Trouwens, game on?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
game on
Ja, russische roulette, jij eerst!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:30 schreef chas het volgende:
[..]
Trouwens, game on?
Wil je met mij spelen dan?
Whoehahahaa
Kom bommie denk nou niet te min over jezelf en ons live and let livequote:Op maandag 2 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens n paar Kutnewbies afzeiken om maar ff niet te hoeven denken aan mn eigen waardeloze bestaan
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, russische roulette, jij eerst!
zo pik je dat manquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kom bommie, ik denk echt heel min over jou
ik ga het echt niet gezellig houden
Tja, kan me echt niet druk maken om een nietsbetekenende wanabeequote:
... he schat...ik duik me bed inquote:
is goed joh, laat de details verder maar zitten trouwens hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:37 schreef Inodder het volgende:
gaan we hier nog lang mee door ga ik wel ff met mezelf spelen onder de douche, lees ik zo wel terug wat ik allemaal gezegd heb![]()
[douche modus]
Je hebt het pistooltje van je zoontje in de hand!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, russische roulette, jij eerst!
Ik dacht dat je nooit meer kwam...quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... he schat...ik duik me bed in![]()
![]()
is goed meissie, als ik maar geen spartamet van die losse flodder voor je deur ziequote:Op maandag 2 oktober 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... he schat...ik duik me bed in![]()
![]()
ja, ik moest even de heren en hun hanen gedrag de ruimte geven...hihihquote:
Hiero!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
![]()
![]()
btw chas drinken we er nu n x 1 van jou
Duh!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, ik moest even de heren en hun hanen gedrag de ruimte geven...hihih
en je kan dr geen genoeg van krijgen, stiekum eigenlijk danquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, ik moest even de heren en hun hanen gedrag de ruimte geven...hihih
Tot nu toe zijn demins en luciano gesneuveldquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
He troglodieten, is iedereen er nog of zijn er nog meer users die mogen afkoelen
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn demins en luciano gesneuveld![]()
En jij soliciteerd nergens naarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat die pubers gewoon uit zijn op een flinke spanksessie!![]()
on topic: hebben jullie het nog over mijn verzoek gehad, inzake banmeldingen van meubilair?
Lucianoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn demins en luciano gesneuveld![]()
zou me wel uitkomen met werk iddquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[..]
En jij soliciteerd nergens naar![]()
Wil je zo graag 2 dagen vrij![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou me wel uitkomen met werk idd![]()
Maar ik gun jou die lol niet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |