jaaaaquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:10 schreef Kinga het volgende:
Och Semih, hou je bek, 1 van de 4 keren, pffff, je gaat er vandaag gewoon uit! Zo.
quote:
Daarom vertelden ze het er nog maar even bij. 100 euro moet hij in het hok leggen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:08 schreef Capaja het volgende:
effe way oftopic sorry alvast
heb net mijn nieuwe pc opgehaald kan weer normaal streamen en cappen *jippie*
OT zou jeroen snappen wat er bedoeld word met wisselgeld
Ejjeehh, niet Jeroen afzeiken he.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:08 schreef Capaja het volgende:
effe way oftopic sorry alvast
heb net mijn nieuwe pc opgehaald kan weer normaal streamen en cappen *jippie*
OT zou jeroen snappen wat er bedoeld word met wisselgeld
Ligt eraan hoe groot ie is. Onder 10 minuten en onder 100 mb, zou ik youtube.com doen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:17 schreef arneaux het volgende:
Kinga ik ben inderdaad niet meer met die 3e begonnen. Ik had 'n bepaald idee over hoe ik het filmpje in elkaar wilde zetten en volgens mij is dat wel gelukt zo. Nagoed, ik zal 'm drek ff uppen. Waar kan ik dat t beste doen denk je?
Pak ik die.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot ie is. Onder 10 minuten en onder 100 mb, zou ik youtube.com doen...
Semihquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:18 schreef NS het volgende:
Pfffffffffff, die Semith. Zegt tegen mich: gek hè dit is de eerste keer dat ik moet pakken, hierna nog drie keer!!!!!![]()
![]()
Hij gaat er vanuit dat hij dus blijft. Ik hoop het dus niet. Daaaaaaaaaag Semmie
![]()
Op dag 22 staat wel dit:quote:
Ik hoop dat Janine opflikkert maar ik denk dat t Jeroen zal zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:21 schreef Kinga het volgende:
Eerlijk gezegd, denk ik dat Jeroen eruit gaat, maar dat dacht ik vorige week ook![]()
Janine heeft toch een bepaald imago, en denk niet dat ze Semih zomaar eruit laten gaan zonder het opgelost te hebben met Tijn...
Misschien krijgen ze loopbanden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Op dag 22 staat wel dit:
Tijn gaat zwemmen. Hij liet eerder al aan een Medebewoner weten dat hij te veel energie heeft. "Ik wil wel een soort rad waar normaal hamsters in lopen."
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Op dag 22 staat wel dit:
Tijn gaat zwemmen. Hij liet eerder al aan een Medebewoner weten dat hij te veel energie heeft. "Ik wil wel een soort rad waar normaal hamsters in lopen."
Op deTalpa BB site staat bij de filmpjes te lezen "Tijn vraagt een rad"dus ik denk dat dit het moet zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Op dag 22 staat wel dit:
Klinkt wel leuk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Op deTalps BB site staat bij de filmpjes te lezen "Tijn vraagt een rad"dus ik denk dat dit het moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |