Vervelend hè, grappen over luie uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Sorry maar dan vind ik Ali B grappiger, Hans Teeuwen maakt van die typische grappen waar ik echt niet om kan lachen.
Nee, zijn manier van grappen vertellen vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vervelend hè, grappen over luie uitkeringstrekkers.
Maar het verschil is, teeuwen is grappig, ali b denkt grappig te zijn. En dat is eigenlijk niet zozeer mijn mening, het is eerder een feit. Echt!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Sorry maar dan vind ik Ali B grappiger, Hans Teeuwen maakt van die typische grappen waar ik echt niet om kan lachen.
Is hij ook, een gewone normale jongen die het gemaakt heeft maar jammergenoeg net iets teveel in de media is waardoor hij een beetje irri overkomt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:33 schreef Leigh het volgende:
Het is niet mijn muziek, maar kan wel om hem lachen.
Lijkt me best een aardige vent
Aardig?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Is hij ook, een gewone normale jongen die het gemaakt heeft maar jammergenoeg net iets teveel in de media is waardoor hij een beetje irri overkomt.
Nee, ik denk niet dat de reden van het irritant overkomen is dat hij net iets teveel in de media komt, ik denk dat hij gewoon als persoon irritant komt PLUS hij komt net iets teveel in de media.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Is hij ook, een gewone normale jongen die het gemaakt heeft maar jammergenoeg net iets teveel in de media is waardoor hij een beetje irri overkomt.
Jah, het was echt verschrikkelijk. Ik kon er zeker twee nachten niet van slapen. 'Je' i.p.v. 'u' zeggen tegen de minister-president, hoe durft-ie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:22 schreef kijk_aan het volgende:
Weet je wat mij nou leuk lijkt?
Ali's vader opzoeken en hem net zo onbeschoft aanspreken en behandelen als zijn zoon dat met onze premier deed. Oh nee, dan heet het opeens vreemdelingenhaat.
Hans Teeuwen is sinds "Hard & Zielig" niet meer grappig, Ali B is nooit grappig geweest en dom bovendien met z'n sinterklaasrijmpjes en goedkope ingefluisterde meningquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:10 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maar het verschil is, teeuwen is grappig, ali b denkt grappig te zijn. En dat is eigenlijk niet zozeer mijn mening, het is eerder een feit. Echt!
Excellentiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, het was echt verschrikkelijk. Ik kon er zeker twee nachten niet van slapen. 'Je' i.p.v. 'u' zeggen tegen de minister-president, hoe durft-ie.![]()
Ik heb het ook gezien ja. Die kerel is duidelijk niet echt geintegreerd in onze maatschappij, want er is nog zoiets als fatoensnormen die de meeste mensen worden bijgebracht hier in Nederland.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, het was echt verschrikkelijk. Ik kon er zeker twee nachten niet van slapen. 'Je' i.p.v. 'u' zeggen tegen de minister-president, hoe durft-ie.![]()
Ow wat een ramp, hij tutoyeert de premier.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:05 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Aardig?
Hij tutoyeert doodleuk onze premier.
Weg met die berber(s)!
Ja, dat vind ik persoonlijk een ramp. Het laat namelijk zien dat bij onze grote clow b de waarden ver te zoeken zijn. Vraag me af of hij weet hoe je repsect moet spellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:
Ow wat een ramp, hij tutoyeert de premier.![]()
Ow tyf op, hij tutoyeerde zelfs de koningin een jaar geleden. Maar dat vind je vast heel normaalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Boeiend, dat stijve gedoe van dat lijk ben ik ook zat. Zou ze wel weten in welke eeuw we leven?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:11 schreef Robocock het volgende:
[..]
Ow tyf op, hij tutoyeerde zelfs de koningin een jaar geleden. Maar dat vind je vast heel normaal![]()
Dat het een ouderwetse trol is begrijp ik ook welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Boeiend, dat stijve gedoe van dat lijk ben ik ook zat. Zou ze wel weten in welke eeuw we leven?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Robocock het volgende:
[..]
Dat het een ouderwetse trol is begrijp ik ook wel
Maar goed, zou jij haar en bijv Balkenende niet met u aanspreken? Lijkt me stug![]()
Ali B 'een beetje irri' noemen is wel het understatement van het jaar!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jup.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
ok ik wil wedden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:01 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Jup.
Een respectloze kutmarokkaan die alles wat Nederlands is ongevraagd tutoyeert. Wedden dat hij zijn vader en ooms wel met u aanspreekt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |