quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:30 schreef tong80 het volgende:
Nee vooral hoelang liggen we eruit en hoe traag is Fok zodat je tien minuten later pas kunt reageren ?
jawel ik zag haar zittenquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde is er niet.....
Hmmm... ik vind haar er vandaar wel lekker uitzien hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:32 schreef Bartoli het volgende:
jezus bridge doe eens wat normaals aan
studio vol krijgen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:40 schreef Bartoli het volgende:
wtf doen die BB5 bewoonsters daar blablablaat chantal en ingrid ?
Dat is de running gag dan ook. Elke week weer een andere hobbezak aan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:41 schreef schatje het volgende:
Bridget is een mooie vrouw. Maar mijn god, iedere week weet ze het te presenteren zich afschuwelijk te kleden.
Gna gna gna......quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zag ik daar nou zitten.... Ingrid en?
Hé Scopequote:
Ze zat inderdaad verscholen haar wijntje te drinken. Ze wil niet spreken, denk ik....quote:
Wat heb je gedaan ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
tsssssssssk heb een ban mij mundo.nl
omdat ze eten hebben tot vrijdag?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:52 schreef Fargo het volgende:
waarom is de weekopdracht iedere keer tot donderdag en niet eens tot vrijdag of zaterdag?
Ik vind het haar juist heel leuk doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Ik kan mijn anti Bridgit topic niet meer vinden. Ik word gek van dat geschreeuw en gepraat alsof ze tegen peuters praaat.
Nee heerlijk ergeren is leekkerquote:
Je bent jong hè ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind het haar juist heel leuk doen
de rest is minstens net zo irritantquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef Fargo het volgende:
Bridget is het leukst met het geluid haar kleren uit...
Ik ben na 6 jaar zowel BB-presentatoren als Fokkers gewend, en ik weet dat niemand het goed kan doen.quote:
zullen we collecteren voor Tijn? Nieuwe testikelen voor Tijn!quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef assuranseturix het volgende:![]()
Tijn, ballen inleveren, Tijn ballen inleveren
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:59 schreef Fronsertje het volgende:
Lol ze vader verlult em.....
hij zou niet weten wat ie ermee moet doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen we collecteren voor Tijn? Nieuwe testikelen voor Tijn!![]()
ik vond z'n reactie briljant eigenlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:00 schreef Scope het volgende:
Marcel slaat echt weer compleet nergens op...
Hij haalt e10n's verhaal over foute vrienden onderuit....en die bedscene gaat hem ook vrienden kosten...quote:
Hij schurfte er tegen aanquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:01 schreef pullup het volgende:
Marcel vind het sociaal van Etienne dat hij naast een jongen gaat liggen die schurft heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:03 schreef boes667 het volgende:
nu gaan we Egbert afzeiken...
Ja, mooi he?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:01 schreef pullup het volgende:
Marcel vind het sociaal van Etienne dat hij naast een jongen gaat liggen die schurft heeft![]()
![]()
![]()
het "ik word nog verliefd op m'n dochter" had ik gemistquote:
Zou je goed kunnen stappen in Abbekerke?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, is dat de zus van Marcia?
(die twee plekken naast de moeder zat
Nee dat is de oudste broer van Marcia.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:06 schreef Bartoli het volgende:
die rechts naast de moeder van marcia is dat floris?
Ik maakte als ik er was vaak caps maar je raad nooit van wat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:04 schreef Nightman het volgende:
Is er iemand een cap aan het maken?
Livestream van de uitzending via talpa site is echt HEEL brak...
Heb dus op dit moment geen TV tot mn beschikking...
Misschien laat Ingrid d'r tieten nog zien. Hebben we nog wat....quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:08 schreef Stranger het volgende:
Ze hebben wel de zuurste mensen uit bb5 uitgezocht voor het publiek.
Mee eens, al vanaf de derde week ofzo..quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:08 schreef boes667 het volgende:
ik begin E10 steeds leuker te vinden
Die jongen komt een stuk wijzer uit het Huis.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:08 schreef boes667 het volgende:
ik ook.... als hij er inblijft komen er misschien nog wel leuke beelden.......quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:08 schreef boes667 het volgende:
Ze waren waarschijnlijk wel duurder dan het goedkope plastic dat er dit jaar in zitquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Misschien laat Ingrid d'r tieten nog zien. Hebben we nog wat....
Ontmaagd worden door een vent maakt je inderdaad een stuk wijzer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:09 schreef schatje het volgende:
Die jongen komt een stuk wijzer uit het Huis.
ik ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:08 schreef boes667 het volgende:
mwah, van mij mag Janine eruit. Semih heeft tenminste nog humor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook.... als hij er inblijft komen er misschien nog wel leuke beelden.......
Janine moet ook blijven.... Jeroen is ook wel grappig.....
Semih eruit graag
Ze zijn tenminste gestopt met die valse tussenstanden van vorig jaarquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:10 schreef svann het volgende:
We moeten vooral nog even bellen, want de uitslagen liggen dicht bij elkaar.
Maak het niet te persoonlijk. Daar is R&P voor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ontmaagd worden door een vent maakt je inderdaad een stuk wijzer.
Inderdaad, altijd zeer vervelend om na de eerste tussenstand al te weten wie er tenminste niet uitging.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze zijn tenminste gestopt met die valse tussenstanden van vorig jaar
Deze was leuker dan de 'Ja, het was druk. En wat zijn jullie gaan doen? Steengrillen? Karten?'-reclame.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
Tempoteam heeft altijd wel leuke reclames hoor....
Mooi.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:19 schreef arneaux het volgende:
Dag Janine.
Pfffquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:20 schreef versabommie het volgende:
FUCK! mag die vrouwenonderdrukker erin blijvenArme arme Micheline!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:21 schreef Stranger het volgende:
En nu met z'n allen tijn nomineren dat ie de joker aan marlies geeft
En dus heeft Marlies het goed gedaan volgens het NL publiek...quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
KUT MARLIES.... door haar is Janine eruit... pokkewijf
Geen vervelende 'oppas' meer tijdens feestjesquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:20 schreef Scope het volgende:
Nou, het huis zal er een stuk rustiger door worden
Doet hij het bij jou dan wel?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:21 schreef VjenneKloetn het volgende:
Mijn talpa stream loopt dus achter merk ik
hmmzzz dat is ook waar....quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Geen vervelende 'oppas' meer tijdens feestjes
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:22 schreef Day het volgende:
![]()
YESSSSSSSS, DAT KRENG GAAT NAAR HUIS
![]()
![]()
That's life, schatje!!!![]()
stream loopt altijd achter. die moet gecodeerd worden en verwerkt enzo. dat kost tijd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:21 schreef VjenneKloetn het volgende:
Mijn talpa stream loopt dus achter merk ik
TERECHT!quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:23 schreef Bartoli het volgende:
Marlies voelt zich kut nu
Onterecht...quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:23 schreef Bartoli het volgende:
Marlies voelt zich kut nu
een paar lieverds, schatjes, en vla-gate.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:23 schreef Scope het volgende:
En nu komen de hoogtepunten, oftwel dieptepunten, van Janine...
Joint? Dr gaat meteen een naald in!quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:24 schreef schatje het volgende:
Kijken of haar moeder klaar staat met een joint.
Echt? Dat heb ik gemistquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Ze heeft Marlies niet gegroet....
Zag je die geweldige ontlading niet toen ie hoorde dat ie nog even mocht blijven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Mooi kut wat moet je nou met zo'n Jeroen. De kijkers snappen het niet
Echt wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
jawel ze omhelste haar tochquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
ik ben niet blij.... van mij had ze nog wel mogen blijven..... Ik had liever Semih gezienquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:25 schreef tong80 het volgende:
Ja iedereen blij dat Janine eruit is. Het is hetzelfde als met van Basten. Mensen met een mening moetewn naar huis.
vondje?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:27 schreef avonne het volgende:
héél mooi compilatiefilmpje van janine. Echt goed
Maar Semih heeft ook een mening. En Jeroen die...euhh..tsja..maar nee, euhh...dus...quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben niet blij.... van mij had ze nog wel mogen blijven..... Ik had liever Semih gezien![]()
tranen van geluk nu hoefd ze niet meer bang te zijn voor jan.s wraakactiequote:Op maandag 2 oktober 2006 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies huilt....
eeen hele foute mening....quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar Semih heeft ook een mening. En Jeroen die...euhh..tsja..maar nee, euhh...dus...
quote:
jeroen is zo erg niet meerquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eeen hele foute mening....
Dan nog liever jeroen...
Nee, zijn broertje vermoed ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:29 schreef Scope het volgende:
Ik heb toch een verschrikkelijk naar voorgevoel dat die Tijn uiteindelijk gaat winnen ook.
Eindelijk eerlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:30 schreef pullup het volgende:
Tot nu toe stemmen ze wel steeds de goede weg![]()
Tijn heeft het minste geld en indirekt komt het toch bij RIk. Wellicht ook haar up your's naar Sem.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:30 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn het geld ????? Vaag, zit daar wat achter ?
Hehehehe Je kan nu nog een weekje anti Semih campagne voerenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:30 schreef versabommie het volgende:
Semih kijkt nu al sjaggerijnig!
Helaas denk ik niet dat Semih nog 3 weken gaat overleven, dus mijn geld zet ik nu op Jeroen. Gewoon, vanwege zijn hoge georgie-gehalte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |