quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:41 schreef tukkeronline het volgende:
Volgens Belgische teletekst speelt Ajax de eerste wedstrijd uit bij Zulte Waregem

Sparta Praag en Austria Wien. Tweede 'speelronde' is Ajax vrij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:38 schreef SCH het volgende:
Welke zijn er thuis?

Gezellig, wij gaan de 19de naar Nancy, meeten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:44 schreef PLAE@ het volgende:
19 oktober: Zulte Waregem - Ajax
2 november: Ajax vrij
23 november: Ajax - Sparta Praag
29/30 november: Espanyol - Ajax
13/14 december: Ajax - Austria Wien

Opmars van Ajax- en Feyenoord-supporters door Belgiëquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gezellig, wij gaan de 19de naar Nancy, meeten.![]()

jij?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]

hopelijk schopt dat 'kutploegje' ajax eruit, net zoals Club Brugge niet zo lang geleden nog deedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:26 schreef devv05 het volgende:
En nog zo'n belgisch kutploegje erbij

quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:49 schreef BramKVO het volgende:
[..]
hopelijk schopt dat 'kutploegje' ajax eruit, net zoals Club Brugge niet zo lang geleden nog deedNet die arrogantie werd door Waregem afgestraft tegen Lok. Moskou ...

Nog beter: Afstand 188,3 km, reisduur 02:00 uur.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:54 schreef PLAE@ het volgende:
Wedstrijd zal in Gent zijn dat stadion van die gasten tzelf voldoet niet.

Ach er zaten maar een paar leuke in ik noem Tottenham, Celta en Auxerre de rest is gewoon niveau Feyenoord.quote:

Het grote ajax slacht iedereen wel ff, hè.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach er zaten maar een paar leuke in ik noem Tottenham, Celta en Auxerre de rest is gewoon niveau Feyenoord.

Op welke site heb je dat precies gevonden? Kom via NS Internationaal niet echt verder dan een station in Gent en zit ook te kijken of ik heen kan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
Best gelopen, zoals ik gehoopt had hebben we Zulte Waregem geloot!
Afstand 215,0 km, reisduur 02:11 uur.

Als je dat maar weet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het grote ajax slacht iedereen wel ff, hè.

Is met auto, niet met trein: http://mapmachinedd03.lokatienet.nl/asp/tiscali/quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Op welke site heb je dat precies gevonden? Kom via NS Internationaal niet echt verder dan een station in Gent en zit ook te kijken of ik heen kan.

Hmm, ok. Maar het wordt dus Gent begrijp ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is met auto, niet met trein: http://mapmachinedd03.lokatienet.nl/asp/tiscali/

quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]

Ik heb nog een OV tot Roosendaal, maar dan is het alsnog 42 euro.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:18 schreef PLAE@ het volgende:
trein nar gent is 100 euro retour. waarom zijn die prijzen toch altijd zo idioot terwijl met de trein best relaxed kan zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |