je was me net voorquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:38 schreef Kinga het volgende:
Zou een stunt zijn als de tuin weer dicht is..
Nope, 4 streams op de slaapkamer...quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef miraculeus het volgende:
Ik kan nu niet streamen, maar is er op de streams weer te zien dat ze aan het werk zijn?
Wat dacht je er van als ineens heel het huis weg was....willen ze de kamer uit...deur open, staan ze buiten!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:38 schreef Kinga het volgende:
Zou een stunt zijn als de tuin weer dicht is..
Superforum ! En ook zo overzichtelijk....quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef Kinga het volgende:
BB site heeft ook een forum nou
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat dacht je er van als ineens heel het huis weg was....willen ze de kamer uit...deur open, staan ze buiten!![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:44 schreef Kinga het volgende:
Ja rik, alleen jammer dat bijna alles aan dat wijf verbouwd is..
nu snap ik waarom hij homo isquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:46 schreef Nostalgist het volgende:
De mooiste vrouw op aarde volgens Rik :
[afbeelding]
Oei.... wat heeft hij allemaal gezegd ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
Be careful what you wish for
Vanavond gaat de nieuwe Weekopdracht het Huis in.
Net als vorige week zijn de Bewoners hier niet in enkele uren van af. En konden ze bij het wasknijpers maken nog op hun kont blijven zitten, nu zit er meer actie in. Tijn heeft Big Brother tot deze opdracht geïnspireerd. Hij wenst straks vast dat hij zijn woorden kan terug nemen! Kijk vanavond naar de Live-uitzending. Om 20.30 uur bij Talpa op 10.
Bron: Talpa
Eindelijk actie!![]()
Wat heeft Tijn gezegd ( ja een heleboel) waar dit op zou kunnen slaan, wie heeft een idee?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
Be careful what you wish for
Vanavond gaat de nieuwe Weekopdracht het Huis in.
Net als vorige week zijn de Bewoners hier niet in enkele uren van af. En konden ze bij het wasknijpers maken nog op hun kont blijven zitten, nu zit er meer actie in. Tijn heeft Big Brother tot deze opdracht geïnspireerd. Hij wenst straks vast dat hij zijn woorden kan terug nemen! Kijk vanavond naar de Live-uitzending. Om 20.30 uur bij Talpa op 10.
Bron: Talpa
Eindelijk actie!![]()
Hoezo dag 21 ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:48 schreef CartWOman het volgende:
Op Talpa is helaas niets te vinden bij dag 21...
Wie heeft zin om de COS door te lezen?![]()
fietsen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:49 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Wat heeft Tijn gezegd ( ja een heleboel) waar dit op zou kunnen slaan, wie heeft een idee?
Dit dus al heeeeeeel langquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef miraculeus het volgende:
Ik kan nu niet streamen, maar is er op de streams weer te zien dat ze aan het werk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |