quote:
nope. Ik had er altijd al een hekel aan. Ik ben geen goeie TSquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Geen zin meer erin nok?
Ik ben ook slecht in topics openen. De weg naar mekka bijvoorbeeld en vele andere topics. Slaat nergens op. Je kunt nog beter helemaal niets toevoegenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nope. Ik had er altijd al een hekel aan. Ik ben geen goeie TS
idd niemand... ja ik.. dat is al de 2de deuk dit jaar die ik zelf moet gaan betalen terwijl iemand anders het zou moeten betalen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:42 schreef Dromenvanger het volgende:
A-sociaal is dat. En nu dan? Geen verzekering die de kosten doet dekken zeker?
Ik ga ff scheren.
Eigenlijk moet je een sticker op je auto plakken, als je een deuk rijdt, SVP een briefje erbij. De verzekering dekt toch de schade. Maar dan zijn ze de no-claim kwijt zeker.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd niemand... ja ik.. dat is al de 2de deuk dit jaar die ik zelf moet gaan betalen terwijl iemand anders het zou moeten betalen.
tja... 't Harde ....quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:er heeft iemand in 't Harde vrijdagavond een godse grote deuk in mijn Ibiza gereden
geen briefje achter gelaten niets!!! gaat me verdomme weer klauwen met geld kosten!
![]()
![]()
paupers!
nou ik denk voor ze dat ze beter de politie tegenkunnen komen dan mij.... ik was zoooo woest toen ik er achter kwam..... ben bang dat ik zn vingers eraf had getikt.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een sticker op je auto plakken, als je een deuk rijdt, SVP een briefje erbij. De verzekering dekt toch de schade. Maar dan zijn ze de no-claim kwijt zeker.
Ik vind het niets meer dan normaal dat je een briefje achter doet laten. Zo hoort het dus ook.
Eigenlijk moet er politie staan op het moment dat zoiets gebeurt. Of jij moet net komen aanlopen om die mensen op de vingers te tikken.
550 euro kun je mooi van op vakantie bijna, in ieder geval is dat een aardige duit aan zakgeld. Tis gewoon zonde van het geld, je had dat geld kunnen verbranden net zo goed. Of kapot knippen. Of aan een zwerver geven van mijn part. Liever aan een dakloze geven dan maar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou ik denk voor ze dat ze beter de politie tegenkunnen komen dan mij.... ik was zoooo woest toen ik er achter kwam..... ben bang dat ik zn vingers eraf had getikt.....
net naar mijn mannetje voor dat soort dingen gegaan... moet een nieuwe deur in... en gespoten worden ..... doei 550 euro
jeej ik heb een nieuwe baan ik ga meer verdienen
BOEM
GODVER! 550 euro schade
ik woon op de veluwe hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
550 euro kun je mooi van op vakantie bijna, in ieder geval is dat een aardige duit aan zakgeld. Tis gewoon zonde van het geld, je had dat geld kunnen verbranden net zo goed. Of kapot knippen. Of aan een zwerver geven van mijn part. Liever aan een dakloze geven dan maar.
Dus je hebt toch die baan gekregen![]()
Proficiat!!!
Ondanks dat je had gelogen over je salaris
Een leugen voor eigen bestwil
Ik leer steeds vaker mijn zelf-beheersing te bewaren op straat, ooit zei iemand tegen mij dat die man mijn hond de nek om gaat draaien. Ik ga dan helemaal trillen en dan moet ik echt mezelf beheersen als er onrecht gebeurt. Als iemand aan mijn hond komt dan is het echt zo dat ik over de toeren ga. Ook als er een herder gaat aanvallen, ik weet zeker dat ik dan die herder de nek om doe draaien.
Een vecht-partij met een hond sla ik niet af zodra er gevaar is voor mijn hond.
Op straat kom ik weinig tegen waarbij ik mijn zelf-beheersing moet bewaren de laatste tijd. Vaak lopen zaken vanzelf goed af. Maar dan woon ik wel in Zuid Limburg en daar is het rustiger als bij jou waarschijnlijk.
Op fok! de zelfbeheersing bewaren heb je ook nogOok dat leer ik steeds vaker.
Ik zou ook woest worden ervan. Het loopt dan niet zoals het moet lopen. Het gaat dan niet zoals het moet gaan. Pech in het leven is gewoon zwaar klote. Pech is niet juist.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik woon op de veluwe hoordaar is het ook lekker rustig.
alleen ik kan zooo gruwelijk boos worden op dit soort dingen
Ooo dat meen je nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:er heeft iemand in 't Harde vrijdagavond een godse grote deuk in mijn Ibiza gereden
geen briefje achter gelaten niets!!! gaat me verdomme weer klauwen met geld kosten!
![]()
![]()
paupers!
mja... idd is heel wat andersquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
een leon diesel is wel heel wat anders dan een cupra![]()
waarom? ga je zoveel rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |