quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:59 schreef Snoeppapiertje het volgende:
Het wordt allemaal niet beter. Ik ben echt verliefd (en 31 jaar)
Niet als het op een getrouwde vrouw is. En zij hetzelfde voelt voor jou... en je weet dat er niets mag gebeuren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
leuk voor je
verliefd zijn is goed
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat kan zomaar niet natuurlijk
![]()
OT: ziek en heb het ijskoud![]()
Opwarmknuffel voor jou danquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Tis hier ook koud, de verwarming slaat net pas aan![]()
Slaap lekker, meisquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:34 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Opwarmknuffel voor jou dan![]()
het is inmiddels al zo'n 22 graden hierbinnen, ik zit met 2 dikke truien inmiddels en een deken en ik vernikkel nog steeds van de kou.
Ga maar eens slim zijn en terug m'n bed in.![]()
he, vervelendquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:57 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Er is hongersnood en de wereld staat in brand.
vertel......quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:16 schreef scrub_nurse het volgende:
zenuwachtig voor vanavond terwijl ik weet dat t n zeer positief effect zal hebben
veel succesquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:23 schreef AirwiN het volgende:
*kriebels* voor een gesprek dat ik straks heb!
*kriebels*quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:19 schreef dribbel79 het volgende:
voel me klote, ben gister gedumpt, terwijl de aandachtspunten aan het verbeteren waren!!!
Als iemand meldt dat er bepaalde punten zijn waarop je de laatste tijd fiks veranderd bent en dit zou je (met een beetje gezond boerenlullen verstand) kunnen fiksen, maar je verdomt het omdat je het probleem niet ziet...of niet inziet wat er aan de hand is...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand valt toch op je om wie je bent, niet om wat je gaat worden? Ik krijg zo'n gevoel alsof je stage aan 't lopen zou zijn.
Ja oke, dat zal best.. Maar dan laat je vanaf 't begin af aan (of na die tijd) niet jezelf zien heb ik 't idee. Tenminste, ik prijs iemand niet in 't begin maar ook niet na 'n bepaalde tijd de hemel inquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:06 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als iemand meldt dat er bepaalde punten zijn waarop je de laatste tijd fiks veranderd bent en dit zou je (met een beetje gezond boerenlullen verstand) kunnen fiksen, maar je verdomt het omdat je het probleem niet ziet...of niet inziet wat er aan de hand is...
Stel: de eerste paar maanden (12 ofzo) prijs je iemand de hemel in en de 6 maanden erop ineens niet meer...dan wordt het gemeld, doe je er niks an en blijf je in je ego-trip, dan komt de rekening vanzelf
Of gewoon tot laat allemaal onnodige dingen doen..quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:15 schreef gekke_sandra het volgende:
Zo maar eens eventjes boodschapjes doen en flink aan de leer!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
Zin om iemand vol op de bek te rammen en uit mijn leven te verbannenIk volsta met een ijskoud zwijgen
![]()
En mij sla je weer over natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
Zin om iemand vol op de bek te rammen en uit mijn leven te verbannenIk volsta met een ijskoud zwijgen
![]()
quote:
Wanneer hoor je meer?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontopic: Het is goed gegaan gister!
Ik verwacht deze week. Ze willen alles zo snel mogelijk (lees: deze maand) hebben afgerond.quote:
Dito...helaas...quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dito...helaas...
Maarrrrr....ik ga met kerst wel naar Peking/Beijing!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |