Iddquote:
Idd, AZ is nu trouwens ook alweer bagger bezigquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
AZ is na een half seizoen altijd bagger, gaat al jaren zo. Ajax wordt kampioen.
Ik teken ervoor. Ondertussen nog even de UEFA-cup winnen en die KNVB-beker kan er dan ook wel weer bij, was wel geslaagd vorig jaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
AZ is na een half seizoen altijd bagger, gaat al jaren zo. Ajax wordt kampioen.
Wel knap dat ze vorig jaar nog als tweede eindigde dan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
AZ is na een half seizoen altijd bagger
Dat wel ja, maar als Ajax zoals afgelopen zondag speelt dan moet het lukken dit jaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel knap dat ze vorig jaar nog als tweede eindigde dan.
Serieus, ik schat AZ als grootste concurrent in.
http://www.uefa.com/footballeurope/news/Kind=2/newsId=463431.htmlquote:Ajax renaissance picks up pace
Monday, 2 October 2006
by Berend Scholten from Diest
The past couple of seasons have been an unusually barren period for AFC Ajax in the Netherlands. The Amsterdam club have had to watch on as PSV Eindhoven claimed successive Eredivisie titles and when Henk ten Cate's side were eliminated from the UEFA Champions League in qualifying it did not bode well - but on Sunday, less than two months later, a last-gasp Kenneth Perez goal took them top of the table.
New talent
For so long the suppliers of young talent to clubs in England, Germany, Spain and Italy, Ajax are constantly having to deal with players coming and going and the last two seasons have been harder than most. The last time the Amsterdam outfit's name sat above 17 others in the Eredivisie standings, on the final day of the 2003/04 campaign, their side was laced with recognised talent.
Difficult transition
Nigel de Jong, Maxwell, Zlatan Ibrahimović, Rafael van der Vaart and Daniël de Ridder all played that day in 2004 but have all since moved on and there has been a difficult transitional period as a new wave of youngsters has been ushered in. Danny Blind started the process but despite leading Ajax to the Dutch Cup and the last 16 of the UEFA Champions League last term, he left the club after finishing a disappointing fourth in the domestic league.
Improved outlook
Ten Cate was brought in from FC Barcelona's backroom staff but having claimed initial success with a 2-1 Dutch Super Cup victory against PSV Eindhoven on 13 August, early optismism was dashed by UEFA Champions League elimination against FC København in the third qualifying round. The outlook has since improved a lot, with Ajax booking a place in the UEFA Cup group stage before picking up a fifth win in six Eredivisie matches with a last-gasp triumph on Sunday.
Late drama
First-half strikes from Gabri and Johnny Heitinga put Ajax on course to halt a run of six losses in their last seven games against FC Utrecht at the De Galgenwaard stadium. Goals in the last ten minutes from Gregoor van Dijk and Marc-Antoine Fortuné looked to have put paid to those hopes, however, before Perez scored a minute after replacing Wesley Sneijder, lifting the ball over goalkeeper Michel Vorm and taking Ajax to the Eredivisie summit.
Work ethic
With AZ Alkmaar second and FC Groningen third, there are now two points separating Ajax and champions PSV Eindhoven in fourth, and Ten Cate is in determined mood. "We have to put paid to the idea that when you play physically against an Ajax player you will win the battle," he said. "I've said it before - when you work as hard as your opponents then quality will see you through." More hard work and Ajax could end PSV's stranglehold in the Netherlands.
©uefa.com 1998-2006. All rights reserved.
Met heel veel punten achterstand op de nr 1... Wij ook ja, maar daar ging het niet om.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel knap dat ze vorig jaar nog als tweede eindigde dan.
Serieus, ik schat AZ als grootste concurrent in.
Hahaha, moet altijd zo lachen om dit soort post van je.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:44 schreef devv05 het volgende:
Tja wat kun je qua intelligentie verwachten van een utrechter.. weinig blijkt wel weer
Jij vindt iemand die 90 minuten lang een ander als een debiel zit uit te schelden intelligent?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha, moet altijd zo lachen om dit soort post van je.
Omdat iemand een hekel heeft aan ajax en zich er nogal grof en laatdunkend over uitlaat, is het een sukkel met een IQ dat ver beneden het gemiddelde ligt. Prachtig redenatievermogen heb je.![]()
Als je negentig minuten lang non-stop over Sneijder, Ten Cate, Picornie en Hamas zingt en dan over de zeik gaat als er uit reactie door een klein groepje 20 seconden over Di Tomasso gezongen wordt, dan vind ik je inderdaad niet echt bijster intelligent overkomen. Maar kan aan mij liggen hoor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha, moet altijd zo lachen om dit soort post van je.
Omdat iemand een hekel heeft aan ajax en zich er nogal grof en laatdunkend over uitlaat, is het een sukkel met een IQ dat ver beneden het gemiddelde ligt. Prachtig redenatievermogen heb je.![]()
Ik ga haast denken dat jij nog nooit een stadion van binnen hebt gezien en nog nooit de beleving bij een voetbalwedstrijd hebt meegemaakt. Kan aan mij liggen hoor?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je negentig minuten lang non-stop over Sneijder, Ten Cate, Picornie en Hamas zingt en dan over de zeik gaat als er uit reactie door een klein groepje 20 seconden over Di Tomasso gezongen wordt, dan vind ik je inderdaad niet echt bijster intelligent overkomen. Maar kan aan mij liggen hoor.
Shit je hebt me door.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ga haast denken dat jij nog nooit een stadion van binnen hebt gezien en nog nooit de beleving bij een voetbalwedstrijd hebt meegemaakt. Kan aan mij liggen hoor?
Whahahaquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ga haast denken dat jij nog nooit een stadion van binnen hebt gezien en nog nooit de beleving bij een voetbalwedstrijd hebt meegemaakt. Kan aan mij liggen hoor?
Doh, jij bent alleen de Kuip gewend, zijn ze bijna net zo erg.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vol met domme IQ-loze mensen, hè.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Doh, jij bent alleen de Kuip gewend, zijn ze bijna net zo erg.
Ga eens even rustig weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |