Niemand een verslag? Was een interessante nacht, wat "dingetjes" die ik me herinneren kan.
Badkamerscene met Janine die nog heftig gekwetst is door Semih. U begrijpt het, alles in 14-voud. Aanhoorder is Rik en later Monique die al eerder aanvoelde dat de avond voor Janine heftig geweest was.
---
![]()
(Micheline blijkt achteraf een en ander gehoord te hebben en ze gaat droevig, zeg maar heeeeel droevig, in de keuken haar welluidend stemmetje al fluisterend ten gehore brengen tegen o.a. Marlies, Sabrina en Tijn.
![]()
Nadat Janine klaar is met badderen belanden - puur toeval uiteraard - Tijn en Monique in bad. Monique zit er erg over in dat mensen een issue maken van haar relatie met Tijn. Marcia komt langs en Monique spreekt haar er op aan dat zij in die richting eens een opmerking gemaakt had. Ze praten het uit.
Semih wil vrij vroeg slapen gaan, Micheline eigenlijk niet. U raadt het, Micheline gaat mee naar de slaapkamer. Er ontstaat een gesprek - zeg maar, monoloog Semih - waarin semih weer eens beredenerend zijn kant van het verhaal probeert over te brengen aan Marcia en Marlies. Onterecht vindt hij dat nu gesuggereerd wordt dat de schuld bij hem ligt.
In de woonkamer ontstaat later een gesprek tussen Marcia, Marlies en Rik. M.n Rik is lyrisch over Etienne waar hij sinds enkele tijd (echt niet omdat ze samen naakt in bed gelegen hebben, hoor) veel bewondering voor heeft. "hij is so lief". Een hard oordeel heeft hij over Semih (uiteraard is hij tegelijk een prachtmens) en benoemd o.a de steek die hij tijdens het eten naar Tijn gemaakt heeft alsook hoe Semih tijdens een shift Tijn 6 uur lang heeft lopen etteren. Marcia vult aan dat Egbert haar vertelt heeft dat Semih ook hem het bloed onder de nagels uithaalde. Marlies wist dit alles niet en is uiteraard ssssssooooooo verbaasd. Wel vindt zij Semih's omgang met Micheline "heel heftig".
Rik geeft zijn visie op Janine en dat hij tevreden is met het contact dat zij hem biedt. De dames zijn heel erg blij dat ze niet zo defensief als Janine zijn, dat ze in staat zijn mensen te vertrouwen.
![]()
![]()
Opeens vliegt Semih wat geagiteerd door het beeld en gaat ergens alleen liggen. Marcia gaat naar Micheline. Als ik geluid aanzet huilt Micheline en Marcia troost haar wat. Ik hoor Marcia iets zeggen in de trant van: rot als je een kutsituatie niet hetzelfde beleefd (of er mee omgaat, zoiets).
Iets later is Semih terug en alleen met Micheline. Hij staat aan zijn kant van het bed "door het raam" te kijken en wil niet terug in bed. "jij draaide je van me weg" zeurt Micheline. "kom jij maar bij mij staan". Micheline is echter naaktborstig (oei oei) maar liberale Semih geeft haar, na enig gezemel van Micheline, toestemming.
![]()
Uiteindelijk belanden ze in bed. (de weg ernaar toe, een feest voor de naaktcapper. Echt, de caps zijn waanzinnig mooi, te lui om ze te posten.)
De camera blijft er erg lang op gericht. Was er sex? Ja, of, nee, of, hoe moet ik dat weten wat er onder dekens gebeurd? Zullen we het erop houden dat Micheline nakende stilletjes was en Semih wakende snurkende?
Sex met jezelf was er wellicht bij de regie die voor deze "wereldschokkende beelden" langdurig een gesprek tussen Monique en Rik liet versmelten met een gesprek tussen Marlies en Tijn: een onverstaanbare kakofonie. Uiteindelijk domineert het gesprek tussen Mo en Rik.
Jammer, want, vlak ervoor zaten Tijn en Marlies nog elkaar te meppen met spekjes. Marlies merkt op dat het echt pijn doet, maar toch ook wel een beetje - ja echt, ze zei "een beetje" - lekker is. Marlies maakt kierende en giechelende geluidjes die eigenlijk alleen een klein meisje kan maken dat maar een heeeeel klein beetje "los" mag gaan, maar eigenlijk heeeel errrg los zou willen gaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk wordt de regie wakker en laat nog een laatste stuk zien van een gesprek in de serre. Marcia vertelt openhartig over haar leven met een junk (had ze eerder bij Marlies/Rik ook al gedaan). Jeroen was er ook bij (ja, zeg maar zus en zo) en Etienne (je begrijpt niet wat ze bedoelt, Jeroen, en gooit zijn niet geringe empatische vermogen in de strijd om het gevoelig uit te leggen.)
Daar herinner ik me, er was eerder in de nacht een zwaar gesprek tussen Etienne en Sabrina in de Prinsess...uhm.. na het feest mogen we het met evenveel recht de Prinsenkamer noemen. Ik heb het gesprek niet helemaal volgen kunnen, maar het klonk serieus. Etienne gaf volgens mij aan dat hij iets van haar verwachte, iets qua aandacht.
Nu ik af wil sluiten liggen ze weer samen in bed, Rik komt ook langs.
Ow wacht, zei ik Rik....Etienne.....prinsenkamer.... ? Rik gaat naast Sabrina liggen, Etienne is nergens meer te bekennen. (watje). Tijdje later komt hij er toch bij liggen (stoer). Maar schuchter, helemaal aan de rand van het bed, tegen Sabrina op.
![]()
Sabrina: "gaan we nog wat ondernemen?" Goeie vraag, want nu gaat het gesprek over sex, over Etienne als bi en Rik als categorie d. Maar helaas het wordt thee en ze staan weer op. In keuken zitten Tijn en Monique nog keten.
BB mag het washok even open?
![]()
De regie schakelt weer over naar Semi en Micheline. Beide slapen en er is werkelijk niets te zien. De regie draait wat aan de geluidsknoppen, zet nu alle 4 de streams op de japanse kamer, maar er is ECHT NIETS te zien.
Later streams weer naar de woonkamer waar Sabrine denkt dat het 5 uur is en Monique ziet dat het al licht aan het worden is. Ook Rik en Tijn zijn nog op.
In de verte klinkt gezang van Jeroen en Etienne.
(out)
[ Bericht 5% gewijzigd door Ifa op 02-10-2006 18:24:08 ]
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.