abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50439357
ik vindt het ongeloofelijk hoe stom mensen wel niet kunnen zijn
maar tis voor ons weer leuk

en die foto collage van slapende mensen vindt ik eigenlijk wel mooi
lekker onschuldig
for love and money devils fight,religion holds a beast inside
Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!!
pi_50474584
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:49:30 #183
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50476421
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 02:56 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
lol
* I intend to live forever, so far so good! *
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:41:14 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_50478939
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 02:56 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:37:08 #185
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_50612349
Ah, het topic is weer actief! IK zal thuis ook even Limewire aanzwengelen
pi_50746529
quote:
03 maart 2003

Geachte heer Flierteen

In aansluiting op ons telefonisch onderhoud van 24 februari jl. bericht ik u het volgende.
In dit gesprek heb ik u medegedeeld dat wij , Biervoet Industries, de door u opgegeven deadline voor het opruimen en herinrichten van onze compoststortplaats niet kunnen halen, dit door organisatorische problemen.
Het bestuur van Biervoet Industries betreurt dit natuurlijk maar wij kunnen ook geen ijzer met handen breken.
Volgens eerdere afspraken zou de huidige composthoop door ons voor 1 maart 2003 zijn verwijderd. Daarna zou u ons een definitieve plaats aan wijzen waar wij een verharde stortplaats konden realiseren.
De afspraak die wij nu gemaakt hebben is dat alle werkzaamheden die gedaan moeten worden om te voldoen aan eerder genoemde afspraken voor 15 maart 2003 afgerond moeten zijn, dit in verband met het broedseizoen.
Ik zal dit aan mijn collega-bestuursleden voorleggen in de eerstvolgende bestuursvergadering van Biervoet Industries op 8 maart aanstaande.
Wij denken op 10 maart a.s. met de werkzaamheden te kunnen starten.
Het moet dus mogelijk zijn alles af te ronden als u ons bijtijds de nieuwe plek aan kunt wijzen zodat de loonwerker in een keer door kan gaan.
(composthoop opruimen en de nieuwe plek verharden)
Wij zullen in samenwerking met de loonwerker er alles aan doen om voor 15 maart de werkzaamheden op correcte wijze te voltooien.

Ik vertrouw er op u hiermede voldoende geinformeerd te hebben,

Hoogachtend namens het bestuur van Biervoet Industries,

Jan van Wilen.
quote:
Parfumerie Tenengeur
Vriestmanstraat 44
2287 BG Uiterdam

Geachte Yildiz, 16 oktober, 2006

Bij deze wil ik graag aangeven dat ik wil stoppen met het werken bij Parfumerie Tenengeur.
De reden hiervoor is dat ik het niet zo naar mijn zin had in het bedrijf de laatste weken.
Dat komt vooral doordat ik het niet leuk vond hoe er gewerkt werd tussen het management team en de personeelsleden.
Verder is het werken in de winkel hoe het bij Parfumerie Tenengeur in Uiterdam gaat niks voor mij. Alles moet volgens de regels, wat normaal is maar soms werden zaken die er gedaan moesten worden op een niet aardige manier gebracht naar mij toe. Verder werd ik vaak, als ik het niet goed deed negatief benaderd om de kleinste dingetjes, waardoor ik nog meer fouten ging maken.
Verder heb ik pas een functioneringsgesprek gehad, waarin ik geen één keer te horen heb gekregen wat ik wel goed deed, maar alleen maar dingen die ik niet goed deed. Verder werden er dingen gezegd die niet goed waren die niet eens naar mij bedoeld waren maar naar het hele team, terwijl het mijn functioneringsgesprek was.
Daarom is het beter voor jullie als bedrijf maar ook voor mij dat ik er mee stop.

Het is voor mij iets eerder dan gepland, dat moet ik wel eerlijk toegeven.
Vorige week werd ik door Angelique apart geroepen en vroeg zij of het waar was dat ik ermee wilde stoppen, dat had zij van Persu gehoord.
Ik heb misschien in de keuken een keer laten vallen dat ik niet heel mijn leven bij Parfumerie Tenengeur wilde werken, of iets in die richting maar niet dat ik er nu al mee wilde stoppen. Ik zei dat omdat we het erover hadden dat er een aantal mensen mee gingen stoppen.
Ik vind dat heel vervelend dat, dat dan zo moet gaan onderling, als ik meteen wilde stoppen had ik dat zeker wel zelf aangegeven. Maar als dat zo moet gaan ben ik er al lang klaar mee vandaar dat ik in dat gesprekje met Angelique ook meteen gezegd heb.
Verder had ik een opzegtermijn van 1 maand, dat hebben jullie wel drie keer aan mij uitgelegd zelfs zondag nog toen ik tekende voor mijn ontslag.
Wordt ik maandag opgebeld dat gister(zondag) mijn laatste werkdag was.
Dat vind ik absoluut niet kunnen, ik heb nog niemand gedag gezegd want had gerekend op 1 december.
Ik vind het heel normaal dat je iemand niet meer in je bedrijf heb willen werken als die er eigenlijk mee wil stoppen, maar zeg dat dan minstens 1 week van tevoren zodat ik iedereen nog gedag had kunnen zeggen.
Als het goed is wordt ik wel uitbetaald die maand opzegtermijn.
Verder vond ik het de eerste maanden erg leuk om bij jullie te werken.

Met vriendelijke groet,
Meltje Splinterman
Namen en adressen gewijzigd

[ Bericht 9% gewijzigd door DeHovenier op 23-06-2007 15:56:15 ]
Children of the night. What music they make.
pi_50747137
quote:
Merell! zegt:
uhh.. Hee!@
·$56»*[D]aisyy;;·$4Rob;; ·$30Hou kei veel van jou Lieverdjj·$2008-07-2006*·$7 Nieuw nummer! zegt:
haay
Merell! zegt:
weetje..
Merell! zegt:
ik heb iets gehoord..
·$56»*[D]aisyy;;·$4Rob;; ·$30Hou kei veel van jou Lieverdjj·$2008-07-2006*·$7 Nieuw nummer! zegt:
dat kan..
Merell! zegt:
weet je ook wat ? ( ik geloof het eigelijk niet maarjah)
wat gel0of jij niet
Merell! zegt:
jaa.. ze zegen da jij je had uitegekleed voor de cam..
Merell! zegt:
is da waar?
nee
dat is een gr0te r0ddel
Merell! zegt:
ow..
ik meen het dat is echt een gr0te r0ddel
Merell! zegt:
heb je anke geblokt ?
ja
Merell! zegt:
gewoon een vraagje
Merell! zegt:
oww..
Merell! zegt:

Merell! zegt:
snap ik best
maar je bent echt gek als je die mensen gel0oft
Merell! zegt:
jaa.. ?
gel0of jij die mensen dan
Merell! zegt:
uhh.. w8

Een ogenblik geduld tot ·$56»*[D]aisyy;;·$4Rob;; ·$30Hou kei veel van jou Lieverdjj·$2008-07-2006*·$7 Nieuw nummer! het bestand 'raar.JPG' (120 Kb, minder dan 1 minuut met een 28k8-modem) accepteert. U kunt op een reactie wachten of de bestandsoverdracht annuleren (Alt+Q).

Merell! zegt:
kijk maar
ik ga niet kijken
als jij hun gel0oft
Merell! zegt:
dan?
is het j0u pr0bleem maar z0iets d0e ik niet!!
Merell! zegt:
kijk nr het gesprek
nee
want dat ben ik nite!!
ik heb heel veel hackers gehad
Merell! zegt:
Tuurlijk
ja
dan gel0of je het maar niet!!!
Merell! zegt:
ga je me nou blokke ?
nee
Merell! zegt:
VIEZERIK !
Merell! zegt:
SERIEUS !
dat ben ik niet!
Merell! zegt:
ALS JE TOCH ZO ZIELIG BENT GA DAN EEN POTJE NEUKE MET ROB !
Merell! zegt:
GADVERDAMME
ik ga niet neuken
Merell! zegt:
en wel vingere voor de cam ??
Merell! zegt:
HEBBE WE GEZIEN!
graphas..
Merell! zegt:
hahahaha .. jajaaaa geloof je het zelf..
ja
Merell! zegt:
jij doet het toch HARDE BEWIJZE ZIJN HET
Merell! zegt:
FOTO'S!
nee
0ok nietMerell! zegt:
WAT IS DA DAN ?
gaat j0u niks aan maar ik ben het niet1
Merell! zegt:
dan gaat het mij dus wel wa aan want je liegt alles bij elkaar !

Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
dan gaat het mij dus wel wa aan want je liegt alles bij elkaar ...
pi_50760484
quote:
Snel ontdeed Johan zich van zijn kleren, onder tussen bevrijde mijn Meesteres mij van mijn masker en zette mij in de hoek waar ik alles kon zien . Waarna hij de Meesteres vragend aankeek, ga daar maar midden in de kamer staan, kan ik je inspecteren .Keurend liep Zij om Johan heen die steeds nerveuzer ging worden .Liet haar handen over zijn borst, buik gaan kneep hard in zijn lul met glad bedoel ik ook glad pluis, voel nog haren op je ballen .Met tranen van pijn stamelde Johan sorry Meesteres, had het nog nooit gedaan .Ik ga dit straffen en mijn slaaf zal je laten zien hoe je dat moet ondergaan, zonder een kik te geven en knikte naar mij .Voelde hem al aankomen en nam mijn positie gebogen over de stoel in, goed zo slaaf jullie krijgen er allebei 5 met de cane, alleen als ik wat hoor begin ik weer opnieuw. Het viel mee was het zwaarder van haar gewend hoopte dat ze ook zo mild voor Johan was, nu jij pluis en laat ik je niet horen .Johan nam zijn positie in gebogen over de stoel, er werd op de deur geklopt, slaaf doet open zal Pedro zijn kan hij gelijk zien wat er gebeurd als hij niet goed naar me heeft geluisterd .

Snel liet ik Pedro binnen, die verbaast om zich heen keek en ik sloot snel de deur achter hem .Kleed je uit en ga samen in de hoek staan zei mijn Meesteres, Pedro ontdeed zich van zijn kleren en samen stonden we in de hoek van de kamer, wachtend wat er ging gebeuren. Pluis vertel Pedro wat er gaat gebeuren en waarom, had mij niet goed genoeg geschoren en nu wordt ik met vijf slagen met de cane gestraft .Hoop dat het met jou wel in orde is Pedro anders krijgen jullie alle drie de zelfde straf . Ik wil dat je meetel en me voor elke slag bedankt pluis, ja Meesteres en daar kwam de eerste een Meesteres dank u, zag dat hij met moeite zich inhield, twee Meesteres dank u drie Meesteres dank u, verzachtend ging de hand van mij Meesteres over de rug van Johan, vier Meesteres dank u, vijf Meesteres dank u, zag gelijk Johan zijn gezicht opklaren, hij had het zonder kik ondergaan .Pluis jij ook in de hoek nu wil ik Pedro keuren kom Pedro ga in het midden van de kamer staan, met je handen in je nek.

Snel deed Pedro wat er van hem gevraagd werd, goedkeurend liep Zij om hem heen voelde met haar handen zijn borst, buik en pik .Met haar hand woog Zij zijn pik gevolgd door een ferme ik erop, had ik je gevraagd om geil te worden, Pedro verschoot van kleur en stamelde nee Meesteres .Ondertussen trok de Meesteres latex handschoentjes aan en beval Pedro te bukken voor een inwendige inspectie, even kijken of je goed geluisterd heb. Zij nam ruim glijmiddel op haar vingers en gleed met haar vingers over zijn kont naar zijn anus en drukte snel door en haalde hem er snel weer uit en liet hem Pedro ruiken, is het goede Pedro, ja Meesteres .Waarna Zij zelf rook oké Pedro je hebt je best gedaan, ga op je knieën in die hoek en jij pluis in de andere hoek .Ja, Meesteres antwoorden ze samen .Slaaf jij gaat met mij mee, zal je armen los maken, dankbaar keek mijn Meesteres aan, zat al lang vast mijn armen tintelde .
Als ik terug kom zitten jullie op de zelfde plaats en dezelfde houding begrepen, ja Meesteres antwoorden zij beiden .Snel liep ik achter haar aan benieuwd wat Zij nu had verzonnen .Slaaf ik wil jullie vannacht alle drie in de badkamer laten slapen zittend op jullie kont met jullie armen vast aan een balk of zo, zodat ik rustig kan slapen, alleen moeten we nog een blinddoek hebben. Ineens draaide mijn Meesteres zich om en liep terug naar de lift, even controleren of ze nog op hun plaats zitten, we stopte op de derde verbaast keek ik mijn Meesteres aan .We nemen de trap de lift horen ze en zo kwamen we boven, Zij had de deur niet op slot gedaan en stapte ineens de kamer binnen .Allebei zaten netjes op hun plaats, verschrikt keken ze de Meesteres aan, zonder wat te zeggen gingen we weer weg .

Beneden gingen we de tuin in waar we hout zagen liggen voor het verstevigen van jonge bomen, neem daar maar drie van mee zei mijn Meesteres .Ik legde ze bij de nooduitgang neer die ik gisteren ook had gebruikt en we gingen weer het hotel in, aangekomen in de lobby ging Zij naar de bar en moest ik het hout naar boven brengen en in de kamer op haar wachten .Boven gekomen zij zaten nog steeds het zelfde, legde ik het hout in de badkamer kleden me uit . Ging in een hoek op mijn knieën en met zijn drieën wachten we op de komst van de Meesteres .Niet lang daarna kwam Zij binnen en zei zo zie ik het graag drie manen die op mij wachten .

We gaan slapen, we hebben morgen een drukke dag, verbaast keken die twee mijn Meesteres aan, had jij het ze niet verteld slaaf .Nee, Meesteres wist niet of dat mocht, oké slaaf ik vertel hun het wel, jullie mogen vannacht bij mijn slaaf slapen gaan we morgen naar de zigeunermarkt, wil jullie dat .Ja, Meesteres antwoorden ze tegelijk, goed zo dan gaan we nu slapen, alleen jullie zullen wel vast moeten en zittend slapen, lukt dat ja Meesteres antwoorden we alle. Slaaf legt drie handdoeken in de douche daar kunnen jullie dan op zitten, zo gingen we met zijn drieën naar de douche, waar we kundig door onze Meesteres werden vastgezet aan de houten palen, pluis kreeg de kap op, alleen zijn neus en mond waren vrij en Pedro het oogmasker op .Zo slaaf jij hoeft niks op als beloning voor vandaag, maar waag het niet om geil te worden als ik naar het toilet moet, wel te rusten samen .Wel te rusten Meesteres gaven wij als antwoord, ondanks de houding en de koude vloer viel ik gemakkelijk in slaap, het begon al licht te worden toen ik wakker schrok, mijn Meesteres kwam binnen zo zijn de heren wakker en porde met haar voeten ons in onze zij .Daar stond Zij mijn Godin naakt, alleen ik had het voorrecht haar nu zo te zien, moest sterk ergens anders aan denken om geen erectie te krijgen, denk dat het haar bedoeling is, maar ik kon mijn beheersen . Maar toen Zij voor mijn neus ging plassen ging het mis, zo zit meneer maar geil te zijn, je toont geen respect voor je Meesteres, sorry Meesteres stamelde ik U bent ook zo mooi. Met slijmen kom je hier niet onder uit slaaf, zal je vanavond hiervoor straffen en maakte mij los, kan jij je vrienden los maken kan ik mij douchen en aankleden

Laat ze naar hun kamer gaan, zich douchen en daarna zo snel mogelijk weer terug hier Snel maakte ik mijn mede slaven los en nam ze mee de douche uit, daarna bevrijde ik hun van de oogmaskers, vroeg hun of ze mijn Meesteres hadden begrepen, waarop ze knikte .Zag dat Johan het zwaar had en vroeg hem of hij het wel vol kon houden, moeilijk maar ik wil het zo graag, heb niet kunnen slapen, jij wel je lag ook te snurken .Sorry, maar ik heb dit vaker gedaan, dus is het voor mij ook makkelijker en jij Pedro hoe is het met jou, lekker heb toch wel iets kunnen slapen, ze kleden zich aan en gingen .Ik kleed me ook aan en ging ontbijt voor mijn Meesteres halen, terug op de kamer was Zij nog steeds bezig in de douche .Daar was Pedro terug en even later kwam Zij uit de douche en vroeg waar is pluis gelijk klopte hij op de deur, laat hem maar buiten wachten .Nogmaals geklop maar de Meesteres ging aan het ontbijt, slaaf ga douchen en zorg dat je eerder klaar bent dan ik, ja Meesteres en ik schoot de badkamer in .Snel gedoucht hoefde me niet te scheren had dat gisteren al gedaan, aankleden en weer terug de kamer in, waar ze gelukkig nog aan het eten was. Zeg tegen dat ongeduld buiten dat hij er is voor mij niet ik voor hem, vraag hem zijn telefoonnummer en stuur hem naar zijn kamer, snel instrueerde ik Johan die me teleur gesteld aankeek en naar zijn kamer vertrok

Zo ik wil straks naar de markt, gaan we kijken of we twee halsbanden kunnen kopen, hier liggen drie broodjes eten jullie maar .Heb alleen geen beleg meer, maar dat vinden we toch niet erg. Slaaf wil dat je pluis belt en zegt dat hij zich warm moet aankleden, wil dat hij geen kou kan vatten, dus twee broeken over elkaar, geen slip, 2 paar sokken als hij heeft 2 truien met 2 t shirts, zo kan hij mee en laat hem om 1100 uur in de hal op ons wachten .Ja, Meesteres en belde, nadat ik mijn broodje op had Johan, die beloofde dat hij zijn best zou doen en er zou zijn . Wij kwamen in de hal, waar Johan ingepakt stond te wachten, buiten was het 33 graden, zonder hem een blik waardig te gunnen liep Zij naar buiten met ons in haar voetspoor, ik wenk te Johan ons te volgen. De markt was vlak bij ons hotel, lekker rustig slenterend kwamen wij daar op de markt, veel mensen keken naar Johan, het was ook geen gezicht, bloedheet en hij was op kou gekleed .De Meesteres ging van kraampje naar kraampje, daar was het kraampje met lederwaren bemand door een heel mooie vrouw, echt een zigeunertype, dat ons vol verbazing aan keek en verschrikt mijn Meesteres aankeek toen Zij haar aansprak in een voor mij vreemde taal .Maar haar wel snel antwoord gaf in die taal .Het werd een echt gesprek, waar ik geen touw aan kon vastknopen .Verbaast stonden wij bij de kraam een beetje de waren te bekijken .Slaaf ik heb haar uitgelegd wat ik zoek ze zal je helpen, daar kwam zij aan met een aantal halsbanden, pakte er een en keek mijn Meesteres aan, ze knikte hier wil ik er twee van, wil alleen dat hun die even kunnen passen Dat kan wel zei zij in perfect Nederlands en liep met een naar Johan en deed hem vast om zijn hals, paste goed . Ik gaf die andere aan Pedro, die hem omdeed en trots aan mijn Meesteres toonde .Oké, slaaf ze zijn goed die wil ik, betaal ze en lopen jullie maar door mij praat nog even met haar. Moeten zij hun halsband omhouden Meesteres vroeg mij, nee zij moeten dat verdienen slaaf, ik rekende af en we liepen met zijn drieën door .

Weldra werden we in gehaald door mijn Meesteres, kom we gaan naar het zwembad en gaan we het even rustig aan doen .Begon medelijden te krijgen met Johan het water liep over zijn hoofd, zag dat hij zijn best deed maar dat hij het erg zwaar had, maar zag dat mijn Meester het ook zag en zij wenkte mij, slaaf wil dat je met zijn drieën naar boven gaat en ik wil vanavond door jullie vermaakt worden, verzin maar wat en laat pluis zich verkleedt hij heeft lang genoeg voor gek gelopen .Ik nam Johan en Pedro me naar onze kamer waar Johan zich uit kleden stuurde hem naar de douche, vroeg aan Pedro wat hij er tot nu toe van vond, geweldig maar Zij kan wel streng ben ik lachte en zei dat Zij nu nog lief was geweest .Na zich gedouchte te hebben kwam Johan uit de badkamer en vroeg waarom Zij kwaad op hem was, ik antwoorden dat Zij erg mild voor hem was en dat ik verwacht had dat Zij hem zou wegsturen .Maar wat gaan we vanavond voor onze Meesteres doen, ik stelde voor een travestietenshow, maar daar hebben we geen spullen voor .Als jij Johan nu naar de markt gaat en aan die verkoopster vraagt of ze je wilt helpen met het kopen van 2 b. 2 strings, kousen en 2 jurkjes dan ga ik de muziek in orde brengen we legde met zijn drieën geld bij elkaar .Onder tussen ging ik Pedro vertellen wat er straks van hem verwacht werd Breed lachend kwam Johan na 2 uur terug, heb alles en ze heeft me goed geholpen .Luister Johan heb Pedro al wat verteld maar zal nu jou vertellen wat er van jullie verwacht wordt, na het eten gaan we ons verkleden en maak ik jullie op, dan gaan jullie op de klanken van abba een stripshow geven, waarvan onze Meesteres hopelijk geil van wordt, dus luister eerst gaat de jurk uit, dan de kousen een voor een, wil het dus 4 keer zien als de een wat uitrekt danst de ander dan de bh. en dan de string nou plakken we jullie lullen naar achter zodat jullie toch iets op een meisje lijkt

Als we nu wat oefenen dan komt het wel goed, snel kleden ze zich in hun tenue en liet ik de klanken van abba horen heupwiegend kwamen zij uit de badkamer liep naar Pedro toe om zijn bh. te vullen, daarna ook bij Johan, na vier keer oefenen ging het al heel aardig en besloten de boel op te ruimen, want het moest een verrassing blijven voor haar .We hadden net alles opgeruimd toen Zij binnen gleed, zo heren we moeten nog wat afrekenen verbaast keken Pedro en Johan haar aan, ik wist gelijk wat Zij bedoelde, kleed u zich uit heren en jij slaaf ga als eerste, ik vind 5 slagen met de zweep voor jullie drieën per overtreding wel goed jullie ook, jij slaaf voor het geil zijn als je Meesteres plast, jij pluis voor het geen geduld hebben en jij Pedro voor de erectie tijdens de inspectie .Vinden jullie dat redelijk, ja Meesteres antwoorden wij wetende dat het geen nut, om te protesteren .Ging gebogen over de stoel staan en nam mijn straf in ontvangst 15 dank U Meesteres en maakte plaats voor Pedro, die ook zijn straf in ontvangst nam zonder en kik te geven en ook Johan nam dapper zijn straf in ontvangst .
pi_50762260
lezen jullie serieus die hele verhalen
Zo niet.. dan toch!
pi_50766511
Ik wel
pi_50863531
Vette diss men
quote:
Barbietrut met je natte kut ,
poesje en strak bloesje ,
D-cup make up,
hoor je thuis in een poppenhuis
of in een dwangbuis

Snollen met krollen willen me mollen net als bijna trollen
In de middeleeuwen
ach shit verborgen hollen komen op me af ik heb een slecht voorgevoel
want ik ben een gewone jongen
snap je wat ik bedoel,
geen mobiele foon geen gouden ketting aan men nek,
geen pientere Ende look dus vertrek
Met je schmink aan je kaken ,
en als je met mij gaat slapen
moet ik altijd een nieuw laken bestellen
je make-up is enige wat kan tellen
terwijl je men naam niet eens kan spellen
Je schoonheid mag je niet misbruiken
gewone meisjes begrijpen niet wat je wil bereiken.
Weken aan een stuk elk bloesje te strijken
dat je met geen ander mag vergelijken,
want alles wat je draagt mag niemand anders hebben
zie je iemand anders met die kleren dan ga je backsteppen.

D-cup make up,
of in een dwangbuis

Iene miene mutte tien pond kutte
wat is er aan de hand met die barbietrutte

Scheuren met haartjes die ze kleuren
die zich door jongens laten keuren
houden kut open deuren en zeuren

hey hey hey rappertjes
waarom ben je me aan het dissen
je mag toch in me klaar kome maar niet in me pissen.
Je noemt me een snol
en je noemt me een slet
gewoon omdat men kut
men borsten en men bed
meer bezocht worden dan de eiffeltoren
omdat alle jongetjes hun Pikje in me boren.
Met men pijplippe laat ik alle jongens flippe
en als jij zin hebt mag jij me ook eens wippen
Als snol val ik nooit uit men rol
Mijn borsten zijn vol zonder collesterol
Men haartjes zijn blond en men kontje rond
Sex is gezond kom klaar in men mond
elke dag laat ik me door iemand anders ophale
als zij tenminste Mijn kleertjes kunnen betalen

D-cup make up,
of in een dwangbuis

Slette met vette
opgezette tette
die wille me plette
dus ik moet oplette
als ik de bloemekes ga buitenzette
Belette ze de jannette hun gat te Ontvette
want ze bezette de toilette
om zich te schminken en verminken
mekaar te erdrinken zodat ze stinken
Voor de flinke binke
Haartjes blonderen
Glimlach forseren
Je late trakteren
door ouwe meneren die je begeren
In je mond klaarkwamen
maar ook zij zullen beamen
Je bent geen aangename
ombegrepe informare
maar een ordinaire boeddha
en heel de camasoetra die ken je vanbuite
Je mist alleen rood licht en etalage ruiten
De snollen club
geen verstand ja
maar wel een D-cup
of zitte je hersens verstopt in je make up ?

dinsdag 26 juni 2007 @ 17:12:55 #192
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_50864196
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
Vette diss men
[..]

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:14:24 #193
139330 TNA
For the stars that shine
pi_51080069
"DSC" staat ook garant voor leuke plaatjes
pi_51080241
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 00:03 schreef Der_Onkel het volgende:
"DSC" staat ook garant voor leuke plaatjes
Zoals?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:00:11 #196
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51102902
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Zoals?
van alles denk ik... veel HP camera gebruiken die lettercode gevolgd door een cijfercombinatie voor de benaming van de fotos
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_51103167
Kom ook leuke dingetjes tegen:
quote:
Geachte Mevr.-edit-

Naar aanleiding van ons telefonisch contact van gistermorgen wil ik u nog wat vragen i.v.m. mijn bruto uur loon.
U heeft mijn toegezegd dat mijn uurloon op 9,38 euro blijft, maar graag zou ik toch een hoger uurloon willen, gezien voor mijn ervaring.
Ik doe voor u een kopie van een loonsstrook van maart 2004 erbij toen had ik al een bruto uurloon van 9,96 euro per uur.
Als u mijn loon wil aanpassen aan wat ik verdient heb ik bij [edit] dan ben ik bereid om per 1 november te beginnen.

Met vriendelijke groeten

Naam
pi_51103230
"wat ik verdient heb"

Krijg nou de tyfus! Die brief is van deze TS: HBOers die meer verdienen dan mij !
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:17:11 #199
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_51103563
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

van alles denk ik... veel HP camera gebruiken die lettercode gevolgd door een cijfercombinatie voor de benaming van de fotos
Of IMG van Canon
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:59:56 #200
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_51110190
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

sony heeft idd ook DSC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')