Dat is het idd, ze (Bart, Brian, NL en Natasia) voelen zich te goed voor Huub.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
En intussen blijven ze zichzelf wijs maken dat ze zelf te goed zijn om met mensen als Huub mee te doen
Nathanael is iemand die zich verheven voelt boven het klootjesvolk, hij is er stellig van overtuigd dat zijn mening de juiste is en iedereen die anders denkt is eigenlijk maar een mier die dient te worden vertrapt. Dat nou juist de mier de touwtjes in handen heeft en de populariteitspoll heeft gewonnen zorgt voor een enorme frustratie, hij begrijpt niet hoe het kan dat hij onder een lowlife wordt geplaatst terwijl hij toch zo´n beetje god is...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:30 schreef Brillies het volgende:
Die huup is echt een hoerenloper. Denkt alleen maar met zijn pik. Van mij mag die. Maar daar ga ik niet naar zitten kijken. Ik wil inhoud zien, in de hoofden van de mensen. Nathanael , dat is iemand met inhoud. Alleen kan die niet tot 10 tellen.
Huub heeft veel meer inhoud, alleen is dat in de tv uitzendingen nog niet naar voren gekomen. Die hoeren zijn gewoon een tactiek, omdat de andere mannen zo gebukt gaan onder hun libido krijgt hij ze daar wel mee op de kast. Nathanael is meer van het uiterlijk vertoon, die heb ik verder nog niet op inhoud kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:30 schreef Brillies het volgende:
Die huup is echt een hoerenloper. Denkt alleen maar met zijn pik. Van mij mag die. Maar daar ga ik niet naar zitten kijken. Ik wil inhoud zien, in de hoofden van de mensen. Nathanael , dat is iemand met inhoud. Alleen kan die niet tot 10 tellen.
Eeeh, dat vriendje stond toch nog altijd (veel te hoog en dus onterecht) tweede?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Huub is ze idd allemaal dik de baas. Het wordt tijd dat bv Lesley haar ogen eens open doet. Dat vriendje van haar, die het toch een beetje hoog in zijn bol heeft, is inmiddels al heel ver weggezakt en begint zo langzamerhand het sulletje van de gouden kooi te worden. En intussen blijven ze zichzelf wijs maken dat ze zelf te goed zijn om met mensen als Huub mee te doen
Ah, je wilt iemand die niet met z'n pik denkt, maar met z'n hoofd, zoals Nathanael.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:30 schreef Brillies het volgende:
Helaas wel ja. De tv kijker heeft nog steeds een vertekend beeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, dat vriendje stond toch nog altijd (veel te hoog en dus onterecht) tweede?
Sylvia heeft zich van het begin af aan afzijdig gehouden van roddel, achterklap, kontlikken, krijsen, machogedrag en ander bizar idioot gedrag en was daardoor een buitenbeentje.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:37 schreef Jojo21 het volgende:
Ik vind Huub ontzettend goed, ik keek nooit naar de Gouden Kooi maar nu ik het een paar keer heb gezien ben ik verslaafdHelaas heb ik gemist waarom iedereen daar zo'n hekel aan Huub & Sylvia heeft :s
En dat is sneu omdat?? Zijn medebewoners zijn zelf begonnen een prostituee voor hem te bestellen, dit met als doel Huub voor gek te zetten of zich opgelaten te laten voelen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:29 schreef ASroma het volgende:
tis knap dat huub zich niet gek laten maken. Alleen dat hoerenlopen is wel een beetje sneu....![]()
Ja meesterlijk hequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef stefmans het volgende:
Die opmerking van gisteren: AU AU papa, geniaal.
Zoiets?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:03 schreef Leandra het volgende:
Huub Hefner dus dit weekend...... Kan iemand daar een mooie fotosoep van maken??
(heb het geprobeerd maar op een of andere manier heb ik altijd ruzie met fotosoep)
Ja goede vraag, was mij ook opgevallen. Hij kwam ook met zijn jas aan binnen, dus het leek alsof'ie ergens was geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:16 schreef Stali het volgende:
Even een vraagje: Waar was Huub eigenlijk vandaag?
Volg het weer een poosje en ik lach me echt rot om Huub. De pest is alleen dat ik het gekrijs van Natasia echt niet trek. Niet om te bashen, ik trek het gewoon echt niet.. Vanavond heb ik weer heel erg veel Natasia moeten uitzitten en was Huub pas bij het voorstukje voor morgen. Hoe zit dat nu?
Ja die 010'ers zei hij laatstquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Huub heeft ook een hekel aan rotterdammers toch?
Wel een Amsterdammer in ieder geval. Ajacied weet ik niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:45 schreef Jasza het volgende:
Bart is ook een jood.
Jawel, hij zei tegen Lesley:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wel een Amsterdammer in ieder geval. Ajacied weet ik niet.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jawel, hij zei tegen Lesley:
Ons dekbed word half paard en half AFCA voor mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |