Lef wel maar het achterbakse is er door mijn vrouw uitgeslagenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je beter eerst kan sparen voor een setje ballen, want ik denk niet dat je het lef hebt!![]()
Ik zie nog steeds niets in de fb, grootmuiltje en de 7 flaporen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val![]()
Ben wel benieuwd naar je mail naar de modjes als je eenmaal even mag uitrusten![]()
Dat zeg ik toch, ben niet achterbaksquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niets in de fb, grootmuiltje en de 7 flaporen!
HAHAHAHA held op sokken!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ben niet achterbaks(en zodra ik zelf wat plaats in FB ben ik zelf voor 48 uur weg
![]()
Je kan natuurlijk te ver gaanquote:
zoals ik al zei Krabbit, ik ben onaantastbaar! De moddiemods zijn verblin d door mijn kwalitatief hoogstaande postings!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk te ver gaan![]()
Gelukkig weet ik dat er sommige modjes hier meelezen dus je komt vanzelf aan de beurt![]()
Ze pikken het echt niet dat je ze onder het mom van een grap blijft zieken, tergen en afzeiken![]()
Ik blijf bij mijn eerdere belofte, jij haalt het eind van BB niet zonder een ban![]()
Kwalitatief en hoogstaand en dan niet eens mijn nick goed kunnen spellenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:00 schreef [b]HOOG_MOED het volgende:[/b]
[..]
zoals ik al zei Krabbit, ik ben onaantastbaar! De moddiemods zijn verblin d door mijn kwalitatief hoogstaande postings!![]()
Ik vond Krabbit je wel goed staan, in verband met de schurft-kwestie, schurfthond vriend Krabbit!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kwalitatief en hoogstaand en dan niet eens mijn nick goed kunnen spellen![]()
Het komt allemaal goed Versabommie Hoog-moed(is je nieuwe naam)
![]()
Schurft heb ik niet gehad maar is platjes ook genoegquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:08 schreef [b]HOOG-MOED het volgende:[/b]
[..]
Ik vond Krabbit je wel goed staan, in verband met de schurft-kwestie, schurfthond vriend Krabbit!
Hoogmoed, zonder val!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Schurft heb ik niet gehad maar is platjes ook genoeg![]()
Jij mag Krabbit blijven zeggen hoor ik zou ook reageren op strontemmerVriend Hoog-Moed
![]()
Wie zijn datquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:11 schreef versabommie het volgende:
Wat ik me afvraag, zouden forum admins hier wel komen?
je ziet deze wonderlijke wezentjes vooral hier posten: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wie zijn datHeb ze nog niet voorbij zien komen maar kom hier nog maar kort
![]()
Hoog-moed, 3 oktober, 2 dagen voor zijn valquote:
ik zie mij niet binnen 2 dagen een ban krijgen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoog-moed, 3 oktober, 2 dagen voor zijn val![]()
OOHH ze hebben een eigen topicje voor zichzelf gemaaktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
je ziet deze wonderlijke wezentjes vooral hier posten: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
als er hier 1 komt lezen ben je zooooooo de lul!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH ze hebben een eigen topicje voor zichzelf gemaaktDan hebben we hier geen last van die mensen
![]()
Maar zijn het allemaal kinderen van IdiZoe wel een hoop verklaren
![]()
Staat dat er danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:18 schreef [b]HOOG-MOED het volgende:[/b]
[..]
ik zie mij niet binnen 2 dagen een ban krijgen!
Is de kans erg groot dat ze weten wie Idi was dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:22 schreef [b]HOOG-MOED het volgende:[/b]
[..]
als er hier 1 komt lezen ben je zooooooo de lul!![]()
Morguh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |