Dank je wel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Psychologen zijn sowieso bagger natuurlijk, dat komt omdat hun opleiding uitgaat van verkeerde basisaannames (naast dat het niet de slimsten zijn die zo'n studie doen).
Waarom niet? Je moet daar ook niet teveel van verwachten, zeker niet van psychologen. Die kunnen immers de gezondheid ernstige schade toebrengen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:47 schreef tim2308 het volgende:
Is Brunette eindelijk zover dat ze de stap heeft gezet, gaan jullie de hulpverleners afkraken...
Haha iddquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:47 schreef tim2308 het volgende:
Is Brunette eindelijk zover dat ze de stap heeft gezet, gaan jullie de hulpverleners afkraken...
Mijn mentor/docent is zelf klinisch psych, dus hij weet wel beter waar ie mee bezig is dan jij ooit zou kunnen doen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom niet? Je moet daar ook niet teveel van verwachten, zeker niet van psychologen. Die kunnen immers de gezondheid ernstige schade toebrengen.
Juist omdat hij psycholoog is weet hij dat niet. Je moet wel goed lezen wat ik schrijf.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:57 schreef Brunette het volgende:
[..]
Mijn mentor/docent is zelf klinisch psych, dus hij weet wel beter waar ie mee bezig is dan jij ooit zou kunnen doen.![]()
zoals ik al eerder zei, ik wil geen dossier.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:02 schreef Asics het volgende:
kun je niet via de huisarts naar een andere psycholoog ofzo? Als dat dan niks wordt zie je hem ook niet meer op colleges etc.
Psychiatrische gevallen moeten natuurlijk niet zelf behandelen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef Wolkje het volgende:
Brunette, mag ik vragen waar je vandaan hebt dat ze je dossiers (kunnen) gaan bekijken als je een gz-opleiding wil gaan doen? Ik heb daar nog nooit van gehoord namelijk.
Waar zie jij in godsnaam het woord psychiatrie vallen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Psychiatrische gevallen moeten natuurlijk niet zelf behandelen.
"Hulp zoeken". Dat gaat natuurlijk van kwaad tot erger! Tevens sluit het behoren tot de genus "hulpzoekende" logischerwijze uit dat je ook zélf hulp verleent. Dat is een logische onmogelijkheid.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar zie jij in godsnaam het woord psychiatrie vallen?
Ja, prima dat jij dat vindt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
"Hulp zoeken". Dat gaat natuurlijk van kwaad tot erger!
Oh. Ha. Hahaha. Ha. Tjonge. Wat gevat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
"Hulp zoeken". Dat gaat natuurlijk van kwaad tot erger!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Psychiatrische gevallen moeten natuurlijk niet zelf behandelen.
Ik ken een meisje en die studeert zelf klinische psy en zij zei dat ze bij de GZ mensen dmv allerlei psychische tests en stabiliteit selecteren. Dus als ze straks van alles gaan napluizen.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef Wolkje het volgende:
Brunette, mag ik vragen waar je vandaan hebt dat ze je dossiers (kunnen) gaan bekijken als je een gz-opleiding wil gaan doen? Ik heb daar nog nooit van gehoord namelijk.
Ergens heb je wel gelijk hoor....maar dat moet ik nog even met mijn mentor bespreken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:43 schreef Wolkje het volgende:
Ja, ze kunnen wel tests afnemen enzo, maar als jij op dat moment gewoon prima in orde bent, ljkt mij er niks aan de hand als je ooit zelf afspraken hebt gehad bij een psycholoog.
Daarbij komt dat er zoiets is als privacy en waarschijnlijk mogen ze helemaal niet bekijken of jij ergens een dossier hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |