Het was beter om het te integreren in het forum ja...maarja..voeg iedereen wel toe als buddie ofzo, net zo makkelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
Je moet je eerst helemaal aanmelden enzo voor die PM functie...
Was ook ff zoeken maar het is dus het envelopje [afbeelding] bovenaan de site ^^
Ja ik zat al naar een extra knopje te zoeken bij iemand's post...quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het was beter om het te integreren in het forum ja...maarja..voeg iedereen wel toe als buddie ofzo, net zo makkelijk![]()
het is fok he...dat knopje komt over een jaar pasquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja ik zat al naar een extra knopje te zoeken bij iemand's post...
Fok dat!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is fok he...dat knopje komt over een jaar pas
Was goed zoeken zeg!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
Je moet je eerst helemaal aanmelden enzo voor die PM functie...
Was ook ff zoeken maar het is dus het envelopje [afbeelding] bovenaan de site ^^
Ik heb het nu een tijdje aanstaan, is wel handig vind ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was goed zoeken zeg!
Sjeez
Hmmm je eigen post in andere kleur (was sinds tijden weer eens bij opties) is dat handig?
Ik kijk altijd naar mijn avatar..
Gaat ook gebeuren, binnenkortquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het was beter om het te integreren in het forum ja...maarja..voeg iedereen wel toe als buddie ofzo, net zo makkelijk![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:01 schreef Roönaän het volgende:
Maar er is dus niet een knopje bij een post (zoals fotoboek en profiel icoontje) waarmee je direct naar die persoon een PM kunt sturen?
Dat is tweede fase van het uitrollen. Hebt geduld. De specifieke functies wordt nog over gediscussieerd.
Welcome to the world of High Definition, gisteren een HD opname van een Green Day concert bekekenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:57 schreef febster het volgende:
Serieus, filmtrailers van 1080p kijken op je Macbook, veel geiler wordt het niet hoor
En DAMN wat ziet 1080p er goed uit
Speciaal voor jou een kleine negert in de OP gezetquote:Op maandag 2 oktober 2006 07:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Mogguh.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een kleine negert in de OP gezet![]()
Misschien issie wel vet bruut gepimpt, jeweetquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:56 schreef r8ality het volgende:
Een Starlet uit 96 voor 3000 euro. Whoooooooooooo. Dude. Das echt waaaay te veel.
Uiteraard, en ruiten van swarovskiquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:15 schreef r8ality het volgende:
Ja met gouden aandrijfassen en platinum schokbrekers zeker.
Oh, wij vonden hem nog best goedkoop want hij heeft veel meer dan de onze enzo.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:56 schreef r8ality het volgende:
Een Starlet uit 96 voor 3000 euro. Whoooooooooooo. Dude. Das echt waaaay te veel.
Ja oke maar dat is wat anders. Ik vond het wel een leuk dingetje op de witte kleur na. Maar te duur dus?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:42 schreef r8ality het volgende:
Mijn pa wil die dingen niet eens hebben voor 500 euro. Maar das dan wel weer uit handelaarsview zeg maar.
Naja, blijkbaar kannie ze verkopen voor 3000. Is er toch iets mis met zijn handelaarsviewquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:42 schreef r8ality het volgende:
Mijn pa wil die dingen niet eens hebben voor 500 euro. Maar das dan wel weer uit handelaarsview zeg maar.
Is ook meer een handigheidje, we moeten eers maar eens kijken wat deze nog opbrengt denk ik. Zal wel weer zo'n vijfjarenplan worden net als de tuin.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef r8ality het volgende:
Ons pa koopt geen rommel in, tenzij ie het moet inruilen. Das denk ik de reden
.
Maar hij is wel enigzins te duur. Pak een bouwjaar eerder en je zit al rond de 2250 euro. Maar bijvoorbeeld op Marktplaats is weer er geen 1 te vinden met stuurbekrachtiging. Das ook niet zo raar, want met die kleine bandjes stuurt ie al prima.
Ja maar wel het liefst bij een garage denk ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:56 schreef r8ality het volgende:
Op Marktplaats staan er al 350+, dus succes.
Daar krijg je nog minder. Tenzij je een nieuwe auto koopt, maar dan is het bedrag wat je terugkrijgt de marge op de nieuwe autoquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:56 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar wel het liefst bij een garage denk ik.
Dus ik moet niét bij een garage kijken?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar krijg je nog minder. Tenzij je een nieuwe auto koopt, maar dan is het bedrag wat je terugkrijgt de marge op de nieuwe auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |