niet op, z'n male ego moet toch gevoed wordenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
En kunnen dat soort botte kutopmerkingen dan een keer achterwege worden gelaten? Dankje.
Toyota is op zich wel prima kwaliteit natuurlijk, ik vind alleen de starlet een 80+, 45km/u in de bebouwde kom modelletje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Lupo en Polo misschien, maar ik heb liever een toyota dan de rest.
Denk je nou echt dat het zin heeft om dat aan Danny te vragen? Zo issie nu eenmaal en dat zal hij waarschijnlijk ook nooit afleren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
En kunnen dat soort botte kutopmerkingen dan een keer achterwege worden gelaten? Dankje.
Och gut, jut en jul die nooit botte opmerkingen maken vallen er ook weer gelijk overquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het zin heeft om dat aan Danny te vragen? Zo issie nu eenmaal en dat zal hij waarschijnlijk ook nooit afleren.
nofi
Steve is niet meer SQquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Verdimme Steve, waarom neem je nooit je telefoon op
Dat IS botheidquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Bot zijn is 1 ding, maar die toon van: "ik ben lekker beter dan jij", daar word ik gewoon een beetje misselijk van. Botheid an sich is okee
Dan werken jullie allebei al 20 jaar?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:03 schreef bleiblei het volgende:
SQ, als we gaan samenwonen kopen we dees: huisje.
Of naja, zo één
Daar hadden we je pa toch voorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Anna Bijnsweg
Dan hoef ik geen verhuiswagen te huren![]()
Mooi huisje, leuke buurt, alleen jammer van de keuken en de badkamer
Zeker!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar hadden we je pa toch voor.
Prijs van het huis valt me overigens behoorlijk mee.
Hmm, weer zonder afzuigkapquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:03 schreef bleiblei het volgende:
SQ, als we gaan samenwonen kopen we dees: huisje.
Of naja, zo één
als we allebei aan onze max gaan zitten zouden we dat best kunnen betalenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan werken jullie allebei al 20 jaar?
Nee hoor. Kunnen we nu betalen als we willenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan werken jullie allebei al 20 jaar?
X wil geen rijtjeshuis?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:11 schreef Ingridh007 het volgende:! Die huizen zijn gaaf (ook locatiewise).
X wil geen rijtjeshuis en al helemaal niet in Eindhoven
En in mn eentje op mijn salaris
Ook dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als we allebei aan onze max gaan zitten zouden we dat best kunnen betalen
Een vrijstaande villa in Amsterdam Zuid natuurlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
X wil geen rijtjeshuis?
Wat wil X dan? Een portiekflat?
BB en ik hebben allebei geen frietpan, en wensen dat graag zo te houdenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hmm, weer zonder afzuigkapWordt geen friet bakken dus
![]()
Waarom kut?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor. Kunnen we nu betalen als we willen.
Kut hé.
Pappie betaald nix voor mijquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom kut?
Als je het kunt betalen zul je wel met flinke maandlasten zitten. Of het huis kopen maar niet kunnen inrichten.
Of pappie betaald de boel natuurlijkmaar ik neem aan dat je dat niet bedoelt.
Laat maar eens een offerte voor 350k op jouw salaris zien dan
Voor ons is zo'n huis voorlopig geen optie, Lisette gaat nog naar school
Met z'n 2en krijg je meer dan alleen, meer dan 2x zoveel dus. Stel dat je beide appart 130k krijgt dan krijg je kun je idd met z'n 2en goed over de 300k krijgen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:27 schreef daNpy het volgende:
SQ loopt aan te geven dat ze slechts 130k hypotheek kan krijgen, jij meent een huis van 310k K.K. (dus 350k totaal) kan betalen.
Dan verdien je achterlijk veel, of je maakt een rekenfoutje. Laat je berekening maar eens zien, ik ben wel benieuwd
Nee, staan er nog veel dan? Anders ga ik er misschien wel ff 1 halen....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:36 schreef bleiblei het volgende:
Is er nu al iemand met zoon kussen hier?
Maar in die korte tijd denk ik niet dat hij zijn KK er al uit heeft?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Plus dat BB al een koopwoning heeft die waars in waarde gestegen is e.d.
D'r komt nog wel wat bij, oa opstal verzekering en in jouw geval geld om de flat te onderhouden, onderhoud dak en liften enzo, zul je maandelijks ook een x bedrag voor moeten betalen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:36 schreef daNpy het volgende:
Ah ok. Ik snap de logica nu ik er net over na zit te denken
Je lasten van boodschappen etc blijven gelijk (van stookkosten en elektra echter niet natuurlijk) dus kun je meer aan je huis spenderen.
Dan ziet de toekomst er voor ons dus ook beter uit
Die ken ik nog ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Je boodschappen pp en je vaste lasten pp worden gewoon minder als je samenwoont![]()
Over die voordelen van een relatie hebben heb ik ooit nog een leuk logje geschreven
Aggos, R8al ook al frustie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:58 schreef r8ality het volgende:
Jullie stikken maar. Ik ga The Curse of Monkey Island III spelen. Daaaag.
Dat zijn de servicekosten, alleen binnen moet je zelf bij houden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
D'r komt nog wel wat bij, oa opstal verzekering en in jouw geval geld om de flat te onderhouden, onderhoud dak en liften enzo, zul je maandelijks ook een x bedrag voor moeten betalen.
Waar je voor uit moet kijken is de CV en verstoppingenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat zijn de servicekosten, alleen binnen moet je zelf bij houden.
We wonen nu ook met z'n tweeen en daar ging ik al vanuit. Verzekeringen e.d. hebben we al.
gaat Lisette echter werken, kunnen we dat salaris bijna helemaal in een huis stoppen, omdat we van mijn salaris sowieso al 'leven'. Dat bedoelde ik meer
Ja! Check! Mooi! Eens!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:21 schreef FlowDesign het volgende:
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?id=200639253129461
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:29 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn ouders hebben nu al aangegeven nooit garant voor te willen staan
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:21 schreef FlowDesign het volgende:
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?id=200639253129461
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:29 schreef Ingridh007 het volgende:
omg...the Kooks rocken gewoonquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:17 schreef Blueman het volgende:
Damn!
Waarom heb ik een tijdje terug gezegd niet mee te willen naar The Kooks![]()
Hun live cd is geweldig net als hun muziek![]()
Ik heb ventilatie boven mijn frituurquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:29 schreef Ingridh007 het volgende:
Dat wil je zelf ook niet, want uiteindelijk maak je het jezelf lastiger met contracten e.d.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:29 schreef Ingridh007 het volgende:
Is natuurlijk wel een optie maar ik ben zo even een pilsje doen in de stad dus ik ben er maar even.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
zullen we het dan maar weer over seks hebben?
Ja lap zegquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een optie maar ik ben zo even een pilsje doen in de stad dus ik ben er maar even.
Meer een bavjesmoment dan een hoegjesmomentquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:44 schreef ArTiC het volgende:
een Bavje of een Hoegje...hmmm levenskeuzes
niet tijdens de ramadanquote:
Wil ik helemaal niet weten. Bah.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben toch ongesteld dus hoef ik geen ramadan te doen
heb geen vriendinquote:
Zak, je weet best dat ik een Pentium III 450 hebquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmmm.
Mijn gare 2.4GHz heeft er geen problemen mee.
Dus is het een bavje gewordenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meer een bavjesmoment dan een hoegjesmoment
Dan duurt mijn ramadan wel erggg langquote:
P3 ja?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zak, je weet best dat ik een Pentium III 450 heb
tweaker pats topic!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drink nu ook bav.quote:
Die ben ik nu 1 aan het installerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijne ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef febster het volgende:
[..]
Dan duurt mijn ramadan wel erggg lang
Oplossing: Tantra!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef febster het volgende:
[..]
Dan duurt mijn ramadan wel erggg lang
Als jij snorkeltquote:
Type processor, AMD en Intel geven de beestje behalve Pentium + snelheid ook nog andere namen, dat heeft te maken met de gebruikte chip.quote:
Een P3 450 mhz, die had als bijnaam "Katmai", en ik heb geen idee waarom ik die info nog niet weggezopen heb, maar een hersencel wist me dat net opeens te vertellenquote:
Jij wil banaansmaak?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Drink nu ook bav.
Zo aan de Dommelsch en af en toe Boswandeling om banaansmaak te proeven!
*duikbril en opblaasbare vleugeltjes zoekt*quote:
Zeg... eet jij nooit een banaan!quote:
Die zit zeker naast die hersencel die Rene en Willy van de Kerkhof moet onthoudenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:51 schreef febster het volgende:
[..]
Een P3 450 mhz, die had als bijnaam "Katmai", en ik heb geen idee waarom ik die info nog niet weggezopen heb, maar een hersencel wist me dat net opeens te vertellen
Margot heeft van mij banaan bier gekregenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zeg... eet jij nooit een banaan!
En Bier - Boswandeling - Bier - Boswandeling - Bier - Boswandeling is toch niet verkeerd?
Hou gewoon een B-evening!
En een banaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zeg... eet jij nooit een banaan!
En Bier - Boswandeling - Bier - Boswandeling - Bier - Boswandeling is toch niet verkeerd?
Hou gewoon een B-evening!
Explain!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:53 schreef febster het volgende:
[..]
Margot heeft van mij banaan bier gekregen
Bring it onquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*duikbril en opblaasbare vleugeltjes zoekt*
oh joy![]()
hmmm..quote:
Nou, Margot, (je weet wel, de vriendin van BB) heeft van mij (Febster) banaanbier (je weet wel bier met een banaan smaak in een flesje) van mij gekregen (je weet wel dat overhandig ik dan aan haar).quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
hmmm..
dus als ik dan een B-evening heb mag ik zeker niet slapen maar moet ik batsen?
uhuh, bats een banaan door je bilnaadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
hmmm..
dus als ik dan een B-evening heb mag ik zeker niet slapen maar moet ik batsen?
Ik had het niet beter kunnen omschrijvenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:55 schreef febster het volgende:
[..]
Nou, Margot, (je weet wel, de vriendin van BB) heeft van mij (Febster) banaanbier (je weet wel bier met een banaan smaak in een flesje) van mij gekregen (je weet wel dat overhandig ik dan aan haar).
Ja, en die zit weer naast de cel die onthoud dat mijn lerares uit groep 4 een kind heeft die hikke teintje pien heetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die zit zeker naast die hersencel die Rene en Willy van de Kerkhof moet onthouden
toch raar dat je dat soort hersencellen nooit kapot zuiptquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:57 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, en die zit weer naast de cel die onthoud dat mijn lerares uit groep 4 een kind heeft die hikke teintje pien heet(en die onthoud ook gelijk een of ander kinderliedje met een olifanten in een bos met de belachelijke gebaren erbij
)
Juist...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Sorbo hier, sorbo daar...
Helder!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:55 schreef febster het volgende:
[..]
Nou, Margot, (je weet wel, de vriendin van BB) heeft van mij (Febster) banaanbier (je weet wel bier met een banaan smaak in een flesje) van mij gekregen (je weet wel dat overhandig ik dan aan haar).
Ook een optie!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]lekker batsen
Of braken natuurlijk
Stresssss...ff die batterij weer opladen...jawat is je batterijquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:01 schreef febster het volgende:
[..]
Juist...
Hey ArTic, was er nog gister een speciale reden voor de whiskey en de djonko's?
Gisteren van Hellemons Kwékwatter nog het ultieme bierkadoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Helder!
Waar heb je dat bier gekocht (voor als er een vriend van me jarig is, dan is dat een ultiem kado)
Sorboquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Sorbo hier, sorbo daar...
Nu wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die combineren is geweldig!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gisteren van Hellemons Kwékwatter nog het ultieme bierkado
Ik ben naar een brouwer geweest in België (Mongozo), maar het schijnt dat het hier binnenkort op de markt komt. Het is Max Havelaar bier, dus wellicht bij een wereldwinkel in Helmond ofzo, zal ff voor je googlen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Helder!
Waar heb je dat bier gekocht (voor als er een vriend van me jarig is, dan is dat een ultiem kado)
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gisteren van Hellemons Kwékwatter nog het ultieme bierkado
mail het me anders even opquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:05 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben naar een brouwer geweest in België (Mongozo), maar het schijnt dat het hier binnenkort op de markt komt. Het is Max Havelaar bier, dus wellicht bij een wereldwinkel in Helmond ofzo, zal ff voor je googlen.
Die ja...je zou dat 06 nummer kunnen bellen om te vragen waar ze het verkopenquote:
We hebben een PM functie tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
mail het me anders even op
bluemanhelmond aapmetstaartje warmemail dot com
ook als jij weet waar het verkrijgbaar is Artic!
http://www.mongozo.orgquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
mail het me anders even op
bluemanhelmond aapmetstaartje warmemail dot com
ook als jij weet waar het verkrijgbaar is Artic!
Die spitte hij ook op Lowlands, heel de tent uit zijn dak, heer-lijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stresssss...ff die batterij weer opladen...jawat is je batterij![]()
Deze al gezien? http://www.youtube.com/watch?v=zCLOqZW1VNoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:09 schreef febster het volgende:
[..]
Die spitte hij ook op Lowlands, heel de tent uit zijn dak, heer-lijk
ik mis lowlands...
Stickert kan echt héérlijk spitten, deed ook een freestyle in de Effenaar, kippenvel niet normaal!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deze al gezien? http://www.youtube.com/watch?v=zCLOqZW1VNo
leuke freestyle van Opgezwolle en Typhoon...jammer alleen dat Rico niet kan freestylen maar altijd bestaande lyrics spitST en Ty gaan wel lekker los
Hij was er maar kort, was een show met the Opposites, Cudicee (of hoe je het ook schrijft (bar slecht dat ze zijn) en Jawat!quote:
Soms praat ik op mijn werk ook zo tegen mezelf of gewoon in het wilde weg...komt een beetje raar over bij mijn collega's als zulke taal van iemand met een stropdas om komtquote:
Leer Googlenquote:
Oke lekker wazig, ik dacht dat die wel goed zou zitten bij Topnotch/Opgezwolle familie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:27 schreef ArTiC het volgende:
Kiddo Cee bedoel je Febbie
Duvelduvel is ermee gekapt btw:
Tis leuk geweest! Tijd voor iets nieuws. Maken jullie er maar een speeltuin van. Platenduivels, onduku wannabe gangsters en spitsvondige stink biters. Die scene is zo infantiel hiero tzou werkelijk te lelijk zijn indien ik me er nog in zou begeven. Ik ben lusu. O N E L O V E. (Voor de oprechten)
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:29 schreef febster het volgende:
[..]
Leer Googlen![]()
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=29080997&news=29690944
Ik moet eigenlijk gewoon een keer Eigen Wereld op zijn pc planten, dan issie zo omquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:33 schreef ArTiC het volgende:
jammer dat het alleen niet over gangstertje spelen gaat
Maar je neemt wel als een 12 jarige puber woordjes over van "je held" en denkt dat het stoer isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:33 schreef ArTiC het volgende:
jammer dat het alleen niet over gangstertje spelen gaat
Ergens heb je een verkeerde afslag genomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar je neemt wel als een 12 jarige puber woordjes over van "je held" en denkt dat het stoer is.
What's the difference. Een rapper nakletsen of een rapper nakletsen.
Ik denk dat Artic de leeftijd van "stoer doen" wel een beetje achter zich heeft gelatenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar je neemt wel als een 12 jarige puber woordjes over van "je held" en denkt dat het stoer is.
What's the difference. Een rapper nakletsen of een rapper nakletsen.
Zeikerdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:51 schreef Ne01984 het volgende:
NS, altijd feest!!!! 1 treinstel laten rijden van deurne naar eindhoven waar normaal 3 treinstellen ramvol zitten.... en dan ook nog met vertraging... goed begin van de dag....
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeikerd.
Ik heb een little detour gedaan van 3 uur over Rotterdam terwijl ik normaal in 1 uur en 1 kwartier in Amsterdam Zuid WTC zou moeten kunnen zijn.
Of werktreinen volgende keer ff platformpjes in willen klappen voordat ze een stukje gaan cruisen op mijn dagelijkse traject.
Argh!quote:
Jij gaat niet over het probleemgebiedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:28 schreef daNpy het volgende:
Lol
Ik heb weer nergens last van gehad omdat ik om 6.39u was vertrokken
En je hebt toch genoeg geslapen vermoed ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:56 schreef FlowDesign het volgende:
Groetjes uit Cuijk
* me is totaal niet wakker![]()
Ow wacht, zie idd dat je via Rotterdam was gegaan omdat je gewone traject lag te kuttenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij gaat niet over het probleemgebied.
Want die seinen waren vannacht om half 3 al omgeploegd.
Mja, ik zit nog net ff in het gedeelte waar het prima te doen is gelukkigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Woensel-west![]()
!!
Ik zit op Airport... geloof me, het went
Daar ging ik al vanuit... dat je daar niet oorspronkelijk vandaan komt, gezien je foboquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik zit nog net ff in het gedeelte waar het prima te doen is gelukkigMaar ik woon hier op kamers... Niet bij m'n ouders ofzo
![]()
Maar op Airport lijkt me inderdaad dat het een tikkeltje erger isLucky me
Mijn analyseergenoot heeft Frans als extra vak.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Laten ze je stikken? Wrom dan?
Natuurlijk is het boeiend. Anders neem je geen enquete afquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mijn analyseergenoot heeft Frans als extra vak.
Bitch!
En de rest is met de andere zaken bezig die af moeten.
Wel grappig zo die gegevens:
De enquêtes zijn afgenomen onder 360 personen waarvan 83,3% vrouw was. De gemiddelde leeftijd van de respondenten was 35 jaar oud waarvan de jongste respondent 26 jaar was en de oudste 49 jaar.
BOEIEND
True, maar het gaat vooral om de andere antwoorden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk is het boeiend. Anders neem je geen enquete af
Die gegevens staan al in SPSS. Moet ze er nu uit zien te krijgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
En mag je die gegevens straks lekker in SPSS pleuren?
Sterktequote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die gegevens staan al in SPSS. Moet ze er nu uit zien te krijgen.
Mja en aangezien ze hier niet zo goed kunnen plannen heb ik de derde belangrijkste les pas volgende week woensdag en maandag moet dit rapport ingeleverd worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterkte
Ben zelf genadeloos gezakt voor SPSS in de tweede.
Heb het in mijn zesde jaar () toch maar herkanst en er een 9,7 voor gehaald. Vraag me niet hoe en vraag me niet waarom. Waarschijnlijk weet ik nu niet eens meer hoe ik het programma opgestart krijg
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mja en aangezien ze hier niet zo goed kunnen plannen heb ik de derde belangrijkste les pas volgende week woensdag en maandag moet dit rapport ingeleverd worden.
Plannen![]()
Uhm.. wat ik zo denk is dat eentje Zweeds is, eentje Italiaans/Spaans is en de andere richting Tjechiequote:
Mannenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
WTF????
StormQueen, ik wil je beffen/baffen!!!
Mijn nickname, wat doen ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |