Je gaat me hier toch niet vertellen dat vrouwen onderling niet competatief zijn? Jij hebt zeker de hele emancipatie gemist. Ze proberen zich tegenwoordig zelfs te vergelijken met het sterkere geslacht? Dat is nog een tikkeltje erger dan de onderlinge strijdlust van het mannelijke geslacht aangezien daar nog onduidelijkheid kan zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tot zover snap ik het ook nog wel, de beste de grootse, de succesvolste enz.
Maar waarom in godsnaam die idiote dingen met elkaar gaan vergelijken?
Ik heb zojuist een geneesmiddel tegen AIDS uitgevonden...![]()
Maar ik heb lekker 34 biertjes gedronken dus jij bent een sukkel...![]()
Ga dan lekker een wedstrijdje verpissen of worteltrekken houden dan weet je wie de beste daarin is maar ga niet die debiele dingen vergelijken.![]()
Hoi FreakerSquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:39 schreef FreakerS het volgende:
[..]
Je gaat me hier toch niet vertellen dat vrouwen onderling niet competatief zijn? Jij hebt zeker de hele emancipatie gemist. Ze proberen zich tegenwoordig zelfs te vergelijken met het sterkere geslacht? Dat is nog een tikkeltje erger dan de onderlinge strijdlust van het mannelijke geslacht aangezien daar nog onduidelijkheid kan zijn.![]()
Volgens mij ben je een beetje paranoïde en erg bang om gekwetst te worden. Of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef a-child-in-chains het volgende:
(...)
Het is net een vloek (waar ik mee te maken heb)
Is gewoon vreemd. Ik lees vrouwen nooit goed ws.. Ik zoek altijd naar bijbedoelingen.
Waarom weet ik ook niet. En ik heb geen zin in die psychologen. Want die zie ik al sinds me 12e.
Is niks aan.
jeez!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef a-child-in-chains het volgende:
En trouwens ik ben irl heel anders dan op fok. IRL loop ik niet als een debiel vrouwen uit te
schelden voor kuthoer ofzo. En ik denk dat vrouwen hier op fok dat maar alte graag geloven.
Dat ik de 'alles vrouw'-hatende man ben. En dat is dus absoluut niet zo.
IRL mogen alle mensen mij die ik ken. Gewoon zoals ik in de omgang ben. Ik ben chill, de 'Dope gozer', of de toffe peer.
Ik mag best van wat faam genieten als persoon zijnde. Ik ben nogal berucht.
En zelfs meisjes vinden me aardig.
Maar er is gewoon iets tussen mij en vrouwen waar ik geen vinger op kan leggen.
Wat toenadering van mijn kant naar vrouwen toe bemoeilijkt.. Ook omgekeerd.
En dan heb ik het gewoon over een
normaal 'casual' contact. Nieteens met de bedoeling een meisje te willen versieren ofzo.
En wat het precies tussenbeide staat weet ik niet.
Ze zijn bang voor mij of ik ben bang voor hun. Wat ik wel zeker weet is dat vrouwen heel gevoelig zijn,
en de kleinste beetje lichaamstaal oppikken. en dat ben ik ook namelijk. Ontzettend gevoelig.
Dat bemoeilijkt alles al mischien. Of ik echo en zie dingen die er niet zijn waardoor ik nerveus wordt.
Het kan heel goed zijn dat ik vrouwen bij voorbaat al wantrouw in bedoelingen enzo.
Er zijn zoveel rollen dat een meisje speelt. Het is nooit constant. Met welke heb ik nou te maken?
Ik weet het niet meer.
Het is net een vloek (waar ik mee te maken heb)
Is gewoon vreemd. Ik lees vrouwen nooit goed ws.. Ik zoek altijd naar bijbedoelingen.
Waarom weet ik ook niet. En ik heb geen zin in die psychologen. Want die zie ik al sinds me 12e.
Is niks aan.
Nouhou...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:39 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
En jij moet optiefen met je personal power yoga BS.
Eigenlijk ben je gewoon Gods gift to women?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef a-child-in-chains het volgende:
IRL mogen alle mensen mij die ik ken. Gewoon zoals ik in de omgang ben. Ik ben chill, de 'Dope gozer', of de toffe peer.
En zelfs meisjes vinden me aardig.
Uitstraling. Je hoeft je (imo gestoorde) gedachten over 'de vrouw' niet eens uit te spreken. Je wantrouwen, jaloezie, woede en haat zullen zonder woorden heus opgepikt worden...quote:Maar er is gewoon iets tussen mij en vrouwen waar ik geen vinger op kan leggen.
Wat toenadering van mijn kant naar vrouwen toe bemoeilijkt.. Ook omgekeerd.
Mannen zijn competitiever dan vrouwen, maar de voorbeelden die jij noemt lijken me een beetje overdreven. Niet voor niets is een vrouw zoenen 'scoren', maar ik ga geen wedstrijden verpissen doen met vrienden, dat heb ik voor 't laatst op de basisschool gedaanquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Tot zover snap ik het ook nog wel, de beste de grootse, de succesvolste enz.
Maar waarom in godsnaam die idiote dingen met elkaar gaan vergelijken?
Ik heb zojuist een geneesmiddel tegen AIDS uitgevonden...![]()
Maar ik heb lekker 34 biertjes gedronken dus jij bent een sukkel...![]()
Niks triester dan jezelf gaan lopen verkopen op een forum. Als iets geen indruk maakt...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef a-child-in-chains het volgende:
Joh. Hoeveel heb je geneukt de laatste 5 jaar?quote:En zelfs meisjes vinden me aardig.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mannen zijn competitiever dan vrouwen, maar de voorbeelden die jij noemt lijken me een beetje overdreven. Niet voor niets is een vrouw zoenen 'scoren', maar ik ga geen wedstrijden verpissen doen met vrienden, dat heb ik voor 't laatst op de basisschool gedaan
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er is niks mis met overdrijven om je punt duidelijk te maken.![]()
Was dat zo? Puur toeval dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoi FreakerS![]()
Ben je nu speciaal mijn posts aan het nalopen? Ik vind jou ook lief hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |