BB gooit de spanning er wel in door boodschappen te geven op het scherm.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:46 schreef ThaSandman het volgende:
Hier geen spanning te bespeuren. Vandaag is het volgens mij een duffe zooi in dat huis.
Wat heeft er zoal gestaan tot nu toe?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
BB gooit de spanning er wel in door boodschappen te geven op het scherm.....![]()
Ahem, zet de link zometeen in dat filmpjes topic ok?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat heeft er zoal gestaan tot nu toe?
BB bedoelde niet Semih en ook niet Tijn.......quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat heeft er zoal gestaan tot nu toe?
Die zetten ze dan toch wel in de lounge ????quote:
Ik trek m nu binnen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ahem, zet de link zometeen in dat filmpjes topic ok?
Ze doet Marlies na die vocht met Tijn, en het wel erg leuk vond....quote:
Zou wel mooi zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:20 schreef Addi het volgende:
Komt de leugendetector eraan?
Houden zo tot een uurtje of negen vanavond, en dan zo het huis uit rollen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:12 schreef Kinga het volgende:
Sjaan ligt in coma...
Heettequote:Op maandag 2 oktober 2006 16:38 schreef Nostalgist het volgende:
Barry Dijkhuizen heet het vriendje van Sabrina dus....
Zat ik ook aan te denken. En dan in de live-uitzending vragen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:20 schreef Addi het volgende:
Komt de leugendetector eraan?
Ja ze vertelde ook dat ze die keren daarop niet meer kwam opdagen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:41 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina heeft wel eens moeten voorkomen. Voor een telefoonrekening die ze niet betaald heeft.
Dat is de vader van Jenna, ze zijn uitelkaar...quote:
Oh ja, dat zou erg leuk zijn!quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. En dan in de live-uitzending vragen.
Haar kind is van Simon daar heeft ze al een tijd niks meer mee en haar nieuwe vriend is/was Barryquote:
Ja 6 weken geleden, het BB contract dusquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:50 schreef Nostalgist het volgende:
Rik heeft een contract moeten ondertekenen met TIEN handtekeningen....
thnxquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
Haar kind is van Simon daar heeft ze al een tijd niks meer mee en haar nieuwe vriend is/was Barry
Ze heeft nog geen woord gezegd, nee....quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:11 schreef cripplecrow het volgende:
janine gaat helemaal uit dr plaat.
Hoop ik ook, maar het zullen wel weer die 2 fietsen zijn met die lamp die aan moet blijven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:16 schreef wolferl het volgende:
Ik denk, ik hoop en ik bid, dat er een hele vette zware grote dikke vette zweterige opdracht klaarstaat. Dat de bewoners stuk voor stuk aan de zuurstof kunnen als ze bezig zijn.
Maar ik vrees dat het een zoet sappig opdrachtje word, die zemet vlag en wimpel klaren.
Rik is echt zo'n type die gek is van Beyonce, Brittney Spears en The Backstreet Boys.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:16 schreef Bartoli het volgende:
Rik zijn verzoek van rihanna is ingewilgd
Koortslip.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:19 schreef wolferl het volgende:
Sabrina heeft herpes? zei ze dat nou?
36 toch ? Hetzelfde als op de eerste muziekavond gespeeld werd...quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:23 schreef n1ek het volgende:
World hold on, op welke cd staan dit soort nummer samen
hitzone..?
Net als verleden jaar, hoezo orgineel zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar het zullen wel weer die 2 fietsen zijn met die lamp die aan moet blijven.![]()
m.a.w eerst hard werken en vervolgens stank voor dank met een exitquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Net als verleden jaar, hoezo orgineel zijn.
Kan Hummie niet een keer een opdracht bedenken die emotioneel, psychisch en fysiek mensen sloopt.
Ik kan me een opdracht herrineren uit BB duitsland, was een turkse jongen die laten ze paar dagen aardappels schillen zonder slaap en metmuziek op zijn kop. Toen hij klaar was hadden ze de deuren omgedraaid en ging hij voor hem dan dezelfde deur in waar hij het huis weer in kwam, bleek hij in het donker buiten te staan met zijn koffers die daar ook al stonden. Ik weet neit of het exact zo is gegaan, maar er was een filmpje van. Kijk dat zijn nou echte opdrachten.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Net als verleden jaar, hoezo orgineel zijn.
Kan Hummie niet een keer een opdracht bedenken die emotioneel, psychisch en fysiek mensen sloopt.
Ik kan me een opdracht herrineren uit BB duitsland, was een turkse jongen die laten ze paar dagen aardappels schillen zonder slaap en metmuziek op zijn kop. Toen hij klaar was hadden ze de deuren omgedraaid en ging hij voor hem dan dezelfde deur in waar hij het huis weer in kwam, bleek hij in het donker buiten te staan met zijn koffers die daar ook al stonden. Ik weet neit of het exact zo is gegaan, maar er was een filmpje van. Kijk dat zijn nou echte opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |