Lef wel maar het achterbakse is er door mijn vrouw uitgeslagenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je beter eerst kan sparen voor een setje ballen, want ik denk niet dat je het lef hebt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie nog steeds niets in de fb, grootmuiltje en de 7 flaporen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de valom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben wel benieuwd naar je mail naar de modjes als je eenmaal even mag uitrustenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zeg ik toch, ben niet achterbaksquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niets in de fb, grootmuiltje en de 7 flaporen!
HAHAHAHA held op sokken!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ben niet achterbaksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(en zodra ik zelf wat plaats in FB ben ik zelf voor 48 uur wegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan natuurlijk te ver gaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
HAHAHAHA held op sokken!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoals ik al zei Krabbit, ik ben onaantastbaar! De moddiemods zijn verblin d door mijn kwalitatief hoogstaande postings!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk te ver gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig weet ik dat er sommige modjes hier meelezen dus je komt vanzelf aan de beurtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze pikken het echt niet dat je ze onder het mom van een grap blijft zieken, tergen en afzeikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik blijf bij mijn eerdere belofte, jij haalt het eind van BB niet zonder een banom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kwalitatief en hoogstaand en dan niet eens mijn nick goed kunnen spellenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:00 schreef [b]HOOG_MOED het volgende:[/b]
[..]
zoals ik al zei Krabbit, ik ben onaantastbaar! De moddiemods zijn verblin d door mijn kwalitatief hoogstaande postings!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond Krabbit je wel goed staan, in verband met de schurft-kwestie, schurfthond vriend Krabbit!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kwalitatief en hoogstaand en dan niet eens mijn nick goed kunnen spellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het komt allemaal goed Versabommie Hoog-moedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(is je nieuwe naam)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schurft heb ik niet gehad maar is platjes ook genoegquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:08 schreef [b]HOOG-MOED het volgende:[/b]
[..]
Ik vond Krabbit je wel goed staan, in verband met de schurft-kwestie, schurfthond vriend Krabbit!
Hoogmoed, zonder val!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Schurft heb ik niet gehad maar is platjes ook genoegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij mag Krabbit blijven zeggen hoor ik zou ook reageren op strontemmerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vriend Hoog-MoedJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie zijn datquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:11 schreef versabommie het volgende:
Wat ik me afvraag, zouden forum admins hier wel komen?
je ziet deze wonderlijke wezentjes vooral hier posten: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wie zijn datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb ze nog niet voorbij zien komen maar kom hier nog maar kortJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoog-moed, 3 oktober, 2 dagen voor zijn valquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:14 schreef [b]HOOG-MOED het volgende:[/b]
[..]
Hoogmoed, zonder val!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zie mij niet binnen 2 dagen een ban krijgen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoog-moed, 3 oktober, 2 dagen voor zijn valom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OOHH ze hebben een eigen topicje voor zichzelf gemaaktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
je ziet deze wonderlijke wezentjes vooral hier posten: Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
als er hier 1 komt lezen ben je zooooooo de lul!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH ze hebben een eigen topicje voor zichzelf gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dan hebben we hier geen last van die mensenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar zijn het allemaal kinderen van Idiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zoe wel een hoop verklarenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Staat dat er danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:18 schreef [b]HOOG-MOED het volgende:[/b]
[..]
ik zie mij niet binnen 2 dagen een ban krijgen!
Is de kans erg groot dat ze weten wie Idi was dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:22 schreef [b]HOOG-MOED het volgende:[/b]
[..]
als er hier 1 komt lezen ben je zooooooo de lul!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje laat, sorryquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Kusjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Morguh!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:01 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop