abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:42:27 #1
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42298243
Al die topics hier in R&P over vrouwen ook altijd. Over de vrouwelijke psyche en hoe moeilijk ze wel niet te begrijpen zijn en etc. etc. etc.
.Over de mannelijke psyche en hun handelen lees je vrijwel niks. Tenzij het voetbal-gerelateerd is.
Wat vinden jullie meisjes/breezers/jonge vrouwen hier nou eigenlijk van?

Denk je afentoe: "Mwa, ik kan er wel inkomen dat mannen ons niet meer begrijpen of ons niet lijken te begrijpen.
Vaak snap ik mezelf ook niet"
Of heb je zoiets van : "Waar de fuck gaat het toch altijd over, zo moeilijk is dat toch niet dat contact leggen en daten enzovoorts? Stelletjes Loosers!.... "

Wat? En licht een beetje toe pls.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_42298949
Hoezo praat je over 'ons' mannen. Dat jij onbegrijpbaar bent in veel opzichten is geen goede reden om dat af te schuiven op de complete mannelijke psyche. Daarnaast zie ik vaak genoeg vrouwen klagen over de mannen en dat ze niet weten hoe ze ermee om moeten gaan. Ten slotte zijn er veel meer mannen dan vrouwen op dit forum.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_42300396
Mannen schijnen niet eens 2 dingen tegelijk te kunnen, watch and learn

*denkt aan sex* *krapt aan zak* *laat een ruft* Tjing, 3 tegelijkertijd

Women pwnd by opgebaarde
pi_42301319
Wat ik niet snap aan mannen is dat ze elkaar altijd willen overtreffen. Of dat nu om carriere gaat of om wie het verst kan pissen. De grootste auto of wie het meest kan drinken.
En die "kwaliteiten" dan ook nog tegen elkaar gaan wegen.

"Jaaaaaaaa, jij hebt misschien wel de beste baan maar ik bankdrukkedinges wel mooi 100kg en dat zie ik jou nog niet snel doen knulletje." * in kruis krabt en biertje achterover gooit*
"Als je de hersenen hebt om zo'n goede baan te krijgen dat je je een vrijstaand huis in de provincie, een BMW zoveel serie én een porsche kunt veroorloven heb je lichamelijke kracht niet nodig sjonny." * sleutels van betreffende auto om vinger draait en naar koppie wijst.*

There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 2 oktober 2006 @ 01:51:36 #5
154952 spoor4
Spoort niet
pi_42301476
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat ik niet snap aan mannen is dat ze elkaar altijd willen overtreffen. Of dat nu om carriere gaat of om wie het verst kan pissen. De grootste auto of wie het meest kan drinken.

"Jaaaaaaaa, jij hebt misschien wel de beste baan maar ik bankdrukkedinges wel mooi 100kg en dat zie ik jou nog niet snel doen knulletje." * in kruis krabt en biertje achterover gooit*
"Als je de hersenen hebt om zo'n goede baan te krijgen dat je je een vrijstaand huis in de provincie, een BMW zoveel serie én een porsche kunt veroorloven heb je lichamelijke kracht niet nodig sjonny." * sleutels van betreffende auto om vinger draait en naar koppie wijst.*

Mannen willen domineren. Dat is de essentie van het man-zijn.
pi_42301542
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 01:51 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Mannen willen domineren. Dat is de essentie van het man-zijn.
Tot zover snap ik het ook nog wel, de beste de grootse, de succesvolste enz.
Maar waarom in godsnaam die idiote dingen met elkaar gaan vergelijken?
Ik heb zojuist een geneesmiddel tegen AIDS uitgevonden...
Maar ik heb lekker 34 biertjes gedronken dus jij bent een sukkel...

Ga dan lekker een wedstrijdje verpissen of worteltrekken houden dan weet je wie de beste daarin is maar ga niet die debiele dingen vergelijken.
  maandag 2 oktober 2006 @ 02:00:37 #7
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42301586
quote:

Ja dat is iets mannelijks waar 99-100 last van heeft. Het is iets man-eigen.
Maar als mannen die kwaliteit niet zouden bezitten zouden vrouwen denk ik ook daarover gaan klagen.
Dan zijn we te soft of niet wedijverig genoeg. Tja.

Trtouwens ik heb ook een hekel aan die grote groot, groter, grootst-lul praatjes (zelf een hekel aan)
Ik ben dan ook 1 van de weinige jongens die zich daaraan stoort/of dit feit ook inzien.
Mannen zijn idd. ook niet de meest goede partners om een gesprek mee te voeren.
Ze komen dan gelijk met dingen als 'ja dat heb ik ook meegemaakt bl;a bla' en hebben pveral gelijk een zg.
oplossing klaarliggen. Zegt al iets over BS gehalte van hun praatjes. Want niemand heeft overal een pasend antwoord op.
Ze doen wel hun best, maar kunnen gewoon niet luisteren. Dat is een man eigen eigenschap.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  maandag 2 oktober 2006 @ 02:01:20 #8
154952 spoor4
Spoort niet
pi_42301599
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Tot zover snap ik het ook nog wel, de beste de grootse, de succesvolste enz.
Maar waarom in godsnaam die idiote dingen met elkaar gaan vergelijken?
Ik heb zojuist een geneesmiddel tegen AIDS uitgevonden...
Maar ik heb lekker 34 biertjes gedronken dus jij bent een sukkel...

Ga dan lekker een wedstrijdje verpissen of worteltrekken houden dan weet je wie de beste daarin is maar ga niet die debiele dingen vergelijken.
Binnen elke subgroep zijn er weer andere zaken waar aan men status ontleent.
pi_42301650
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 02:01 schreef spoor4 het volgende:
Binnen elke subgroep zijn er weer andere zaken waar aan men status ontleent.
Daarom doe ik er ook niet aan mee, dan maar geen status . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 2 oktober 2006 @ 02:08:06 #10
154952 spoor4
Spoort niet
pi_42301701
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 02:04 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Daarom doe ik er ook niet aan mee, dan maar geen status . . .
Dat geloof ik niet. En zijn vast wel dingen die jij belangrijk vindt of bewonderingswaardig en zelf zou je ook het liefst deze zaken hebben/doen/naleven.
pi_42301737
Ik realiseer me net dat in zojuist een geneesmiddel tegen AIDS vinden debiel heb genoemd.

Maar het probleem zit hem wat mij betreft niet in de dominante willen zijn, er is niks mis met competitiedrang wat mij betreft. Zorg dan alleen wel dat je dezelfde wedstrijd speelt.
  maandag 2 oktober 2006 @ 02:11:38 #12
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_42301745
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef spoor4 het volgende:
Dat geloof ik niet. En zijn vast wel dingen die jij belangrijk vindt of bewonderingswaardig en zelf zou je ook het liefst deze zaken hebben/doen/naleven.
Zijn er ook wel, alleen niet om over op te scheppen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:44:07 #13
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_42304040
De TS moet misschien minder kip eten dat vol hormonen gespoten is.

Vrouwen zijn anders dan mannen. Vrouwen moet je niet proberen te begrijpen, dat lukt toch niet. Gewoon de verschillen accepteren en fijn met je eigen maten kijken wie het verst kan spugen enzo.

Laat die dames maar fijn hun schoenen kopen.
pi_42306833
Bagger verwijderd.. en als de TS nu ook even z'n best doet om normaal te blijven doen dan gaat het al een stuk fijner.
pi_42306891
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Jij ziet eruit als een wijf .
(een erg stinklelijke ook)
!

En misschien moet je íets minder alles op een hoop gooien, in plaats van er steeds uit te gaan dat er universele eigenschappen zijn die bepaald worden door wat lichamelijke lichaamsfuncties?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:10:59 #16
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_42307279
quote:

Prachtig *herkent. man is
Dat is juist zo leuk dat mannen en vrouwen zo anders zijn. Moet je eens kijken als er ergens een klein levend wezen is bv een baby pf een klein katje alle vrouwen meteen van mannen
Prachtig toch?
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_42307361
quote:

Gaaf. Je leeft in een sit-com, vol stereotypes.

.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_42307845
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef Nosh het volgende:

[..]

Gaaf. Je leeft in een sit-com, vol stereotypes.

.
Er is niks mis met overdrijven om je punt duidelijk te maken.
pi_42308106
Ik zal de hoofdreden noemen waarom er hier zoveel vrouwen topics staan:

Er komen hier namelijk 10x zo niet 20x zoveel mannen op dit forum dan vrouwen volgens mij.
pi_42312938
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef a-child-in-chains het volgende:
Al die topics hier in R&P over vrouwen ook altijd. Over de vrouwelijke psyche en hoe moeilijk ze wel niet te begrijpen zijn en etc. etc. etc.
.Over de mannelijke psyche en hun handelen lees je vrijwel niks. Tenzij het voetbal-gerelateerd is.
Wat vinden jullie meisjes/breezers/jonge vrouwen hier nou eigenlijk van?
Over de mannelijke psyche en hoe moeilijk ze te begrijpen zijn, staat genoeg in vrouwentijdschriften ed hoor. Zoals anderen al aangaven: er komen nu eenmaal veel meer mannen op Fok.

En natuurlijk denken veel vrouwen niet
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef a-child-in-chains het volgende:

Denk je afentoe: "Mwa, ik kan er wel inkomen dat mannen ons niet meer begrijpen of ons niet lijken te begrijpen.
Vaak snap ik mezelf ook niet"
Dat jij dit als mogelijke manier ziet waarop vrouwen denken over hun eigen gedachtes, komt volgens mij voort uit het feit dat jij zelf moeite hebt om vrouwen te begrijpen. Mensen (dus ook vrouwen) hebben voor zichzelf vaak goede redenen voor waarom ze op een bepaalde manier handelen, zelfs als dit voor anderen volslagen onbegrijpelijk is. Ze denken niet om de halverklap: Ik snap mezelf niet

Van de topics in R&P denk ik echt niet dat de mannen die deze openen losers zijn oid, integendeel zelfs. Waarom zou het loser-achtig zijn om het andere geslacht te willen begrijpen?

Je hebt ook degenen die vrouwen gaan lopen bashen, omdat zij geen (specifieke) vrouw kunnen krijgen. Dat zou dan aan die vrouw (of vrouwen in het algemeen) liggen. Dat hen dit niet lukt is echter vaak het resultaat van het niet begrijpen van vrouwen.

Voorbeeld:

Je kan nog zo lief, leuk en geweldig voor een vrouw zijn in je eigen ogen, maar een vrouw zal je echt niet zien als een potentiele partner als je je gedraagt als een probleemoplossende vriendin. Door je op te stellen als een man die haar wel ziet zitten en niet een fake rol gaat aannemen om bij haar op te vallen, maar die je eigenlijk niet wil, maak je veel meer kans. En nee, daar hoef je geen klootzak voor te zijn
pi_42313200
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:06 schreef jaoka het volgende:

Je kan nog zo lief, leuk en geweldig voor een vrouw zijn in je eigen ogen, maar een vrouw zal je echt niet zien als een potentiele partner als je je gedraagt als een probleemoplossende vriendin. Door je op te stellen als een man die haar wel ziet zitten en niet een fake rol gaat aannemen om bij haar op te vallen, maar die je eigenlijk niet wil, maak je veel meer kans. En nee, daar hoef je geen klootzak voor te zijn

Dit verdiende wel een herhaling vond ik.
pi_42313350
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dit verdiende wel een herhaling vond ik.
Wat zij zegt.
Hoewel er wel bij gezegd mag worden dat veel 'nice guys' die in de broertjes-fuik lopen niet met een bewuste tactiek bezig zijn, maar eerder geen betere aanpak weten te verzinnen. Kwestie van op-je-bek-durven-gaan ook...
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_42313440

Niks mis met af en toe op je bek gaan. Maar dat geld voor beide sexen hè.
pi_42314424
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:32 schreef MinderMutsig het volgende:

Niks mis met af en toe op je bek gaan. Maar dat geld voor beide sexen hè.
Idd
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:27 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Wat zij zegt.
Hoewel er wel bij gezegd mag worden dat veel 'nice guys' die in de broertjes-fuik lopen niet met een bewuste tactiek bezig zijn, maar eerder geen betere aanpak weten te verzinnen. Kwestie van op-je-bek-durven-gaan ook...
Ik denk om eerlijk te zijn niet dat het geheel onbewust is dat mannen dit doen, zij hopen immers om zo een vrouw voor zich te winnen. Je ziet namelijk regelmatig reacties op R&P als:

"en nu heb ik de hele tijd naar haar problemen geluisterd en dan gaat ze ervan door met een of andere ***. Nou dan mag hij voortaan ook naar haar gezever luisteren!"

Er wordt dus een tegenprestatie in de vorm van een relatie verwacht van de vrouw omdat naar haar problemen geluisterd is. Er zit dus wel degelijk vaak een soort taktiek achter, ook al voelt dit misschien niet zo op dat moment. Waar zij zich, denk ik, inderdaad onbewust van zijn (of in ieder geval in een soort ontkenning) is dat deze aanpak hun kansen juist zeer klein maakt op lange termijn.

Begrijpelijk is het wel dat veel voor deze taktiek kiezen, omdat het de kans op een directe, harde afwijzing verkleint. De kans op een zachte afwijzing later is echter groot. Het is alleen maar pijnlijker dan, zachte heelmeesters, stinkende wonden.

[ Bericht 10% gewijzigd door jaoka op 02-10-2006 17:35:27 ]
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:31:28 #25
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_42314546
quote:

Dat moeten ze wel, aangezien vrouwen (ja ja, daar heb je ze weer!!) op status vallen: de beste sporter, diegene met de dikste auto, met de beste baan, enz. Eigenlijk is het net zoiets als dat vrouwen intensief met hun uiterlijk bezig zijn, .

[ Bericht 1% gewijzigd door Frezer op 02-10-2006 19:43:21 ]
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')