Zelden zo'n gepast slotje gezien als nu. Niks meer dan bewondering voor de manier waarop Bio te werk gaat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:38 schreef Dangel het volgende:
Waar Erger Je Je Aan ???
onterecht slotje![]()
!
Ik durf te wedden dat je collega modjes het NIET eens zijn met dat slotje
Nee hoor, deze niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:38 schreef Dangel het volgende:
Waar Erger Je Je Aan ???
onterecht slotje![]()
!
De reactie's die je met zo'n topic krijgt, passen zeer zeker niet in KLB.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:38 schreef Dangel het volgende:
Waar Erger Je Je Aan ???
onterecht slotje![]()
!
serieus bedoeld topic. maar om zeep geholpen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee hoor, deze niet.
Het is een opsomtopic waar niet over gediscussieerd wordt. Hoog ONZ gehalte en het gaat nergens over.
Daarnaast hebben wij nog: [CENTRAAL] Kleine ergernissen
Dan hadden ze wat meer aandacht moeten besteden aan de OP.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:41 schreef Caesu het volgende:
[..]
serieus bedoeld topic. maar om zeep geholpen.
Omdat ie niet in KLB thuishoort.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:59 schreef koemleit het volgende:
Biogarde waarom is m'n topic dicht?
ja maar m'n klacht was dat ik best lang moest wachten op m'n shoarmaquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja maar m'n klacht was dat ik best lang moest wachten op m'n shoarma
had je da niet begrepen?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Biogarde waarom heb je mijn topic gesloten?
Zit er bovenopquote:
Waarom dat nou weer nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Biogarde het volgende:
Oke. Imo niet topicwaardig. En we zitten nog steeds in KLB![]()
Je hebt het over een filmpje. Wat krijg je in zo'n topic: Een topic met fimpjes enquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer niet![]()
Moet tegenwoordig eerst je familie geholocaust worden voor dat je mag klagen?
Waar heb je het over? Het was een pop-up die ik kreeg, en daardoor schrok ik overeind en kletste al m'n drinken over het bureau.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt het over een filmpje. Wat krijg je in zo'n topic: Een topic met fimpjes enposts. Hoort gewoon niet in ONZ.
ONZ vanwege de wending die zo'n topic krijgt. Weet jij ook Skippybalquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het was een pop-up die ik kreeg, en daardoor schrok ik overeind en kletste al m'n drinken over het bureau.
En ONZ?
Waarschijnlijk niet. Krijg ik hem voor kutmod?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wanneer komen die verkiezingen hier.
Organiseer ze zelfquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wanneer komen die verkiezingen hier.
Als je geen moderator was geweest, had ik allang ergens gepost dat je dood moest.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Krijg ik hem voor kutmod?![]()
Willen we hier nietquote:
Je mag me best doodwensen hoor. Kan wel wat hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je geen moderator was geweest, had ik allang ergens gepost dat je dood moest.
Maar nu durf ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |