quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
ze heb mij ook nog en bas loopt vast ook nog ergens rond als ie zich nog niet verhangen heefd na de overstap van oortje
als je maar niet net zo'n baard hebt als Demins, we zijn nog uren bezig geweest hem weer uit de wielen te knippenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Mijn laatste douchebeurt was in de loopgraven van WOI, een Duitse vaandrig die krijgsgevangen was gemaakt, en derhalve bereid tot alles, heeft mij toen een grondige beurt gegeven. U begrijpt, dat wordt weer eens tijd! Is er mogelijk een gaatje in uw agenda gevallen?
voornamelijk ditquote:
quote:bas loopt vast ook nog ergens rond
en nu in het nederlands?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoho...niet gelijk te enthousiast he ? ...Er zijn ook altijd nog die die werkelijk nergens anders voor geschikt zijn dan water dragen en fourageren...![]()
Puntjuh en Ondergetekende zorgen wel voor de Kweek van nieuwe strijdersquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit is een jihaad, een heilige strijd en niet je wekelijkse uitje naar je pottenbak cursus! Wew hebben kerels nodig en geen gevulde koeken!
![]()
Zet het uit je hoofd.......we kunnen jullie goed gebruiken als lijfeigenen zonder eigen wil en ook als narren doen jullie het leuk op feestjes en partijen; maar het zou geen kwaad kunnen eens wat introspectief werk te verrichten.quote:
Tuurlijk, E10quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Puntjuh en Ondergetekende zorgen wel voor de Kweek van nieuwe strijders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoeveel dacht je er nodig te hebben
....quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zet het uit je hoofd.......we kunnen jullie goed gebruiken als lijfeigenen zonder eigen wil en ook als narren doen jullie het leuk op feestjes en partijen; maar het zou geen kwaad kunnen eens wat introspectief werk te verrichten.![]()
........kijk ze marcheren...........rijenlange hersenloze kantoorklerken geproduceerd met traag zaad...quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ons aller Oorties heefd zichzelf al bewezen voor prachtig nageslacht te kunnen zorgenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, E10![]()
Jullie zijn nog heel niet geslachtsrijp, kutnewbies!![]()
jij ben nog nie eens bevoegd om doodgereden vee te bevruchten, laat staan dat je in staat ben om ff een paar super soldiers te producerenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te triest voor woorden, dit wanstaltige aangezicht van het gepeupel. Ze zijn zo vol van zichzelf, maar presteren ohw zo matig, zelfs voor newbies is deze lichting nog te dom. Ik stel voor de huidige generatie newbies zoals ze zichzelf dreigen voor te doen in deze sc te hernoemen tot wanabee's !quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
........kijk ze marcheren...........rijenlange hersenloze kantoorklerken geproduceerd met traag zaad...![]()
Tut, tut!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij ben nog nie eens bevoegd om doodgereden vee te bevruchten, laat staan dat je in staat ben om ff een paar super soldiers te produceren![]()
JAPPIE!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij ben nog nie eens bevoegd om doodgereden vee te bevruchten, laat staan dat je in staat ben om ff een paar super soldiers te produceren![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
JAPPIE!!!!!!!!!
Deze vertoonde zowaar een ietwat hersenactiviteit..zou het zijn dat er 1 de lichting zal overleven?![]()
Hoppaaaaaaaaa weer een lul minder!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:42 schreef nikky het volgende:
luciano mag ergens anders de botte botterik gaan uithangen.
ik ben de laatste dagen ff wat druk met andere zaken geweest, maar die bagger die die gast spuit echt,quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
JAPPIE!!!!!!!!!
Deze vertoonde zowaar een ietwat hersenactiviteit..zou het zijn dat er 1 de lichting zal overleven?![]()
Hoeveel lullen heeft u wel niet? Negen soms, als de spreekwoordelijke aap?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
Is het vandaag 1 of andere bizarre offerdag?![]()
![]()
[..]
Hoppaaaaaaaaa weer een lul minder!
ergens problemen mee plaspopquote:
Mooi gesproken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Te triest voor woorden, dit wanstaltige aangezicht van het gepeupel. Ze zijn zo vol van zichzelf, maar presteren ohw zo matig, zelfs voor newbies is deze lichting nog te dom. Ik stel voor de huidige generatie newbies zoals ze zichzelf dreigen voor te doen in deze sc te hernoemen tot wanabee's !
Oppassen kuteendnewbie!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:55 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Hoeveel lullen heeft u wel niet? Negen soms, als de spreekwoordelijke aap?![]()
Als je de moeite had genomen om naar de bevelhebbers te luisteren had je begrepen dat ze op zoek waren naar:quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
quote:voor onze jihaad hebben we juist daar de mensen nodig die het minst nadenken om blind de kogelregens in te rennen
Hmm...waarschijnlijk was het een stomtoevallige oprisping maar geef hem maar een kans...er is toch niets aan verloren als het fout gaat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
JAPPIE!!!!!!!!!
Oorties zal ritueel in den bruine anjer genomen worden door 40 uit de kluiten gewassen veelplegers....Die ZIT de komende dagen niet meer dwars!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi gesproken.![]()
anyway.....ik heb hier een interne staff meeting.......wij zullen ons beraden over de verder te nemen stappen....geef oortjes voor hoor ongehoorde domheid maar wat strafcorvee.![]()
En mocht hij de druk al overleven, dan zou hij misschien nog iets kunnen betekenen voor het moraal!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...waarschijnlijk was het een stomtoevallige oprisping maar geef hem maar een kans...er is toch niets aan verloren als het fout gaat.![]()
![]()
* Meldt zich voor de aanval!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oorties zal ritueel in den bruine anjer genomen worden door 40 uit de kluiten gewassen veelplegers....Die ZIT de komende dagen niet meer dwars!![]()
goed he daar vroeg je toch omquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
........kijk ze marcheren...........rijenlange hersenloze kantoorklerken geproduceerd met traag zaad...![]()
alles is beter dan "genomen" woren door jouquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oorties zal ritueel in den bruine anjer genomen worden door 40 uit de kluiten gewassen veelplegers....Die ZIT de komende dagen niet meer dwars!![]()
Riep je?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
[quote]Op maandag 2 oktober 2006 23:01 schreef Pazzop het volgende:
[..]
* Meldt zich voor de aanval!
[/quotereactie op verkeerde
Doe niet zo kut tegen plaspopquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
[quote]Op maandag 2 oktober 2006 23:01 schreef Pazzop het volgende:
[..]
* Meldt zich voor de aanval!
[/quotereactie op verkeerde
heb ik al verbeterd...quote:
quote:
Zelfkennisquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:11 schreef Inodder het volgende:
Ik ben een stomme newbie en alles wat ik zeg klinkt als: bladiebladieblaaaaaaaaaaaat!
nou mij niet gezien...BAHquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:11 schreef versastommie het volgende:
[..]
kan iemand die veer uit me reet halen! hij zit een beetje dwars
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Ik laat me op het forum nog virtueel nemen voor een broodje kroket
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:17 schreef versastommie het volgende:
[..]
ik heb een micropikkie...en lijk op e10
![]()
ik heb je in dagen niet zoiets verstandigs horen zeggen, ach, misschien komt t ooit wel goed johquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:11 schreef Inodder het volgende:
basje is eigenlijk best een toffe peer, op die 2 hatelijke opmerkingen na dan
ik daarentegen ben niet meer of minder dan een hersenloze strontvlek op jullie netvlies![]()
Ga eerst eens leren quoten, quotezak!quote:
glijmiddel...we hebben E10 toch...quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:18 schreef chas het volgende:
Hela, laten ze in dat loopgevaarte eens een beetje boter smeren op de scharnieren, zeg!!
Glijmiddel zullen ze daar toch niet bij de hand hebben, toch??
ik krijg t nog niet geheel voor elkaar lolquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga eerst eens leren quoten, quotezak!![]()
E10 is net als stroop!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
glijmiddel...we hebben E10 toch...
Zoals ik al zei, zelfkennisquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Ik ben een frigide kliko, de gft kliko!
volgens mij heeft er niemand zin!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef versastommie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben bommie ik heb een veer in me reet en die zit dwars, wil iemand hem eruit halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |