je was me net voorquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:38 schreef Kinga het volgende:
Zou een stunt zijn als de tuin weer dicht is..
Nope, 4 streams op de slaapkamer...quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef miraculeus het volgende:
Ik kan nu niet streamen, maar is er op de streams weer te zien dat ze aan het werk zijn?
Wat dacht je er van als ineens heel het huis weg was....willen ze de kamer uit...deur open, staan ze buiten!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:38 schreef Kinga het volgende:
Zou een stunt zijn als de tuin weer dicht is..
Superforum ! En ook zo overzichtelijk....quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef Kinga het volgende:
BB site heeft ook een forum nou
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat dacht je er van als ineens heel het huis weg was....willen ze de kamer uit...deur open, staan ze buiten!![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:44 schreef Kinga het volgende:
Ja rik, alleen jammer dat bijna alles aan dat wijf verbouwd is..
nu snap ik waarom hij homo isquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:46 schreef Nostalgist het volgende:
De mooiste vrouw op aarde volgens Rik :
[afbeelding]
Oei.... wat heeft hij allemaal gezegd ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
Be careful what you wish for
Vanavond gaat de nieuwe Weekopdracht het Huis in.
Net als vorige week zijn de Bewoners hier niet in enkele uren van af. En konden ze bij het wasknijpers maken nog op hun kont blijven zitten, nu zit er meer actie in. Tijn heeft Big Brother tot deze opdracht geïnspireerd. Hij wenst straks vast dat hij zijn woorden kan terug nemen! Kijk vanavond naar de Live-uitzending. Om 20.30 uur bij Talpa op 10.
Bron: Talpa
Eindelijk actie!![]()
Wat heeft Tijn gezegd ( ja een heleboel) waar dit op zou kunnen slaan, wie heeft een idee?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
Be careful what you wish for
Vanavond gaat de nieuwe Weekopdracht het Huis in.
Net als vorige week zijn de Bewoners hier niet in enkele uren van af. En konden ze bij het wasknijpers maken nog op hun kont blijven zitten, nu zit er meer actie in. Tijn heeft Big Brother tot deze opdracht geïnspireerd. Hij wenst straks vast dat hij zijn woorden kan terug nemen! Kijk vanavond naar de Live-uitzending. Om 20.30 uur bij Talpa op 10.
Bron: Talpa
Eindelijk actie!![]()
Hoezo dag 21 ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:48 schreef CartWOman het volgende:
Op Talpa is helaas niets te vinden bij dag 21...
Wie heeft zin om de COS door te lezen?![]()
fietsen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:49 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Wat heeft Tijn gezegd ( ja een heleboel) waar dit op zou kunnen slaan, wie heeft een idee?
Dit dus al heeeeeeel langquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef miraculeus het volgende:
Ik kan nu niet streamen, maar is er op de streams weer te zien dat ze aan het werk zijn?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:53 schreef wolferl het volgende:
Tijn vertelde toch dat hij wel een fiets opdracht wilde.
Dat heb ik van de week gehoord tijdens het knijperen.
Ik vrees dat dat het is.
Mischien moeten ze hun eigen meel en koffie bonen malen op een loei zwaar trappende fiets.
Sa is echt de vrouwelijke mister bean.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:54 schreef T-lex het volgende:
Saartje zit doodleuk te vertellen dat ze met d'r dochtertje in huis op d'r vloer een zeephelling achtige glijbaan had gemaakt...nu is de laminaat alleen krom getrokken.Zie het helemaal voor me....
Wat een mafkees ook, hèquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:54 schreef T-lex het volgende:
Saartje zit doodleuk te vertellen dat ze met d'r dochtertje in huis op d'r vloer een zeephelling achtige glijbaan had gemaakt...nu is de laminaat alleen krom getrokken.Zie het helemaal voor me....
Shit ik zie nu dat je dat ging doen, ik heb een paar keer moeten rebooten, kut PC.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:00 schreef Nostalgist het volgende:
In de SV niets te vinden...
Bah!! En dan krijgt ze de pasta waar ze zo over zeurt, neemt ze 3 happen en ze is proppievolquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:58 schreef wolferl het volgende:
Sjaan mag van mij eruit, ik word knettergek van da mens.
Mevrouw "Ik eis een aparte voorkeurs behandeling" Sjaan.
jaaaaquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:10 schreef Kinga het volgende:
Och Semih, hou je bek, 1 van de 4 keren, pffff, je gaat er vandaag gewoon uit! Zo.
quote:
Daarom vertelden ze het er nog maar even bij. 100 euro moet hij in het hok leggen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:08 schreef Capaja het volgende:
effe way oftopic sorry alvast
heb net mijn nieuwe pc opgehaald kan weer normaal streamen en cappen *jippie*
OT zou jeroen snappen wat er bedoeld word met wisselgeld
Ejjeehh, niet Jeroen afzeiken he.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:08 schreef Capaja het volgende:
effe way oftopic sorry alvast
heb net mijn nieuwe pc opgehaald kan weer normaal streamen en cappen *jippie*
OT zou jeroen snappen wat er bedoeld word met wisselgeld
Ligt eraan hoe groot ie is. Onder 10 minuten en onder 100 mb, zou ik youtube.com doen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:17 schreef arneaux het volgende:
Kinga ik ben inderdaad niet meer met die 3e begonnen. Ik had 'n bepaald idee over hoe ik het filmpje in elkaar wilde zetten en volgens mij is dat wel gelukt zo. Nagoed, ik zal 'm drek ff uppen. Waar kan ik dat t beste doen denk je?
Pak ik die.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot ie is. Onder 10 minuten en onder 100 mb, zou ik youtube.com doen...
Semihquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:18 schreef NS het volgende:
Pfffffffffff, die Semith. Zegt tegen mich: gek hè dit is de eerste keer dat ik moet pakken, hierna nog drie keer!!!!!![]()
![]()
Hij gaat er vanuit dat hij dus blijft. Ik hoop het dus niet. Daaaaaaaaaag Semmie
![]()
Op dag 22 staat wel dit:quote:
Ik hoop dat Janine opflikkert maar ik denk dat t Jeroen zal zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:21 schreef Kinga het volgende:
Eerlijk gezegd, denk ik dat Jeroen eruit gaat, maar dat dacht ik vorige week ook![]()
Janine heeft toch een bepaald imago, en denk niet dat ze Semih zomaar eruit laten gaan zonder het opgelost te hebben met Tijn...
Misschien krijgen ze loopbanden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Op dag 22 staat wel dit:
Tijn gaat zwemmen. Hij liet eerder al aan een Medebewoner weten dat hij te veel energie heeft. "Ik wil wel een soort rad waar normaal hamsters in lopen."
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Op dag 22 staat wel dit:
Tijn gaat zwemmen. Hij liet eerder al aan een Medebewoner weten dat hij te veel energie heeft. "Ik wil wel een soort rad waar normaal hamsters in lopen."
Op deTalpa BB site staat bij de filmpjes te lezen "Tijn vraagt een rad"dus ik denk dat dit het moet zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Op dag 22 staat wel dit:
Klinkt wel leuk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Op deTalps BB site staat bij de filmpjes te lezen "Tijn vraagt een rad"dus ik denk dat dit het moet zijn.
quote:Tijn heef tijdens de weekopdracht met de knijpers een wens uitgesproken. Big Brother heeft zich laten inspireren door deze wens. De weekopdracht van deze week is dus te danken aan Tijn. We weten al dat hij zwaar gaat worden. Op de site van BB lezen we dat de opdracht niet binnen een paar uur klaar is. Ook wordt het een opdracht waarbij je niet op je kont moet zitten...
nix te fietsen iig want dan zit jequote:Volgens mij heeft Tijn iets gezegd over rondjes lopen in een rad; zoiets als je in een hamster- of muizenkooi hebt... (van de BB blog
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Op dag 22 staat wel dit:
En dan gekleed in hamsterpakkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met een rad een lampje laten branden.......
![]()
Kunnen ze die van vorig jaar weer gebruikenquote:
rad draaiend houden voor stromend water, anders geen douche/badquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met een rad een lampje laten branden.......
![]()
Met voorbindbuikenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En dan gekleed in hamsterpakken![]()
Albert Heijn hamsterwekenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Godskolere, zit ik net alle COS-en door te spitten...quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Op deTalpa BB site staat bij de filmpjes te lezen "Tijn vraagt een rad"dus ik denk dat dit het moet zijn.
De hamsterweekopdracht!quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
In de lounge allemal gebeurd, nog geen beeld daarvan gezien....quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:27 schreef n1ek het volgende:
was ff weg, wat is er allemaal verbouwd? of nog niet bekend...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Godskolere, zit ik net alle COS-en door te spitten...
nou, dat werkt alleen maar averechts voor mij.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:35 schreef Sug4r het volgende:
Janine probeert de kijker nog te verleiden om te bellen voor haar, door in een string rond te lopen ...
t Word hoe dan ook zoiets inderdaad, ben erg benieuwd. Ben ook súperbenieuwd naar de uitzending van zodrek ivm het feestje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:34 schreef Kinga het volgende:
Op zich zijn er van die hamsterwielen op mensen formaat....ik ken die nog van de speeltuin vroeger...
Voor mij ook maar ze moet toch wat hequote:Op maandag 2 oktober 2006 18:36 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
nou, dat werkt alleen maar averechts voor mij.
ik verwacht er maar niet te veel van, ze zullen niet veel laten zien omdat er ook jonge kijkers naar BB kijkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Word hoe dan ook zoiets inderdaad, ben erg benieuwd. Ben ook súperbenieuwd naar de uitzending van zodrek ivm het feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |