quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Jeugdopleiding op de schop.
Een Sneijder bijvoorbeeld maakt inderdaad het verscihl nietquote:EXCLUSIEF - Ajax is ontevreden over de eigen opleiding. De Amsterdammers realiseren zich dat er geen spelers meer doorbreken die het verschil maken, zoals in het verleden wel regelmatig het geval was.
Johan Cruijff is langsgekomen om de beleidsbepalers van Ajax te adviseren welke weg ze moeten inslaan om binnen vijf jaar weer uitzonderlijke talenten te laten doorbreken. De voormalige speler en trainer vond gehoor met zijn betoog.
In de nieuwe Voetbal International gaat hoofdcoach Henk ten Cate inhoudelijk in op de plannen om weer onderscheidend te zijn.
Sneijders speelt al ruim 3 jaar in het 1e. De laatste tijd is het erg magertjes allemaal.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Een Sneijder bijvoorbeeld maakt inderdaad het verscihl niet
Komt nog wel (hoop) ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is de status van John Goossens? Leek mij een hele goede voetballer met een gouden linker, maar ik hoor er niets meer over.
Was die niet verhuurd ofzo?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:19 schreef Tvduijn het volgende:
Sarpong hoor je ook niks meer van...
Nee speelt in de A1/ 2equote:Op maandag 2 oktober 2006 23:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Was die niet verhuurd ofzo?
Verder alleen maar goed natuurlijk dat er zoveel gebeurt achter de schermen momenteel. Klinkt allemaal erg hoopgevend.
Dat was toch juist de fout die gemaakt werd volgens Ten Cate? Dat jeugdspelers bij Ajax al te snel belangrijk werden, zie Maduro.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:54 schreef jna het volgende:
Het ging er vooral om dat er te weinig Bepalende spelers komen uit de jeugd. Nouja ik vraag me af of een spelen uit de jeugd al bepalend kan zijn maar blijkbaar dus wel
Bepalende spelers. Alleen Sneijder is dat een beetje, de rest verre van...quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Goede zaak dat de jeugdopleiding nog een doorgenomen wordt, daar niet van.
Maar we hebben nu van het basiselftal: Stekelenburg, Heitinga, Urby, Maduro, Sneijder en Babel uit de jeugdopleiding, dat is toch niet verkeerd. Blijkbaar valt de lichting die nu in jong Ajax zit, tegen ofzo.
Is volgens mij nog steeds goed bezig bij Jong Ajax. Als ik de verhalen mag geloven wordt het een nuttige toekomstige buitenspeler. Waar ik niets meer over hoor is over Boerrigter.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is de status van John Goossens? Leek mij een hele goede voetballer met een gouden linker, maar ik hoor er niets meer over.
urby en babel waren anders toch aardig bepalend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bepalende spelers. Alleen Sneijder is dat een beetje, de rest verre van...
Het juichen van Henk bij de 1e koolquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:59 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de liefhebbers.
devv05 zegt toch niets verkeerd? Wat spreekkoren van FCU worden gevolgd door een heel kort spreekkoor over David di Tomasso en ineens is de wereld te klein, beetje bekrompen toch? Juist in het heetst van de strijd moet je dit verwachten, geen enkele Ajax-supporter is blij met de dood van Di Tomasso, het is pure provocatie. Andersom gebeurt het toch ook? Het hoort erbij, helemaal niets aan doen! We zijn toch geen hockey- of korfbalpubliek? Overigens hoorde ik de Bunnikside wel zingen, maar echt verstaanbaar was het niet dit jaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ga haast denken dat jij nog nooit een stadion van binnen hebt gezien en nog nooit de beleving bij een voetbalwedstrijd hebt meegemaakt. Kan aan mij liggen hoor?
hehe, dat juichen van Ten Cate.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:59 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de liefhebbers.
Haha tof, dat wilde ik al als avater. Bedanktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hehe, dat juichen van Ten Cate.
Heb het ff in avatar formaat gezet.![]()
[afbeelding]
Wat ie ie toch blij...
We hadden De Jong anders nog goed kunnen gebruiken nu. Ten Cate zoekt toch nog een 'bijtertje' op het middenveld, die rol had De Jong prima kunnen vervullen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:14 schreef wolferl het volgende:
Ik ben blij dat De Jong weg is, alleen al om die idiote dansjes van hem.
quote:Ook Ajax aast op Braziliaans talent
Uitgegeven: 3 oktober 2006 09:34
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2006 09:54
AMSTERDAM - Ook Ajax heeft zijn zinnen gezet op de Braziliaanse middenvelder Lucas. Dit meldt het Braziliaanse persagentschap Agência Placar. PSV en Atletico Madrid toonden eerder al interesse voor het 19-jarige talent van Gremio.
Voor minder dan 8 miljoen euro mag Lucas niet weg bij de Braziliaanse club. Bondscoach Dunga van de Selecçao riep Lucas twee weken geleden voor het eerst op voor de interlands tegen Koeweit en Ecuador.
De speler zelf zegt niet op de hoogte te zijn gebracht van de belangstelling. "Het enige dat ik weet is dat een afgevaardigde van Atletico onlangs in Porto Alegro is geweest en bij twee wedstrijden op de tribune heeft gezeten."
Van De Jong? Je begint steeds meer op een rel-user te lijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
We hadden De Jong anders nog goed kunnen gebruiken nu. Ten Cate zoekt toch nog een 'bijtertje' op het middenveld, die rol had De Jong prima kunnen vervullen.
En die dansjes waren geweldig trouwens.![]()
"De Peer"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Van De Jong? Je begint steeds meer op een rel-user te lijken. 'De Heit, de Steek. Baab'
Met passie juichen is wel leuk enzo, maar als de 5-0 gemaakt wordt zie ik liever een idioot dansje dan het saaie vingertje-in-de-lucht. Ik vond het wel vermakelijk altijd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Gatverdamme, ik zat er gisteren nog aan te denken aan die idiote dansjes. Zoals ze nu juichen, gewoon met passie, is geweldig.
npquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Haha tof, dat wilde ik al als avater. Bedankt![]()
Je vergeet de ergste : "Baby"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Van De Jong? Je begint steeds meer op een rel-user te lijken. 'De Heit, de Steek. Baab'
Ik heb gewoon een andere mening, jullie rellen te snelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze uit tegen Zulte moeten???quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:32 schreef kevin6188 het volgende:
Is ff kijken of ik naar Zulte-uit kan. Hoe gaat dat met Europese kaartverkoop, heb je toch niet per se een uitkaart of wat voor nodig?
hehquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:33 schreef zjroentje het volgende:
PyTh. Poule is met een kleine p, en Ajax met een hoofdletter A. [afbeelding]
Geeft niks hoor, maar psv bestaat eigenlijk uit 3 hoofdletters...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
heh
Zal er aan proberen te denken maar vrees dat het niet gaat lukken de volgende keer![]()
Het voorlopige speelschema van de UEFA geeft de eerste wedstrijd : Zulte-uit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze uit tegen Zulte moeten???
Wordt toch pas zometeen bekend?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:41 schreef tukkeronline het volgende:
Volgens Belgische teletekst speelt Ajax de eerste wedstrijd uit bij Zulte Waregem
Sparta Praag en Austria Wien. Tweede 'speelronde' is Ajax vrij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:38 schreef SCH het volgende:
Welke zijn er thuis?
Gezellig, wij gaan de 19de naar Nancy, meeten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:44 schreef PLAE@ het volgende:
19 oktober: Zulte Waregem - Ajax
2 november: Ajax vrij
23 november: Ajax - Sparta Praag
29/30 november: Espanyol - Ajax
13/14 december: Ajax - Austria Wien
Opmars van Ajax- en Feyenoord-supporters door Belgiëquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gezellig, wij gaan de 19de naar Nancy, meeten.![]()
jij?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
hopelijk schopt dat 'kutploegje' ajax eruit, net zoals Club Brugge niet zo lang geleden nog deedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:26 schreef devv05 het volgende:
En nog zo'n belgisch kutploegje erbij
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:49 schreef BramKVO het volgende:
[..]
hopelijk schopt dat 'kutploegje' ajax eruit, net zoals Club Brugge niet zo lang geleden nog deedNet die arrogantie werd door Waregem afgestraft tegen Lok. Moskou ...
Nog beter: Afstand 188,3 km, reisduur 02:00 uur.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:54 schreef PLAE@ het volgende:
Wedstrijd zal in Gent zijn dat stadion van die gasten tzelf voldoet niet.
Ach er zaten maar een paar leuke in ik noem Tottenham, Celta en Auxerre de rest is gewoon niveau Feyenoord.quote:
Het grote ajax slacht iedereen wel ff, hè.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach er zaten maar een paar leuke in ik noem Tottenham, Celta en Auxerre de rest is gewoon niveau Feyenoord.
Op welke site heb je dat precies gevonden? Kom via NS Internationaal niet echt verder dan een station in Gent en zit ook te kijken of ik heen kan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
Best gelopen, zoals ik gehoopt had hebben we Zulte Waregem geloot!
Afstand 215,0 km, reisduur 02:11 uur.
Als je dat maar weet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het grote ajax slacht iedereen wel ff, hè.
Is met auto, niet met trein: http://mapmachinedd03.lokatienet.nl/asp/tiscali/quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Op welke site heb je dat precies gevonden? Kom via NS Internationaal niet echt verder dan een station in Gent en zit ook te kijken of ik heen kan.
Hmm, ok. Maar het wordt dus Gent begrijp ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is met auto, niet met trein: http://mapmachinedd03.lokatienet.nl/asp/tiscali/
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik heb nog een OV tot Roosendaal, maar dan is het alsnog 42 euro.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:18 schreef PLAE@ het volgende:
trein nar gent is 100 euro retour. waarom zijn die prijzen toch altijd zo idioot terwijl met de trein best relaxed kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |