Morguh engeltje,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:46 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen!
Eens kijken wie er nog overeind staat nu de stofwolken zijn neergedaald.![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh engeltje,
Je bent als de frisse ochtenddauw, op een mooie nieuwe dag!![]()
JALOERS????quote:
Wie zegt dat we hier wat van jou moeten lerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS????
Een stukje vrijvertaalde Barry White, kan nooooooooooit kwaadJe hebt nog steeds weinig van me geleerd he?
Nee, het enige wat ik heb opgestoken is dat je Demiins zo tot het randje hebt gebracht dat-ie nu ff niet meer van zijn moeder hier mag komen spelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS????
Een stukje vrijvertaalde Barry White, kan nooooooooooit kwaadJe hebt nog steeds weinig van me geleerd he?
Jij bent hard op weg naar een weekje bannelingschap!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie zegt dat we hier wat van jou moeten leren
Iemand moest die psychoot toch stoppen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik heb opgestoken is dat je Demiins zo tot het randje hebt gebracht dat-ie nu ff niet meer van zijn moeder hier mag komen spelen.
Op zich best wel een prestatie eik.
Kun je dan niet beter meteen Nikkyquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent hard op weg naar een weekje bannelingschap!![]()
Heb de moderators derhalve in kennis gesteld!
Goeiemorgen Bommie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh engeltje,
Je bent als de frisse ochtenddauw, op een mooie nieuwe dag!![]()
You tell him babequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goeiemorgen Bommie.![]()
Het begint hier anders alweer aardig stoffig te worden.![]()
Hoi PH.quote:
Precies, staat alleen een cijfertje bij het piepkleine envelopje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi PH.![]()
Hij doet ut: ik heb een envelopje.Had eigenlijk een leuk pop-up-venstertje verwacht, maar helaas...
![]()
Volgens mij heeft Demins helemaal zelf besloten de grenzen van FOK eens grondig af te tasten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik heb opgestoken is dat je Demiins zo tot het randje hebt gebracht dat-ie nu ff niet meer van zijn moeder hier mag komen spelen.
Op zich best wel een prestatie eik.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goeiemorgen Bommie.![]()
Het begint hier anders alweer aardig stoffig te worden.![]()
Doeiiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:42 schreef puntoortje het volgende:...ik ga er weer vandoor...tot vanmiddag
Ja wat moet je met die rotzooi, probeerde je net even uit te schelden via PM en het lukte nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:44 schreef versabommie het volgende:
HEY! er zit een envelop op me forum![]()
Ohw wacht, ik zal je even unblocken!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja wat moet je met die rotzooi, probeerde je net even uit te schelden via PM en het lukte niet![]()
Je mag mij wel uitschelden hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja wat moet je met die rotzooi, probeerde je net even uit te schelden via PM en het lukte niet![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw wacht, ik zal je even unblocken!![]()
Jou wil ik niet uitscheldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |