tvp, ik ook...quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:33 schreef Orealo het volgende:
tvp, deze ga ik kijken!
Ja vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 2 oktober 2006 06:23 schreef Maraca het volgende:
Wow een Ouran topic![]()
Kan niet geloven dat het voorbij is..![]()
Dacht tijdens de episode een paar keer dat Kyouya (weer) interesse had in HariuAlleen wat ik me afvraag is.. HIJ is degene die Tamaki zo graag terug wilde hebben, maar waarom ging hij niet mee
Beter nog, (misschien heb ik wel gewoon niet goed opgelet hoor) wat heeft hij de hele tijd zitten doen? Volgens mij vocht hij niet mee met Honey en Mori en hij ging ook niet achter Tamaki aan
![]()
Delegeren...quote:Op maandag 2 oktober 2006 06:23 schreef Maraca het volgende:
-knippie0 Alleen wat ik me afvraag is.. HIJ is degene die Tamaki zo graag terug wilde hebben, maar waarom ging hij niet meeBeter nog, (misschien heb ik wel gewoon niet goed opgelet hoor) wat heeft hij de hele tijd zitten doen? Volgens mij vocht hij niet mee met Honey en Mori en hij ging ook niet achter Tamaki aan
![]()
Voor de liefhebbersquote:The official fan book of the hit TV animation series "Ouran High School Host Club". Features a story digest of all 26 episodes, illustrations collection from the animation, establishment data of Ouran High School itself, interviews of voice actors/actresses, commentary by animation staffs and the original author of the comics... full of info. about HOST CLUB!!
126 pages, 80 Full color, B5, Soft cover
Release date : 07-02-2007
Our price : EUR 13.86 (archonia.com)
who cares! ik wil meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:57 schreef outcast_within het volgende:
ouran is toch afgesloten?
Of is er manga materiaal voor een 2de seizoen?
je bent er nog steeds aan verslingerd, zo te merken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:03 schreef Maraca het volgende:
Nee, dit is nummer 9 en nummer 8 ging over dat Halloween feestje
Haha neequote:Op donderdag 12 juli 2007 07:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je bent er nog steeds aan verslingerd, zo te merken.![]()
eigendomsrecht blijf je ook houden. alleen de locatie zou mss tijdelijk kunnen veranderen ^_^quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |