Zie je, Capaja?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten over de speech van Monique?
Die heb ik vanwege Paul de Leeuw gemist.
hij heeft een spiegel voor zich staanquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:14 schreef Bartoli het volgende:
met wie zit jeroen te praten? Mon of Tijn? of beide?
Ja die heb ik. Maar die doet geen asf splitten. Ik zoek zelf wel ff anders krijgen we op onze donder door off topic gelulquote:
Dankjewel Capaja.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:14 schreef CartWOman het volgende:
Zie je, Capaja?
Weer blauwe vingers voor niets.![]()
Deze moet t toch écht kunnen hoor..Sorry voor de offtopicquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja die heb ik. Maar die doet geen asf splitten. Ik zoek zelf wel ff anders krijgen we op onze donder door off topic gelul
Komt ook door dat kapsel dat 'r geen goed doet.quote:
Van Nistelrooij ook! Zie http://www.telesport.nl/v(...)derlands_elftal.htmlquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
offtopic: van Bommel bedankt voor Oranje, zolang van Basten bondscoach is.
ontopic: waar blijft de achterklap?quote:Tijn denkt "dat Semih de grootste knauw heeft gehad".
Daar was ik al bang voor toen Rik t afknipte. Er blijft niks van overquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Komt ook door dat kapsel dat 'r geen goed doet.
Zo blijf jij tenminste uit de buurt van Den Haag.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg wel een heel eng beeld van meiden/vrouwen uit Den Haag e.o.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |