Dan blijf ik nog evenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:14 schreef MaJo het volgende:
Wilde nog wel een Arctic Monkeys vraag stellen
Oh had mijn vraag net weer aangepastquote:
Wilde eigenlijk de zanger van Arctic Monkeys vragen maar toen ging yuri wegquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
wat een mooie Arctic Monkeys vraag
weet ik niet dus ik duik toch maar plat denk ik
je praat me nog een schuldgevoel aan omdat ik ga slapenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk de zanger van Arctic Monkeys vragen maar toen ging yuri wegWeet je hem echt niet? Dan moet ik ook gaan slapen als iedereen weg is
Wees blij dat je eindelijk naar bed mag en ik had de zanger van the Arctic Monkeys ook niet geweten ken alleen de naam van de bandquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk de zanger van Arctic Monkeys vragen maar toen ging yuri wegWeet je hem echt niet? Dan moet ik ook gaan slapen als iedereen weg is
Echt een toevoeging zo'n quotequote:Op maandag 2 oktober 2006 03:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
je praat me nog een schuldgevoel aan omdat ik ga slapen![]()
En een uur later was ik nog steeds wakkerquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit want ik wou ook net naar bed gaan slaapse Daff![]()
Same herequote:Op maandag 2 oktober 2006 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En een uur later was ik nog steeds wakker![]()
in plaats van 2 bekkens iedere minuut langs je oren te laten slaan om wakker te blijven wordt er op dokters-advies ook vaak AKQ voorgeschrevenquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En een uur later was ik nog steeds wakker![]()
Zou ik jou of Lientje moeten willen volgen dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same here
Maar niemand heeft Lienelien en mijn ode aan de zanger van The Kooks gevolgd in talloze topics?
Gelukkig valt het nog wel mee de ergste was dat ik een keer om 3 uur naar bed wou gaan en om 6 uur was ik er nog steedsquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same here
Maar niemand heeft Lienelien en mijn ode aan de zanger van The Kooks gevolgd in talloze topics?
Mij natuurlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zou ik jou of Lientje moeten willen volgen dan?
maak me een gek schaap!quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mij natuurlijkMaar lientje is ook niet te versmaden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |