Echt? Zelfs BB zelf begrijpt 't nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:02 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens BB moeten het wel muizen voorstellen, gezien de dagboeken enzo
"Ja, leuke weekopdracht."quote:
het ging over hoe mies het beste zou kunnen aanpakkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Ja, leuke weekopdracht."
Zoiets, gok ik. Kan de streams niet zien nu.
Hamsters hebben niet van die lange staartenquote:
Tuurlijk, die duiken steeds van schrik hun bed in met een weekopdrachtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef ruby het volgende:
Waar is de rest overigens? Liggen ze te maffen?
Lekker enerverend weer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk, die duiken steeds van schrik hun bed in met een weekopdracht
BB geeft ze die opdracht, Tijn had dit niet als weekopdracht voorgedragen maar als sportoefening.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
Als Michelline het nu al niet volhoud, en ik schat haar redeiljk fit in, dan ben ik benieuwd hoe t de rest van de bewoners af zal gaan.
Zouden ze het Tijn aanrekenen als ze t niet halen en dus op randsoen zitten?
Ja lullig he, bij Tijn waren ze vol enthousiasme nog, en nu zie je ze niet... lulligquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef ruby het volgende:
Waar is de rest overigens? Liggen ze te maffen?
Moet ie Rik gaan opzoeken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef ruby het volgende:
E10 heeft zin om lekker te zweten.
Ah super, die zocht ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
<snip tijden>
Tenzij iemand het korter dan een uur volhoudt natuurlijk.
Hij blies net al zo giga-hard gefrustreerd zijn rook uitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:09 schreef mazaru het volgende:
Ik zie Egbert nog wel een hartinfarct krijgen in dat ding
Ik denk dat Rik het ook wel volhoudt, tijdens die vorige opdracht toonde hij veel doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:09 schreef arneaux het volgende:
Jeroen gaat t ook zeker volhouden. Marcia twifjel ik over, net als Rik.
Hij voelt de bui al hangenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij blies net al zo giga-hard gefrustreerd zijn rook uit
compenseert hij mischien wel met zijn streberigheid.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rik het ook wel volhoudt, tijdens die vorige opdracht toonde hij veel doorzettingsvermogen.
Marcia twijfel ik het meest over.
Egbert ook wel een beetje, gezien zijn gerook kan hij geen geweldige basisconditie hebben.
Volhouden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rik het ook wel volhoudt, tijdens die vorige opdracht toonde hij veel doorzettingsvermogen.
Marcia twijfel ik het meest over.
Egbert ook wel een beetje, gezien zijn gerook kan hij geen geweldige basisconditie hebben.
hij spoot wat smeerolie erop dat ze hadden gekregenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:12 schreef saa het volgende:
Weekopdracht mislukt! Semih zat eraan en dan liggen te zeiken over Tijn die naar een knijper wijst, pffffff![]()
Er kon nog wel wat bijquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:13 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij spoot wat smeerolie erop dat ze hadden gekregen
Konsjentrasie!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dit was echt iets voor Hilde geweest he schatjezzzzz
Om te kijken of de herrie wat af zou nemen, maar dat was niet het geval.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:13 schreef n1ek het volgende:
hij spoot wat smeerolie erop dat ze hadden gekregen
Nee idd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om te kijken of de herrie wat af zou nemen, maar dat was niet het geval.
Niks mis mee.
Jeroen zit er toch nog?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline is "door het dode punt heen".
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Oh oké, ik dacht dat die met zijn hand aan dat rad zatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |