Volgens mij heeft ze het echt moeilijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Monique zegt geen enkele woord meer!![]()
En ik vond haar ondanks haar op het eerste gezicht kinderlijke gedrag heel wijs en geredeneerd....maar nu ben ik helemaal van mening veranderd: wat een klein irritant verwend vrouw
cappen lukt me even nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef Kinga het volgende:
Heeft niemand die chocolade mond van Jeroen gecapt?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben Mo fan
"Willen de schijnheil zijn bek dichthouden?"quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:57 schreef Kinga het volgende:
En nu op het scherm aub: "Hou je bek, hou je bek, hou je bek"
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:58 schreef CartWOman het volgende:
Micheline, wat ben je lelijk.
Zo, dat moest ff.![]()
brabo hequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Jezus Tijn, alsof je die brief niet snapt.
Ik vind die zichzelf verklaarde hautecoiture model een irritant achterbaks kuwtijf.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:58 schreef wolferl het volgende:
Ikwil iets zeggen over Janine en die Chocolade, maar dat doe ik maar neit, want dan riskeer ik een Ban. Maar het is zoo leuk, maar nee ik wil geen Ban krijgen.
Nu moet iemand zeggen dat ze die pudding van Mona niet te vreten vinden.
Jij hebt écht niet opgelet de afgelopen dagen... Ik ken je een beetje inmiddels en ik weet dat de dingen die Semih de afgelopen dagen gedaan heeft jou ook teleurgesteld zouden hebben...quote:
Tsja zelfkennis is niet zijn sterkste punt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe in Godsnaam kan Egbert nu ooit hebben gedacht dat hij een steunpilaar in het huis zou zijn.
Alleen dat lachje al en zijn onzekere houding ten opzichte van de rest. Die had toch van te voren moeten weten dat hij de sukkel van het stel zou worden?
Sorry ik ben het niet je eens.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef teamlead het volgende:
wolferl.. doe eens niet!
Dan doe ik het in m'n broek.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:57 schreef Kinga het volgende:
En nu op het scherm aub: "Hou je bek, hou je bek, hou je bek"
leuk vanwege het domheid gehalte ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:58 schreef cripplecrow het volgende:
de enige die ik nog leuk vind is sa, de rest kan ik niet naar kijken zonder een walgende blik.
Ik ookquote:
quote:
Guilty!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Luister en huiver: de slotpleidooien
Daarom bleef het ook zo stil na zijn betoog.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:01 schreef natronic het volgende:
Semih... bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |