hehe, dat juichen van Ten Cate.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:59 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de liefhebbers.
Haha tof, dat wilde ik al als avater. Bedanktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hehe, dat juichen van Ten Cate.
Heb het ff in avatar formaat gezet.![]()
[afbeelding]
Wat ie ie toch blij...
We hadden De Jong anders nog goed kunnen gebruiken nu. Ten Cate zoekt toch nog een 'bijtertje' op het middenveld, die rol had De Jong prima kunnen vervullen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:14 schreef wolferl het volgende:
Ik ben blij dat De Jong weg is, alleen al om die idiote dansjes van hem.
quote:Ook Ajax aast op Braziliaans talent
Uitgegeven: 3 oktober 2006 09:34
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2006 09:54
AMSTERDAM - Ook Ajax heeft zijn zinnen gezet op de Braziliaanse middenvelder Lucas. Dit meldt het Braziliaanse persagentschap Agência Placar. PSV en Atletico Madrid toonden eerder al interesse voor het 19-jarige talent van Gremio.
Voor minder dan 8 miljoen euro mag Lucas niet weg bij de Braziliaanse club. Bondscoach Dunga van de Selecçao riep Lucas twee weken geleden voor het eerst op voor de interlands tegen Koeweit en Ecuador.
De speler zelf zegt niet op de hoogte te zijn gebracht van de belangstelling. "Het enige dat ik weet is dat een afgevaardigde van Atletico onlangs in Porto Alegro is geweest en bij twee wedstrijden op de tribune heeft gezeten."
Van De Jong? Je begint steeds meer op een rel-user te lijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
We hadden De Jong anders nog goed kunnen gebruiken nu. Ten Cate zoekt toch nog een 'bijtertje' op het middenveld, die rol had De Jong prima kunnen vervullen.
En die dansjes waren geweldig trouwens.![]()
"De Peer"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Van De Jong? Je begint steeds meer op een rel-user te lijken. 'De Heit, de Steek. Baab'
Met passie juichen is wel leuk enzo, maar als de 5-0 gemaakt wordt zie ik liever een idioot dansje dan het saaie vingertje-in-de-lucht. Ik vond het wel vermakelijk altijd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Gatverdamme, ik zat er gisteren nog aan te denken aan die idiote dansjes. Zoals ze nu juichen, gewoon met passie, is geweldig.
npquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Haha tof, dat wilde ik al als avater. Bedankt![]()
Je vergeet de ergste : "Baby"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Van De Jong? Je begint steeds meer op een rel-user te lijken. 'De Heit, de Steek. Baab'
Ik heb gewoon een andere mening, jullie rellen te snelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |