Je zegt in elk geval meneerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:44 schreef slurfje het volgende:
[..]
ik geef alleen maar kritiek .
en schijnbaar kan je dat niet hebben ..
dat is dan jammer voor jouw ..
ik maak me daar verder niet druk om ,
het is voor jezelf een gemis dat je niet tegen kritiek kunt .
want van kritiek leer alleen maar ..niet van geslijk hoe goed je een eerst gif maakt van bijna 4 mb![]()
dit was het laatste wat ik er verder over zeg .. meneer peter V
het gaat je goed verder in je leven ...![]()
groetjes van een schijnbaar foute kritiek gever !!
Kritiek geven kun je wel ja. Maar een beetje fatsoenlijk Nederlands schrijven helaas niet. Of zit je nog op de basisschool?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:44 schreef slurfje het volgende:
[..]
ik geef alleen maar kritiek .
en schijnbaar kan je dat niet hebben ..
dat is dan jammer voor jouw ..
ik maak me daar verder niet druk om ,
het is voor jezelf een gemis dat je niet tegen kritiek kunt .
want van kritiek leer alleen maar ..niet van geslijk hoe goed je een eerst gif maakt van bijna 4 mb![]()
dit was het laatste wat ik er verder over zeg .. meneer peter V
het gaat je goed verder in je leven ...![]()
groetjes van een schijnbaar foute kritiek gever !!
Nou geweldig hoor knul. De jouwe is kleiner dan de mijne, wees er trots op.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:31 schreef slurfje het volgende:
[..]
[afbeelding]
p.s
15 frames![]()
en alles bij mekaar nog (geen) 35 kb![]()
LB inderdaad hoe groot een bestandje is, ik vond m geweldig hoor, bizarrrrrr goed zelfsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:21 schreef PeterV het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor knul. De jouwe is kleiner dan de mijne, wees er trots op.![]()
En nou kappen met je off-topic geneuzel en weer terug naar je gamecube.
erg leuk hoor .quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:40 schreef PeterV het volgende:
Godskoelere, wat valt het stil hier. Bijna net zo saai als BB6 zelf, zeg maar![]()
Dus een schopje. MET een fake.
[afbeelding]
lol ook toevallig . zit tutorial te lezen http://www.worth1000.com/tutorial.asp?sid=161136quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef mamapan het volgende:
Ben er even tussenuit geweest, maar mag hier nog gepost worden?Wacht het antwoord ook niet af
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef mamapan het volgende:
Ben er even tussenuit geweest, maar mag hier nog gepost worden?Wacht het antwoord ook niet af
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |