abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42321532
Jeugdopleiding op de schop.
Houd van een lijntje.
pi_42322068
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Jeugdopleiding op de schop.
quote:
EXCLUSIEF - Ajax is ontevreden over de eigen opleiding. De Amsterdammers realiseren zich dat er geen spelers meer doorbreken die het verschil maken, zoals in het verleden wel regelmatig het geval was.

Johan Cruijff is langsgekomen om de beleidsbepalers van Ajax te adviseren welke weg ze moeten inslaan om binnen vijf jaar weer uitzonderlijke talenten te laten doorbreken. De voormalige speler en trainer vond gehoor met zijn betoog.

In de nieuwe Voetbal International gaat hoofdcoach Henk ten Cate inhoudelijk in op de plannen om weer onderscheidend te zijn.
Een Sneijder bijvoorbeeld maakt inderdaad het verscihl niet
pi_42322173
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:56 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

[..]

Een Sneijder bijvoorbeeld maakt inderdaad het verscihl niet
Sneijders speelt al ruim 3 jaar in het 1e. De laatste tijd is het erg magertjes allemaal.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_42322243
Ach, we zijn natuurlijk ook verwend...maar het kan beter inderdaad.
AFC Ajax
pi_42322261
Wel opvallend dat Ten Cate weinig jeugdspelers inpast.
Houd van een lijntje.
pi_42322323
Het kan beter... Het moet beter.

Maak maar een lijstje van vleugelspitsen die uit de eigen jeugd komen en het hebben gehaald bij het eerste in de laatste pakweg 10 jaar. Verder dan Van der Meyde kom ik niet...
pi_42322464
Wat is de status van John Goossens? Leek mij een hele goede voetballer met een gouden linker, maar ik hoor er niets meer over.
Houd van een lijntje.
pi_42322666
Sarpong hoor je ook niks meer van...
AFC Ajax
pi_42322786
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is de status van John Goossens? Leek mij een hele goede voetballer met een gouden linker, maar ik hoor er niets meer over.
Komt nog wel (hoop) ik
pi_42323118
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:19 schreef Tvduijn het volgende:
Sarpong hoor je ook niks meer van...
Was die niet verhuurd ofzo?

Verder alleen maar goed natuurlijk dat er zoveel gebeurt achter de schermen momenteel. Klinkt allemaal erg hoopgevend.
pi_42323530
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:31 schreef devv05 het volgende:

[..]

Was die niet verhuurd ofzo?

Verder alleen maar goed natuurlijk dat er zoveel gebeurt achter de schermen momenteel. Klinkt allemaal erg hoopgevend.
Nee speelt in de A1/ 2e
pi_42323791
Goede zaak dat de jeugdopleiding nog een doorgenomen wordt, daar niet van.

Maar we hebben nu van het basiselftal: Stekelenburg, Heitinga, Urby, Maduro, Sneijder en Babel uit de jeugdopleiding, dat is toch niet verkeerd. Blijkbaar valt de lichting die nu in jong Ajax zit, tegen ofzo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:54:02 #113
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42323937
Het ging er vooral om dat er te weinig Bepalende spelers komen uit de jeugd. Nouja ik vraag me af of een spelen uit de jeugd al bepalend kan zijn maar blijkbaar dus wel
Jawel, je keek.
pi_42324012
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:54 schreef jna het volgende:
Het ging er vooral om dat er te weinig Bepalende spelers komen uit de jeugd. Nouja ik vraag me af of een spelen uit de jeugd al bepalend kan zijn maar blijkbaar dus wel
Dat was toch juist de fout die gemaakt werd volgens Ten Cate? Dat jeugdspelers bij Ajax al te snel belangrijk werden, zie Maduro.

Ik hoop dat ze zich vooral op buitenspelers gaan richten eigenlijk. Tis wel redelijk dramatisch dat van DE club waar buitenspelers heilig zijn de laatste echt doorgestroomde buitenspeler uit de jeugdopleiding Andy van der Meijde was.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:57:43 #115
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42324056
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Goede zaak dat de jeugdopleiding nog een doorgenomen wordt, daar niet van.

Maar we hebben nu van het basiselftal: Stekelenburg, Heitinga, Urby, Maduro, Sneijder en Babel uit de jeugdopleiding, dat is toch niet verkeerd. Blijkbaar valt de lichting die nu in jong Ajax zit, tegen ofzo.
Bepalende spelers. Alleen Sneijder is dat een beetje, de rest verre van...
A.M.A.B
pi_42324709
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Is volgens mij nog steeds goed bezig bij Jong Ajax. Als ik de verhalen mag geloven wordt het een nuttige toekomstige buitenspeler. Waar ik niets meer over hoor is over Boerrigter.
pi_42324792
Dat is mooi dan (van Goossens).
Houd van een lijntje.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:59:18 #118
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_42325520

Voor de liefhebbers.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:11:12 #119
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42325704
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:57 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Bepalende spelers. Alleen Sneijder is dat een beetje, de rest verre van...
urby en babel waren anders toch aardig bepalend.

vd Vaart en in mindere mate de Jong waren bepalend zijn alleen extreem vroeg vertrokken.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:14:59 #120
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_42325753
Ik ben blij dat De Jong weg is, alleen al om die idiote dansjes van hem.

We hebben nog Maduro, die nu welliswaar in een vorm crisis zit en geblesseerd is.
Maar hij is wel een toekomstig leider.
pi_42327333
Manucharian (ook wel redelijk Ajax jeugd) Boerrigter, de Mul, Goossens in het 2e, Wormgoor in de a1 (is dat eigenlijk een buitenspeler)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_42327699
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:59 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor de liefhebbers.
Het juichen van Henk bij de 1e kool
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:37:14 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42327821
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:47 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik ga haast denken dat jij nog nooit een stadion van binnen hebt gezien en nog nooit de beleving bij een voetbalwedstrijd hebt meegemaakt. Kan aan mij liggen hoor?
devv05 zegt toch niets verkeerd? Wat spreekkoren van FCU worden gevolgd door een heel kort spreekkoor over David di Tomasso en ineens is de wereld te klein, beetje bekrompen toch? Juist in het heetst van de strijd moet je dit verwachten, geen enkele Ajax-supporter is blij met de dood van Di Tomasso, het is pure provocatie. Andersom gebeurt het toch ook? Het hoort erbij, helemaal niets aan doen! We zijn toch geen hockey- of korfbalpubliek? Overigens hoorde ik de Bunnikside wel zingen, maar echt verstaanbaar was het niet dit jaar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:48:03 #124
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_42328835
Is de loting straks gewoon op uefa.com te volgen ofzo? Zit op school namelijk
pi_42328844
jep
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo