Ik moet meteen hier aan denkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net The wizard of Oz gekeken (ik raad het niemand aan), daarin komen kleine mensjes voor (dwergen/lilliputters, ik weet niet meer welke benaming ze zelf willen), hoe heet dit volk in de film?
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:30 schreef Yurithemaster het volgende:
was het niet iets met onderdanen?
Die heb ik nog nooit gezien dus zou het niet wetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
De oude met Judy Garland.
Ga nog es heel gauw met een g schrijven! (Ik heb ook nog steeds geen ideequote:Op maandag 2 oktober 2006 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die heb ik noch nooit gezien dus zou het niet weten
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alvin & the chipmunks?
Heten ze de Squirrels dan?
Dat kun je wel vergetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Ik wil naar bed.
Ik weet niet eesn hoe zij hetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Het woord deed me denken aan: [afbeelding]
Ja hoor. Als ik je antwoorden heb afgekeurd, dan mag je verder gaan met beantwoorden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Mag ik nog een poging wagen?
De eerste liep ik te dollen, kun lekker gaan slapen...
mmmmmm bedje![]()
![]()
![]()
Goed genoeg. Munchkin was het.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:54 schreef Da_Ripper het volgende:
ik dacht de Munshkins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |