abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42314087
Interland-weekend
pi_42314377
staat er nog ergens een filmpje online? bij ultrasuid is ie weg ofzo
pi_42314454
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:05 schreef Urquhart het volgende:
Interland-weekend
Idd

Trouwens @Devv:

Ik vond die vlag donderdag schijt irritant de hele tijd, je zag geen malle moer als er een voorzet kwam

Leuk die vlaggen voor de wedstrijd, in de rust, na afloop maar tijdens de match kunnen ze beter er niet mee gaan zwaaien.
pi_42314675
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef devv05 het volgende:

[..]

AZ, daarna psv/ajax
AZ is na een half seizoen altijd bagger, gaat al jaren zo. Ajax wordt kampioen.
pi_42314812
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:37 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Idd, AZ is nu trouwens ook alweer bagger bezig
pi_42315100
quote:

[..]

Ik teken ervoor. Ondertussen nog even de UEFA-cup winnen en die KNVB-beker kan er dan ook wel weer bij, was wel geslaagd vorig jaar.
pi_42315238
quote:

[..]

AZ is na een half seizoen altijd bagger
Wel knap dat ze vorig jaar nog als tweede eindigde dan.

Serieus, ik schat AZ als grootste concurrent in.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42315557
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat wel ja, maar als Ajax zoals afgelopen zondag speelt dan moet het lukken dit jaar.
pi_42316777
quote:
Ajax renaissance picks up pace
Monday, 2 October 2006

by Berend Scholten from Diest

The past couple of seasons have been an unusually barren period for AFC Ajax in the Netherlands. The Amsterdam club have had to watch on as PSV Eindhoven claimed successive Eredivisie titles and when Henk ten Cate's side were eliminated from the UEFA Champions League in qualifying it did not bode well - but on Sunday, less than two months later, a last-gasp Kenneth Perez goal took them top of the table.

New talent
For so long the suppliers of young talent to clubs in England, Germany, Spain and Italy, Ajax are constantly having to deal with players coming and going and the last two seasons have been harder than most. The last time the Amsterdam outfit's name sat above 17 others in the Eredivisie standings, on the final day of the 2003/04 campaign, their side was laced with recognised talent.

Difficult transition
Nigel de Jong, Maxwell, Zlatan Ibrahimović, Rafael van der Vaart and Daniël de Ridder all played that day in 2004 but have all since moved on and there has been a difficult transitional period as a new wave of youngsters has been ushered in. Danny Blind started the process but despite leading Ajax to the Dutch Cup and the last 16 of the UEFA Champions League last term, he left the club after finishing a disappointing fourth in the domestic league.

Improved outlook
Ten Cate was brought in from FC Barcelona's backroom staff but having claimed initial success with a 2-1 Dutch Super Cup victory against PSV Eindhoven on 13 August, early optismism was dashed by UEFA Champions League elimination against FC København in the third qualifying round. The outlook has since improved a lot, with Ajax booking a place in the UEFA Cup group stage before picking up a fifth win in six Eredivisie matches with a last-gasp triumph on Sunday.

Late drama
First-half strikes from Gabri and Johnny Heitinga put Ajax on course to halt a run of six losses in their last seven games against FC Utrecht at the De Galgenwaard stadium. Goals in the last ten minutes from Gregoor van Dijk and Marc-Antoine Fortuné looked to have put paid to those hopes, however, before Perez scored a minute after replacing Wesley Sneijder, lifting the ball over goalkeeper Michel Vorm and taking Ajax to the Eredivisie summit.

Work ethic
With AZ Alkmaar second and FC Groningen third, there are now two points separating Ajax and champions PSV Eindhoven in fourth, and Ten Cate is in determined mood. "We have to put paid to the idea that when you play physically against an Ajax player you will win the battle," he said. "I've said it before - when you work as hard as your opponents then quality will see you through." More hard work and Ajax could end PSV's stranglehold in the Netherlands.

©uefa.com 1998-2006. All rights reserved.
http://www.uefa.com/footballeurope/news/Kind=2/newsId=463431.html
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_42317119
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Met heel veel punten achterstand op de nr 1... Wij ook ja, maar daar ging het niet om.

AZ zal ook gerust weer 2e of 3e worden dit jaar...maar geen kampioen
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:11:40 #86
82589 S-Two
barba macacu
pi_42317776
We hebben wel een serieuze kans inderdaad. Maar ik denk op dit moment niet veel meer dan AZ en PSV.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_42318046
Aanklager onderzoekt spreekkoren in Utrecht

2/10/2006 19:51

Het gedrag van een aantal toeschouwers bij FC Utrecht-Ajax heeft mogelijk gevolgen. De aanklager van de KNVB heeft op basis van de rapportage van de waarnemer bij het duel in De Galgenwaard een vooronderzoek ingesteld. Tijdens de wedstrijd waren er meermaals kwetsende spreekkoren te horen.

De Nederlandse voetbalbond had twee jaar geleden juist nieuwe richtlijnen opgesteld om paal en perk te stellen aan verbaal wangedrag vanaf de tribunes. Zo kregen de scheidsrechters in het betaalde voetbal de opdracht kregen om bij constatering van kwetsende en discriminerende spreekkoren het spel direct stil te leggen en het veld te verlaten.

Dick van Egmond deed dat niet zondag in Utrecht. 'Op basis van deze richtlijnen had de wedstrijd van zondagmiddag stilgelegd moeten worden', aldus een woordvoerder van de voetbalbond. Maar om de schuld volledig bij de dienstdoende arbiter te leggen, gaat de KNVB te ver.

'Het is zeker niet zo dat het twee jaar geleden ingezette zero tolerence beleid van tafel is. Wel zal er opnieuw indringend worden gekeken naar taken en verantwoordelijkheden tussen met name de lokale autoriteiten en de scheids-rechters. Naar onze mening ligt de focus nu teveel op de scheidsrechters in het betaalde voetbal, terwijl er sprake is van een gedeelde verantwoordelijkheid.'

vi.nl

Als ze er nu ook iets aan gaan doen
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:39:52 #88
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42318222
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:44 schreef devv05 het volgende:
Tja wat kun je qua intelligentie verwachten van een utrechter.. weinig blijkt wel weer
Hahaha, moet altijd zo lachen om dit soort post van je.

Omdat iemand een hekel heeft aan ajax en zich er nogal grof en laatdunkend over uitlaat, is het een sukkel met een IQ dat ver beneden het gemiddelde ligt. Prachtig redenatievermogen heb je.
A.M.A.B
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:47:27 #89
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42318356
zo genoeg gelachen.

aaah ff relativeren

[ Bericht 26% gewijzigd door PLAE@ op 02-10-2006 21:01:12 ]
pi_42318947
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 20:39 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Omdat iemand een hekel heeft aan ajax en zich er nogal grof en laatdunkend over uitlaat, is het een sukkel met een IQ dat ver beneden het gemiddelde ligt. Prachtig redenatievermogen heb je.
Jij vindt iemand die 90 minuten lang een ander als een debiel zit uit te schelden intelligent?
pi_42318988
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 20:47 schreef PLAE@ het volgende:
zo genoeg gelachen.

aaah ff relativeren
Boefje ben je tog ook he.
pi_42319031
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 20:39 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Als je negentig minuten lang non-stop over Sneijder, Ten Cate, Picornie en Hamas zingt en dan over de zeik gaat als er uit reactie door een klein groepje 20 seconden over Di Tomasso gezongen wordt, dan vind ik je inderdaad niet echt bijster intelligent overkomen. Maar kan aan mij liggen hoor.

[ Bericht 21% gewijzigd door devv05 op 02-10-2006 21:21:05 ]
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:47:12 #93
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42320050
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Als je negentig minuten lang non-stop over Sneijder, Ten Cate, Picornie en Hamas zingt en dan over de zeik gaat als er uit reactie door een klein groepje 20 seconden over Di Tomasso gezongen wordt, dan vind ik je inderdaad niet echt bijster intelligent overkomen. Maar kan aan mij liggen hoor.
Ik ga haast denken dat jij nog nooit een stadion van binnen hebt gezien en nog nooit de beleving bij een voetbalwedstrijd hebt meegemaakt. Kan aan mij liggen hoor?
A.M.A.B
pi_42320332
Volgens mij ligt het altijd aan jou.
Houd van een lijntje.
pi_42320559
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:47 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik ga haast denken dat jij nog nooit een stadion van binnen hebt gezien en nog nooit de beleving bij een voetbalwedstrijd hebt meegemaakt. Kan aan mij liggen hoor?
Shit je hebt me door.
pi_42320805
quote:

[..]

Whahaha

pi_42321125
quote:

[..]

Doh, jij bent alleen de Kuip gewend, zijn ze bijna net zo erg.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:27:01 #98
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42321190
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:25 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Doh, jij bent alleen de Kuip gewend, zijn ze bijna net zo erg.
Vol met domme IQ-loze mensen, hè.
A.M.A.B
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:28:09 #99
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_42321233
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:27 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Vol met domme IQ-loze mensen, hè.
Ga eens even rustig weg.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:33:50 #100
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42321411
Molenaar bij VI, die zal wel weer praatjes hebben over dat hij het beter zou doen
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')