quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is een tijd van dollen en er is een tijd hollen...de tijd van hollen is voor jou nu aangebroken...![]()
![]()
Jij bent al veelvuldig over de scheef gegaan hier. Zal Nikky eens pm-en!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
helemaal mee eens om me ook even kort in deze discussie te mengen, en dat 100 dagen aaneengesloten, daar moet een bepaalde mate van tolerantie zijn![]()
Wrom heb je eik geen geile foto's meer in je fobo ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
O nog één ding, ik sta volledig achter de post van Nikky. Ik heb na die post zelfs gevraagd of ze met me wilde trouwen...
En nee, jullie krijgen geen foto's van lesbische sex tussen ons tweetjes..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga hier nog één keer op inhaken en dit is écht de laatste keer dat ik er wat over wil zeggen.
Het was niet, ik herhaal niet leuk meer in COS en/of FB voor ons. Het is wat TL al zegt en Jappie hierboven ook al aanhaalde een kunst om een plaagstootje uit te delen zonder direct iemand knock out te slaan. De laatste weken was het alleen nog zuigen en recalcitrantie. Ik weet dat de charme van dit forum juist de FB is en de manier waarop we met elkaar omgaan, maar het ging van een simpel plaagstootje naar hatelijke verwensingen en op den duur een ondermijning van onze goedbedoelde pogingen om er iets leuks van te maken hier.
Als je dag in dag uit huilende kleuters aan je bureau hebt omdat ze straf hebben gekregen en het niet eerlijk vinden. "zij doen het ook juffrouw" en vervolgens een andere kleuter een kutgeintje uithaald en z'n tong uitsteektgaat dat opbreken, dan gaat de fun eruit. Ik ben min of meer gepokt en gemazeld door vorig jaar, maar ik moet zeggen dat ik soms avonden heb dat ik heel erg veel zin krijg om de boel de boel te laten en lekker op de bank te kruipen met een goed glas wijn. Dat is niet goed! Die sfeer moet er gewoon uit. Vandaar dat FB weer gewoon een normaal FB topic wordt. Voor de rest moet het plagen hier maar in de SC ofzo. Mensen zagen het FB topic alleen nog maar als een plek om de mods te klieren door vooral níet te doen waar we om verzochten (dit gebeurd ook in COS overigens)
Is het dan vreemd dat de lol er even afgaat en we de teugels ineens aanhalen? Ik heb zoveel meer respect voor mensen die te ver gaan en hun ban gewoon accepteren dan de types die er op terug blijven komen. Als je door rood rijd krijg je een bekeuring, maar alleen als er toevallig een agent in de buurt is. Is die net op het bureau een kopje koffie aan het drinken heb je mazzel. Staat ie toevallig naast het stoplicht heb je een prent te pakken. Ga dan achteraf niet lopen huilen om de prent, die heb je gewoon verdiend op zo'n moment.
Mwah nikky is toch zwanger, ik heb niets met sex met zwangere vrouwen die niet mijn vrouw zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
O nog één ding, ik sta volledig achter de post van Nikky. Ik heb na die post zelfs gevraagd of ze met me wilde trouwen...
En nee, jullie krijgen geen foto's van lesbische sex tussen ons tweetjes..
Hebben die er ooit ingestaan danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom heb je eik geen geile foto's meer in je fobo ?![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah nikky is toch zwanger, ik heb niets met sex met zwangere vrouwen die niet mijn vrouw zijn![]()
Trouwens dat vind ik dan he, al kan het zijn dat ik het vaker heb geroepen maar als zo'n vrouw natuurlijk bevalt en dat kind komt eraan ....dan kijk je in het kruis van de werpster en wat zie je dan?
Een groot nat pusserig zwerend paardeoog![]()
Wat ben ik toch een romanticus he![]()
mezelf
![]()
Ik vond die van jou en je nichtje topless op het strand wel extreem opwindend eerlijk gezegd.quote:
Dat was m'n neefquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond die van jou en je nichtje topless op het strand wel extreem opwindend eerlijk gezegd.![]()
AUW!quote:
Wor het niet eens tijd dan?quote:
Ja, wil je z'n nummer?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow..![]()
"Nog steeds?" (vroeg hij hoopvol)![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, wil je z'n nummer?
Ik duik m'n bed in, meneer Flugel keek me met twinkeloogjes aan en vroeg of ik ook naar bed kwam....
Die is vast vergeten dat ik ongesteld ben
And proud of itquote:
klinkt erg smakelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
And proud of it![]()
Truste allemaal
En ja, ik ga nu gewoon slapen. Moet er niet aan denken dat iemand in m'n bonkjes en sliertjes gaat zitten porren. Zo erg ben ik nou ook weer niet dat ik dat niet zou vertellen... Echt![]()
Zeg nou zelf Bommels..................quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg nou zelf Bommels..................![]()
[afbeelding]
...............geef toe...jij zou der ook voor gegaan zijn.![]()
Nee hoor...we hebben netjes op je gewacht met de festiviteiten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:30 schreef Inodder het volgende:
sorry dat ik jullie heb laten zitten vanaaf
had ff visite die maar niet op wilde rotten![]()
heb ik nog wat gemist![]()
jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:30 schreef Inodder het volgende:
sorry dat ik jullie heb laten zitten vanaaf
had ff visite die maar niet op wilde rotten![]()
heb ik nog wat gemist![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg nou zelf Bommels..................![]()
[afbeelding]
...............geef toe...jij zou der ook voor gegaan zijn.![]()
idd jou heb ik gemistquote:
Sjor jij je maar helemaal een versuffingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Geil, en ik kan nu ook niet echt de zojuist ontstane stramme max negeren, ik ga ff handkarren, zo terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |