Lef wel maar het achterbakse is er door mijn vrouw uitgeslagenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je beter eerst kan sparen voor een setje ballen, want ik denk niet dat je het lef hebt!![]()
Ik zie nog steeds niets in de fb, grootmuiltje en de 7 flaporen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val![]()
Ben wel benieuwd naar je mail naar de modjes als je eenmaal even mag uitrusten![]()
Dat zeg ik toch, ben niet achterbaksquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niets in de fb, grootmuiltje en de 7 flaporen!
HAHAHAHA held op sokken!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ben niet achterbaks(en zodra ik zelf wat plaats in FB ben ik zelf voor 48 uur weg
![]()
Je kan natuurlijk te ver gaanquote:
zoals ik al zei Krabbit, ik ben onaantastbaar! De moddiemods zijn verblin d door mijn kwalitatief hoogstaande postings!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk te ver gaan![]()
Gelukkig weet ik dat er sommige modjes hier meelezen dus je komt vanzelf aan de beurt![]()
Ze pikken het echt niet dat je ze onder het mom van een grap blijft zieken, tergen en afzeiken![]()
Ik blijf bij mijn eerdere belofte, jij haalt het eind van BB niet zonder een ban![]()
Kwalitatief en hoogstaand en dan niet eens mijn nick goed kunnen spellenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:00 schreef [b]HOOG_MOED het volgende:[/b]
[..]
zoals ik al zei Krabbit, ik ben onaantastbaar! De moddiemods zijn verblin d door mijn kwalitatief hoogstaande postings!![]()
Ik vond Krabbit je wel goed staan, in verband met de schurft-kwestie, schurfthond vriend Krabbit!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kwalitatief en hoogstaand en dan niet eens mijn nick goed kunnen spellen![]()
Het komt allemaal goed Versabommie Hoog-moed(is je nieuwe naam)
![]()
Schurft heb ik niet gehad maar is platjes ook genoegquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:08 schreef [b]HOOG-MOED het volgende:[/b]
[..]
Ik vond Krabbit je wel goed staan, in verband met de schurft-kwestie, schurfthond vriend Krabbit!
Hoogmoed, zonder val!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Schurft heb ik niet gehad maar is platjes ook genoeg![]()
Jij mag Krabbit blijven zeggen hoor ik zou ook reageren op strontemmerVriend Hoog-Moed
![]()
Wie zijn datquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:11 schreef versabommie het volgende:
Wat ik me afvraag, zouden forum admins hier wel komen?
je ziet deze wonderlijke wezentjes vooral hier posten: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wie zijn datHeb ze nog niet voorbij zien komen maar kom hier nog maar kort
![]()
Hoog-moed, 3 oktober, 2 dagen voor zijn valquote:
ik zie mij niet binnen 2 dagen een ban krijgen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoog-moed, 3 oktober, 2 dagen voor zijn val![]()
OOHH ze hebben een eigen topicje voor zichzelf gemaaktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
je ziet deze wonderlijke wezentjes vooral hier posten: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
als er hier 1 komt lezen ben je zooooooo de lul!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH ze hebben een eigen topicje voor zichzelf gemaaktDan hebben we hier geen last van die mensen
![]()
Maar zijn het allemaal kinderen van IdiZoe wel een hoop verklaren
![]()
Staat dat er danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:18 schreef [b]HOOG-MOED het volgende:[/b]
[..]
ik zie mij niet binnen 2 dagen een ban krijgen!
Is de kans erg groot dat ze weten wie Idi was dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:22 schreef [b]HOOG-MOED het volgende:[/b]
[..]
als er hier 1 komt lezen ben je zooooooo de lul!![]()
Morguh!quote:
Morguh engeltje,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:46 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen!
Eens kijken wie er nog overeind staat nu de stofwolken zijn neergedaald.![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh engeltje,
Je bent als de frisse ochtenddauw, op een mooie nieuwe dag!![]()
JALOERS????quote:
Wie zegt dat we hier wat van jou moeten lerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS????
Een stukje vrijvertaalde Barry White, kan nooooooooooit kwaadJe hebt nog steeds weinig van me geleerd he?
Nee, het enige wat ik heb opgestoken is dat je Demiins zo tot het randje hebt gebracht dat-ie nu ff niet meer van zijn moeder hier mag komen spelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS????
Een stukje vrijvertaalde Barry White, kan nooooooooooit kwaadJe hebt nog steeds weinig van me geleerd he?
Jij bent hard op weg naar een weekje bannelingschap!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie zegt dat we hier wat van jou moeten leren
Iemand moest die psychoot toch stoppen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik heb opgestoken is dat je Demiins zo tot het randje hebt gebracht dat-ie nu ff niet meer van zijn moeder hier mag komen spelen.
Op zich best wel een prestatie eik.
Kun je dan niet beter meteen Nikkyquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent hard op weg naar een weekje bannelingschap!![]()
Heb de moderators derhalve in kennis gesteld!
Goeiemorgen Bommie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh engeltje,
Je bent als de frisse ochtenddauw, op een mooie nieuwe dag!![]()
You tell him babequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goeiemorgen Bommie.![]()
Het begint hier anders alweer aardig stoffig te worden.![]()
Hoi PH.quote:
Precies, staat alleen een cijfertje bij het piepkleine envelopje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi PH.![]()
Hij doet ut: ik heb een envelopje.Had eigenlijk een leuk pop-up-venstertje verwacht, maar helaas...
![]()
Volgens mij heeft Demins helemaal zelf besloten de grenzen van FOK eens grondig af te tasten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik heb opgestoken is dat je Demiins zo tot het randje hebt gebracht dat-ie nu ff niet meer van zijn moeder hier mag komen spelen.
Op zich best wel een prestatie eik.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goeiemorgen Bommie.![]()
Het begint hier anders alweer aardig stoffig te worden.![]()
Doeiiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:42 schreef puntoortje het volgende:...ik ga er weer vandoor...tot vanmiddag
Ja wat moet je met die rotzooi, probeerde je net even uit te schelden via PM en het lukte nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:44 schreef versabommie het volgende:
HEY! er zit een envelop op me forum![]()
Ohw wacht, ik zal je even unblocken!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja wat moet je met die rotzooi, probeerde je net even uit te schelden via PM en het lukte niet![]()
Je mag mij wel uitschelden hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja wat moet je met die rotzooi, probeerde je net even uit te schelden via PM en het lukte niet![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw wacht, ik zal je even unblocken!![]()
Jou wil ik niet uitscheldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |