quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Jeugdopleiding op de schop.
Een Sneijder bijvoorbeeld maakt inderdaad het verscihl nietquote:EXCLUSIEF - Ajax is ontevreden over de eigen opleiding. De Amsterdammers realiseren zich dat er geen spelers meer doorbreken die het verschil maken, zoals in het verleden wel regelmatig het geval was.
Johan Cruijff is langsgekomen om de beleidsbepalers van Ajax te adviseren welke weg ze moeten inslaan om binnen vijf jaar weer uitzonderlijke talenten te laten doorbreken. De voormalige speler en trainer vond gehoor met zijn betoog.
In de nieuwe Voetbal International gaat hoofdcoach Henk ten Cate inhoudelijk in op de plannen om weer onderscheidend te zijn.
Sneijders speelt al ruim 3 jaar in het 1e. De laatste tijd is het erg magertjes allemaal.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Een Sneijder bijvoorbeeld maakt inderdaad het verscihl niet
Komt nog wel (hoop) ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is de status van John Goossens? Leek mij een hele goede voetballer met een gouden linker, maar ik hoor er niets meer over.
Was die niet verhuurd ofzo?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:19 schreef Tvduijn het volgende:
Sarpong hoor je ook niks meer van...
Nee speelt in de A1/ 2equote:Op maandag 2 oktober 2006 23:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Was die niet verhuurd ofzo?
Verder alleen maar goed natuurlijk dat er zoveel gebeurt achter de schermen momenteel. Klinkt allemaal erg hoopgevend.
Dat was toch juist de fout die gemaakt werd volgens Ten Cate? Dat jeugdspelers bij Ajax al te snel belangrijk werden, zie Maduro.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:54 schreef jna het volgende:
Het ging er vooral om dat er te weinig Bepalende spelers komen uit de jeugd. Nouja ik vraag me af of een spelen uit de jeugd al bepalend kan zijn maar blijkbaar dus wel
Bepalende spelers. Alleen Sneijder is dat een beetje, de rest verre van...quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Goede zaak dat de jeugdopleiding nog een doorgenomen wordt, daar niet van.
Maar we hebben nu van het basiselftal: Stekelenburg, Heitinga, Urby, Maduro, Sneijder en Babel uit de jeugdopleiding, dat is toch niet verkeerd. Blijkbaar valt de lichting die nu in jong Ajax zit, tegen ofzo.
Is volgens mij nog steeds goed bezig bij Jong Ajax. Als ik de verhalen mag geloven wordt het een nuttige toekomstige buitenspeler. Waar ik niets meer over hoor is over Boerrigter.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is de status van John Goossens? Leek mij een hele goede voetballer met een gouden linker, maar ik hoor er niets meer over.
urby en babel waren anders toch aardig bepalend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bepalende spelers. Alleen Sneijder is dat een beetje, de rest verre van...
Het juichen van Henk bij de 1e koolquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:59 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de liefhebbers.
devv05 zegt toch niets verkeerd? Wat spreekkoren van FCU worden gevolgd door een heel kort spreekkoor over David di Tomasso en ineens is de wereld te klein, beetje bekrompen toch? Juist in het heetst van de strijd moet je dit verwachten, geen enkele Ajax-supporter is blij met de dood van Di Tomasso, het is pure provocatie. Andersom gebeurt het toch ook? Het hoort erbij, helemaal niets aan doen! We zijn toch geen hockey- of korfbalpubliek? Overigens hoorde ik de Bunnikside wel zingen, maar echt verstaanbaar was het niet dit jaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ga haast denken dat jij nog nooit een stadion van binnen hebt gezien en nog nooit de beleving bij een voetbalwedstrijd hebt meegemaakt. Kan aan mij liggen hoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |