abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42697285
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Psychologen zijn sowieso bagger natuurlijk, dat komt omdat hun opleiding uitgaat van verkeerde basisaannames (naast dat het niet de slimsten zijn die zo'n studie doen).
Dank je wel.
4
pi_42697399
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:32 schreef Brunette het volgende:

[..]

Dank je wel.
Het is toch zo?
pi_42697506
Is Brunette eindelijk zover dat ze de stap heeft gezet, gaan jullie de hulpverleners afkraken...
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_42697598
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:47 schreef tim2308 het volgende:
Is Brunette eindelijk zover dat ze de stap heeft gezet, gaan jullie de hulpverleners afkraken...
Waarom niet? Je moet daar ook niet teveel van verwachten, zeker niet van psychologen. Die kunnen immers de gezondheid ernstige schade toebrengen.
pi_42697622
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:47 schreef tim2308 het volgende:
Haha idd
Maar ik trek me daar niet zo veel van aan hoor.
4
pi_42697659
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:53 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Waarom niet? Je moet daar ook niet teveel van verwachten, zeker niet van psychologen. Die kunnen immers de gezondheid ernstige schade toebrengen.
Mijn mentor/docent is zelf klinisch psych, dus hij weet wel beter waar ie mee bezig is dan jij ooit zou kunnen doen.
4
pi_42697714
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:57 schreef Brunette het volgende:

[..]

Mijn mentor/docent is zelf klinisch psych, dus hij weet wel beter waar ie mee bezig is dan jij ooit zou kunnen doen.
Juist omdat hij psycholoog is weet hij dat niet. Je moet wel goed lezen wat ik schrijf.
  zondag 15 oktober 2006 @ 15:02:55 #58
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_42697720
kun je niet via de huisarts naar een andere psycholoog ofzo? Als dat dan niks wordt zie je hem ook niet meer op colleges etc.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_42697800
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 15:02 schreef Asics het volgende:
kun je niet via de huisarts naar een andere psycholoog ofzo? Als dat dan niks wordt zie je hem ook niet meer op colleges etc.
zoals ik al eerder zei, ik wil geen dossier.
En wat ik m ga vertellen is wel heftig, maar het is zeker geen seksueel misbruik, drugs,anorexia en dat soort onderwerpen. Dus ik durf me dan nog wel te vertonen tijdens zijn colleges.
4
pi_42698015
In het begin was ik echt aan het twijfelen, ik had ook allerlei mailtjes geschreven en vervolgens weer gewist. Maar ik moet zeggen dat ik me nu wel wat beter voel na het versturen van dit mailtje. Nu nog ff kijken wat zijn reactie is....

Oja trouwens, ik heb in mijn mailtje alleen gezegd dat er iets is gebeurd waardoor het niet zo goed gaat met mij, vor de rest wacht ik zijn reactie even af...
4
pi_42698868
Goed dat je het niet laat voort sudderen, om het zo even te zeggen. Ik persoonlijk denk dat het nu nog niet uitmaakt of je naar de psy op school gaat, of naar een particuliere. Dat laatste kan altijd nog wanneer de psy op school je niet voldoende kan helpen. Op het moment dat het zodanig niet goed met je gaat, dan is het feit dat er een dossier aangemaakt wordt ondergeschikt aan jouw welzijn.

pi_42701677
Brunette, mag ik vragen waar je vandaan hebt dat ze je dossiers (kunnen) gaan bekijken als je een gz-opleiding wil gaan doen? Ik heb daar nog nooit van gehoord namelijk.
pi_42701740
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef Wolkje het volgende:
Brunette, mag ik vragen waar je vandaan hebt dat ze je dossiers (kunnen) gaan bekijken als je een gz-opleiding wil gaan doen? Ik heb daar nog nooit van gehoord namelijk.
Psychiatrische gevallen moeten natuurlijk niet zelf behandelen.
pi_42701835
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:14 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Waar zie jij in godsnaam het woord psychiatrie vallen?
pi_42701918
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Waar zie jij in godsnaam het woord psychiatrie vallen?
"Hulp zoeken". Dat gaat natuurlijk van kwaad tot erger! Tevens sluit het behoren tot de genus "hulpzoekende" logischerwijze uit dat je ook zélf hulp verleent. Dat is een logische onmogelijkheid.

[ Bericht 16% gewijzigd door Diederik_Duck op 15-10-2006 18:42:39 (Na kritiek clumsy_clown oneliner verlengd) ]
pi_42701961
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

"Hulp zoeken". Dat gaat natuurlijk van kwaad tot erger!
Ja, prima dat jij dat vindt.
Dat was mijn vraag alleen niet.
pi_42702091
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

"Hulp zoeken". Dat gaat natuurlijk van kwaad tot erger!
Oh. Ha. Hahaha. Ha. Tjonge. Wat gevat.

Tis leuk geweest met de oneliners.
pi_42704959
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:14 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Tief eens op.
4
pi_42705044
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef Wolkje het volgende:
Ik ken een meisje en die studeert zelf klinische psy en zij zei dat ze bij de GZ mensen dmv allerlei psychische tests en stabiliteit selecteren. Dus als ze straks van alles gaan napluizen.....
Deze selectie is ook zeer sreng enzo.
4
pi_42705196
Ja, ze kunnen wel tests afnemen enzo, maar als jij op dat moment gewoon prima in orde bent, ljkt mij er niks aan de hand als je ooit zelf afspraken hebt gehad bij een psycholoog.
Daarbij komt dat er zoiets is als privacy en waarschijnlijk mogen ze helemaal niet bekijken of jij ergens een dossier hebt.
pi_42705444
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:43 schreef Wolkje het volgende:
Ja, ze kunnen wel tests afnemen enzo, maar als jij op dat moment gewoon prima in orde bent, ljkt mij er niks aan de hand als je ooit zelf afspraken hebt gehad bij een psycholoog.
Daarbij komt dat er zoiets is als privacy en waarschijnlijk mogen ze helemaal niet bekijken of jij ergens een dossier hebt.
Ergens heb je wel gelijk hoor....maar dat moet ik nog even met mijn mentor bespreken.
Ik denk dat hij na een gesprek wel kan opmaken wat ik moet doen enzo.
4
pi_42710012
Vriend van me is toegelaten tot de GZ-opleiding nadat hij in de jaren daarvoor bij een psychologe had gelopen die ook op de uni werkte. Bij hem had dat dus geen nadelige gevolgen voor toelating tot die opleiding ofzo. Lijkt me trouwens sterk dat ze je dossiers zouden mogen inzien, maar goed.

80% van de studie psychologie loopt zelf bij een hulpverlener joh, daar zou je echt niet de enige in zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')