Zullen ze waarschijnlijk niet laten zien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:09 schreef Dr_Greene het volgende:
Hopelijk zitten Rob en de kinderen niet te kijken vanavond...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Zullen ze waarschijnlijk niet laten zien.![]()
Sabrina is echt grappigquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:12 schreef Bartoli het volgende:
maja zonder Sa was het feest ook geen reet aan
Toch niet iedereen overgestapt naar De gouden kooi, hèquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:11 schreef ruby het volgende:
Damn, ik had het na de party van vrijdag hier wel drukker verwacht vandaag.
En natuurlijk het tongen van Sjaan en Sa niet vergeten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:14 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat ze van de scenes tussen Rik en Etienne uit zullen zenden.
Dat Tijn zo moest janken bij dat liedje zag je ook niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:14 schreef n1ek het volgende:
slaan ze het hele gekots over of wat en de poolparty in het zwembad
Zonder Sa was heel BB geen reet aan!!!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:12 schreef Bartoli het volgende:
maja zonder Sa was het feest ook geen reet aan
mss laten ze dat zometeen nog in de live zienquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:14 schreef n1ek het volgende:
slaan ze het hele gekots over of wat, en de poolparty in het zwembad
en de geilheid van Marcia niet te vergetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:15 schreef Coos het volgende:
[..]
En natuurlijk het tongen van Sjaan en Sa niet vergeten.![]()
Zometeenquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:14 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat ze van de scenes tussen Rik en Etienne uit zullen zenden.
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:14 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Toch niet iedereen overgestapt naar De gouden kooi, hè![]()
Rob zal zo wel weer bij het huis staan demonstreren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef Kinga het volgende:
het vinger moment van monique gewoon in de uitzending net!!
Had ik ook last van...quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef tong80 het volgende:
Hoogtepunt van het jaar en we zien dit :
Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
gezellig joh...Barry en de vrienden van E10 staan er ook al denk ik..quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Rob zal zo wel weer bij het huis staan demonstreren.
Preciesquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef tong80 het volgende:
Hoogtepunt van het jaar en we zien dit :
Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Misschien vanavond tijdens de live-uitzending...quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:35 schreef Kinga het volgende:
Rob zal hier niet blij mee zijn....monique compleet naakt in beeld....alleen jammer dat dat kots gebeuren niet is uitgezonden
Egbert, Etienne en Marcia.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:34 schreef Kinga het volgende:
hahaha omg, zijn er echt een paar zooo voor lul gezet....
Yep.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:11 schreef tong80 het volgende:
Gert daar moeten ze vaker drank in gooien
mijn kinderen kwamen de kamer binnen tijdens het prinsessenkamer-gebeuren. Ik heb maar weggezapt om moeilijke vragen te vermijden en ben op de slaapkamer verder gaan kijken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:33 schreef pullup het volgende:
hadden ze dit niet eerst door de keuring moeten gooien om 19.30![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |