abonnement Unibet Coolblue
pi_42295677


BIOGRAPHY
Stage Name: John Mayer
Real Name: John Clayton Mayer
Birthdate: October 16, 1977
Sign: Libra
Hometown: Bridgeport, CT, USA

DISCOGRAPHY

Albums
Inside Wants Out (EP)
Room For Squares
Heavier Things (tevens als Dual Disc)
Any Given Thursday (live-record)
As/Is (live record)
TRY! (credit als John Mayer Trio, live-record)
Continuum

DVD
Any Given Thursday

Singles (Nederland)
No Such Thing
Your Body is a Wonderland
Bigger Than My Body
Clarity
Daughters
Clarity (re-release)
Waiting On The World To Change

Trivia
* De platen worden voornamelijk geplugged door 3FM.
* John is eenmaal in Nederland verschenen, namelijk bij Claudia de Breij in de uitzending.
* Waiting On The World To Change is de eerste single van het album Continuum.
* Hij staat 17 oktober 2006 in een uitverkochte Melkweg te Amsterdam.
* Waiting on The World To Change is gebruikt in o.a. het RTL programma Eigen Huis & Tuin en het Net5 programma Het Blok, daar was ook Gravity in te horen.

Upcoming
CONTINUUM
Release is 16 oktober 2006

Tracklist:
Waiting On The World To Change
I Don't Trust Myself (With Loving You)
Belief
Gravity
The Heart of Life
Vultures
Slow Dancing in a Burning Room
Stop This Train
Bold As Love
Dreaming With A Broken Heart
In Repair
I'm Gonna Find Another You
quote:
"With any trilogy," says John Mayer, "the third in the series blows it open."

On CONTINUUM the singer/songwriter/guitar slinger meets that challenge head-on. Mayer's third studio album follows the multi-platinum ROOM FOR SQUARES (2001) and HEAVIER THINGS (2003) and marks his first turn as producer. It is his most soulful, cohesive collection yet and he says it's no accident that this project is where all of his efforts, his potential, and his disparate influences fully come together.

"The night I was recognized for 'Daughters' at the Grammys was the night this record started," he says. "I knew I had bought the time to learn everything I needed before I started this one. CONTINUUM is not a shot in the dark, it's not a guesstimation. This is the first endeavor in my entire life, music or otherwise, that I did not cop out for a second on."

The last few years have seen Mayer maintaining a frantic pace. In addition to his own writing, recording, and touring, he has collaborated with icons and contemporaries alike - Eric Clapton, B.B. King, Buddy Guy, and Herbie Hancock, as well as Kanye West, the Dixie Chicks, and Alicia Keys. In doing so, Mayer says his own interests have grown and his perspectives expanded.

Mayer also credits his collaboration with Steve Jordan and Pino Palladino (collectively known as the John Mayer Trio) and the intimate-venue tour that produced the 2005 live album TRY! with helping to recalibrate his musical priorities. "As a songwriter, the Trio helped me focus on being more raw," he says. "As a guitar player, it helped me get a lot out of my system. If it wasn't for the Trio, CONTINUUM would have been less accessible. It let me settle up with my needs as a musician, and get to a point somewhere between the Trio record and ROOM FOR SQUARES - and that's a really good place to be."

While the Trio tour showcased Mayer's blazing fretwork, he says he learned lessons from those shows about restraint. "When I made my first record, there was no trust in space because it was all me, everything was just on those six strings," he says. "With Steve and Pino, it was all about space, using a whole different palette. When your tone is good on the guitar you need, like, four notes. The more concise and right you have it, the less you need around it."

Mayer points to one song in particular as the turning point for CONTINUUM. "I wrote 'Gravity' last summer, and it changed everything," he says. "You talk less when you trust that people understand you. 'Gravity' had to be sparse. And when I listened to it - for the first time, holding back - then it was a whole new game. That might be the most important song I ever wrote."

Armed with this outlook, Mayer knew CONTINUUM would tackle larger ideas than those that defined his previous albums. "A big challenge was writing about big themes," he says. "I'm not a better writer in terms of sitting down in front of a pad, but I'm better in terms of receiving inspiration and converting it into something 'real' quicker. I'm better equipped to deal with those moments."

With "Waiting on the World to Change", Mayer shot for something even more ambitious - something like an attempt to explain his generation's attitudes about politics. "It's meant to shed a little light on inactivity and inaction," he says, "because I don't believe that inaction is disinterest, I think inaction is preservation – nobody wants to get involved in a debate in which the rules and the facts will change so that they'll lose. So we end up with this other option, which is, I guess we'll just have to wait for things to get better.

Having just announced a co-headlining tour with Sheryl Crow to help launch CONTINUUM, Mayer is raring to start playing his new material for an audience. "This record is infinitely playable," he says. "I built so many corners into these songs I cannot wait to play them live."

Ultimately, CONTINUUM represents maturity, both musically and thematically, for John Mayer – a concept that he wasn't comfortable with until now. "A lot of these songs are about coming to terms with getting older," he says. "My generation was never told we were going to get older. We thought we were going to hear our names on 'Romper Room' for the rest of our lives. For a long time, I was really upset about getting older, worried that things were just going to level out.

"But then I realized that everyone around me was all getting older at the same time. We're all fighting it together, and we're always going to be those kids, the first really emotionally aware generation. When I realized that, I could relax about it a little bit. And I thought that maybe I can be the guy to sing about it."

www.johnmayer.com
SITES
www.johnmayer.com (officiele site)
www.j-mayer.org (fansite)
www.mystupidmouth.com (fan forum)
www.myspace.com/johnmayer
www.local-83.com (official fanclub)
www.score1more4me.com (fansite en downloads)


met dank aan Numbie voor deze mooie OP en Gosjke voor het resizen van de foto
pi_42295726
En daar gaan we weer!
pi_42296114
Continuum blijft lekker, mits ik hem niet te vaak beluister.
pi_42297272
Zo hé, zit één dagje bij mijn ouders en we gaan alweer naar #9!

Mooie pic uitgekozen Jill!
pi_42303117
Scott Matthews staat trouwens ook op het Crossing Border festival in Den Haag halverwege november
pi_42303155
Tuhvuhpuh
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:49:16 #7
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_42305204
Ik luister continuum ehhh ongeveer constant, en vind t echt zulke chille muziek. Vultures is momenteel mijn favoriet, vlak gevolgd door I'm gonna find another you. Funky!
I'm just a girl in the world.
pi_42314639
quote:
Van: Claudia de Breij <Claudia@3fm.nl>
Verzonden: maandag 2 oktober 2006 12:17:27
Aan: ...
Onderwerp: RE: John Mayer in De wereld draait door


Ga naar het vorige bericht | Ga naar het volgende bericht | Verwijderen | Postvak IN

Hij komt langs in ons radio program!
JM dus ook in een radio uitzending van 3fm
pi_42314740
Kijk...doe eens replyen en vraag om datum en tijd
Gelukkig totaal niet veeleisend
pi_42317919
Ik zag net de clip van zijn single. Echt een super clip bij een zeer sterk liedje.
pi_42318033
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:35 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

JM dus ook in een radio uitzending van 3fm
Dat is pas goed nieuws!! Nu moeten we alleen nog ff weten of dat dan die dinsdag of woensdag is...
pi_42318709
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Kijk...doe eens replyen en vraag om datum en tijd
Gelukkig totaal niet veeleisend
Had ik natuurlijk gelijk gedaan ook . Heb alleen nog geen mail terug.
pi_42319125
Helemaal super!

In compleet ander nieuws; hoorde van een andere fan/vriendinnetje dat hij deze week in de Hitkrant (notabene....) zou staan.
pi_42319448
De laatste keer dat ik een Hitkrant kocht was......in 2003...voor de POTC poster die erin zat. Toen heb ik me eigenlijk voorgenomen dat ik nu officieel te oud was om het blaadje te kopen Zelf als stonden er fijne posters in
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:26:10 #15
153812 Frautie
Frautilicious
pi_42319513
tvp
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:42:00 #16
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_42319945
Ha! Ik hoorde John Mayer bij CSI voor het eerst. Echt heerlijke muziek! Van Continuum vind ik Belief het mooiste. Damn, wish dat ik naar zijn concert kon gaan
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_42323226
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:24 schreef Jill-RMC het volgende:
De laatste keer dat ik een Hitkrant kocht was......in 2003...voor de POTC poster die erin zat. Toen heb ik me eigenlijk voorgenomen dat ik nu officieel te oud was om het blaadje te kopen Zelf als stonden er fijne posters in
Ik geloof dat ik in een vergelijkbare situatie heb gezeten alleen dan met LOTR posters
pi_42327423
Niet vergeten iedereen om vandaag de Tonight Show met Jay Leno te dl'en! Check score later vandaag....
pi_42333156
quote:
Van: Claudia de Breij <Claudia@3fm.nl>
Verzonden: dinsdag 3 oktober 2006 12:11:58
Aan: ...
Onderwerp: RE: John Mayer in De wereld draait door

| | | Postvak IN


De 19e volgens mij.
Hmm geen tijd erbij. Gewoon het hele programma van haar luisteren dan maar. Kan je toch ook na afloop op internet doen?


pi_42333322
Continiuum voor 't eerst vandaag echt gehoord.

Puik album.
pi_42333545
De 19de wordt dus zn radio-dagje
pi_42333718
Prima; dat wordt dus heel veel radio luisteren thuis. Zijn er mensen die dit kunnen rippen en recorden?

ben zelf compleet a-technisch wat dat betreft
pi_42340402
Tonight Show staat in de download lijst!
pi_42341435
En ik blijf op gang vanavond; blijkbaar heeft Michiel van 'Met Michiel' op 3FM zojuist gezegd dat John in december alweer zou terugkomen waarschijnlijk voor meer concerten!
Ik heb het ook via via gehoord, dus nog niets zeker. Maar zal zo wel ff de uitzending beluisteren als deze online staat....
pi_42343413
December is wel snel...als er nog een amerikaanse tour tussen moet. Maar I'm not complaining
pi_42343830
*crosses fingers*
Eind december, eind december, eind december
pi_42344096
Dat hoop ik zo

Op de JM Hyve staat het idd ook nu. Net als dat hij de 18e bij Evers komt, weet niet of dat al gemeld was?
pi_42344617
Had het idd van de hyve geplukt Ben nu echter ff nog naar een film aan het kijken ondertussen... Dus luister zo wel ff :
pi_42350168
Heb het net ff geluisterd, en hij heeft het idd gezegd, maar meer onder het mom van "het schijnt, SCHIJNT, dat hij in december ook nog een keertje of twee naar Nederland komt, maar dat heb je niet van mij, (fluistert) niet van mij dus".
pi_42353314
Juist als hij het zo brengt zal het eerder wel dan niet waar zijn denk ik.
pi_42355221
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:32 schreef JeroenV het volgende:
Dat hoop ik zo

Op de JM Hyve staat het idd ook nu. Net als dat hij de 18e bij Evers komt, weet niet of dat al gemeld was?
Hij komt de 19de bij Evers.
pi_42356973
Hopen dat die idd naar Nederland komt in December. (fingers crossed)
Want kbaal nog steeds dat ik geen kaarten heb kunnen bemachtigen, 3 minuten over 10
Koning.
pi_42359070
Ik hoop het ook zoooo zou een mooi kerstcadeautje zijn

heb net trouwens m'n gsmnr. doorgemaild aan Ton Engelshoven voor een interview *faints* En al een afspraak gemaakt om te interviewen inmiddels

[ Bericht 19% gewijzigd door Numbie op 04-10-2006 15:22:58 (toevoeging) ]
pi_42362002
Ik ga het niet eens proberen...heeft me toen zoveel stress opgeleverd bij Gavin en dat was uiteindelijk voor niets Beter voor mn bloeddruk
pi_42362964
Jamaa.. Jill.. tis JM.. en ik ben je sidekick!
pi_42363139
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:13 schreef Gosjke het volgende:
Jamaa.. Jill.. tis JM.. en ik ben je sidekick!
Want mn sidekick kan dan ineens wel dr internship ditchen?
Plus je weet nu al dat het ws weer op een onmogelijke tijd en dag gaat zijn, want de wereld is evil.
pi_42363277
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:18 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Want mn sidekick kan dan ineens wel dr internship ditchen?
Plus je weet nu al dat het ws weer op een onmogelijke tijd en dag gaat zijn, want de wereld is evil.
Hmm ja? Een one on one.. of two on one (neej, niet op DIE manier) met JM is me dan wel weer wat waard.
Heb trouwens net mijn volledige rooster gekregen voor die lesweek waarin de 17e oktober valt...
Gewoon alle dagen tot half 6 les, alleen op die dinsdag *drumroll* tot 14.15u. Alsof ze het aanvoelen. Nu hoef ik dus alleen nog maar 1 slapeloze nacht op A'dam CS door te brengen
pi_42368848
Ik baal er echt zo van dat ik die dag echt niet voor vijfen weg kan... En er is nog een meisje in mijn werkgroep die naar het concert gaat. Dus kan ook niet zeggen dat ik een optreden moet zsm, want zij moet er ook heen uiteindelijk... grrrr
pi_42370378
Ik blijf gewoon lekker thuis die dinsdag denk ik. En ff kijken hoe laat ik thuis ben dan, anders blijf ik woensdag ook thuis, toch maar 2 uur college
pi_42373452
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:21 schreef Gosjke het volgende:
*crosses fingers*
Eind december, eind december, eind december
Ik ook!
pi_42392292
Zeg kunnen wie niet even organiseren wie die interviews op de NL radio gaat recorden? Zodat iedereen die er niet live bij kunnen zijn het ook nog (na) kunnen beluisteren?

Dus wie wil alvast een poging wagen op de exacte tijden van de programma's?


Oh ja dat van in december. Ik heb een sterk vermoeden dat dat met JM3 zal zijn.
pi_42393322
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:07 schreef fjboere het volgende:
Oh ja dat van in december. Ik heb een sterk vermoeden dat dat met JM3 zal zijn.
Waarom?

Kan iemand me misschien eens even vertellen wat dat JM3 precies inhield?
Ik heb het eigenlijk alleen bij zijn solo albums gehouden. Was het een uitstapje, wat voor nummers zijn het, ed?
pi_42393860
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:34 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Waarom?

Kan iemand me misschien eens even vertellen wat dat JM3 precies inhield?
Ik heb het eigenlijk alleen bij zijn solo albums gehouden. Was het een uitstapje, wat voor nummers zijn het, ed?
Hij heeft gezegd dat hij weer met de Trio gauw een studio-album zal opnemen. Hoewel ik bij nader inzien december wel erg vroeg vind voor weer Trio, ten eerste moet hij dan eerste nieuwe nummers opnemen, ongeveer 3-4 singles van continuum uitgebracht hebben, een vakantie hebben gehad en alweer op de tour zitten. Dit is vrij onmogelijk.

Meer kans dat ze hebben gezien hoe snel het hier uitverkocht was en meteen maar een veel groter concert proberen te plannen ($$$$)
pi_42395528
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:07 schreef fjboere het volgende:
Oh ja dat van in december. Ik heb een sterk vermoeden dat dat met JM3 zal zijn.
Denk het idd ook niet niet.... om die redenen die je al noemde. Alhoewel dat hele album natuurlijk opgenomen is met Pino en Steve, dus op zich kan ie ook zijn huidige band verruilen voor die 2, en dan de Continuum tour verder afmaken met hun, maar dat lijkt me niet.
Is Pino sowieso niet op tournee met The Who? Of is dat alweer afgelopen?

Mocht het nog nie duidelijk zijn: JM3 was het trio dat John vormde met Pino Palladino en Steve Jordan. Ze hebben een beetje blues-achtige muziek gemaakt en een live plaat uitgebracht (Try!... ligt hier overal in de winkel nog). O.a nummers als Vultures en Bold As Love speelden ze toen ook al.
pi_42396535
En Good Love natuurlijk ook God wat is dat toch een goed nummer. Doodzonde dat die alleen maar op de WOTWTC single in Amerika is verschenen.... (En TRY! natuurlijk, maar das live )

Denk dat fjboere gelijk heeft mbt eventuele nieuwe shows; niet voor niets maken ze zelfs op zijn site daar melding over...
pi_42397437
Ja... die gitaar in Good Love is echt te cool! Verslavend nr! Mag ie ook ZEKER wel ff spelen in A'dam
pi_42397602
Zit er dik in hoor; bekijk de setlists maar eens van de afgelopen shows. Zou me niet verbazen als de show de volgende nummers zou bevatten:

*Belief
*Good Love
*No Such Thing
* Daughters ( )
*BTMB
*WOTWTC
*Vultures

Verder hoop ik op Clarity, 3x5 en Neon...
pi_42397977
*is het daar helemaal mee eens*

Alhoewel.. als ie morgenochtend wakker werd en toevallig was vergeten dat Daughters bestond, dat wel een pluspunt zou zijn.
pi_42401604
Exactly

Oefent als vast met meebleren > "WAITIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!"
pi_42404187
Ja, dat moeten we ff goed doen... dat ie versteld staat van hoe goed nederland zijn nr's kent tijdens de vaste meeblermomenten
Ook tijdens Bigger Than My Body heeft ie zo'n moment en nog 1 nr waar ik ff nie op kan komen... Zijn altijd erg cool als het publiek allemaal meedoet!
pi_42404219
*Check*
pi_42405028
Mijn vader dit weekend tijdens beluisteren van SM op TRY!: "tijdens ons concert zijn er toch niet van die schreeuwwijven?!" Mijn moeders reactie: "Haha, wat denk je dat er naast* je staat?"

*ik dus
pi_42405183
Zou het concert van Mayer op Fabchannel komen?
Dat zou echt tof zijn!
pi_42406875
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:43 schreef Jill-RMC het volgende:
*Check*
Guitar... check!
Microphone... check!

Hangt van het management af of het op fabchannel komt.. denk 't niet, hij staat in ieder geval niet bij upcoming.
pi_42408494
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:07 schreef fjboere het volgende:
Zeg kunnen wie niet even organiseren wie die interviews op de NL radio gaat recorden? Zodat iedereen die er niet live bij kunnen zijn het ook nog (na) kunnen beluisteren?

Dus wie wil alvast een poging wagen op de exacte tijden van de programma's?
pi_42410692
Wat een verschrikkelijk mooi album, Continuum.
pi_42411676
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:22 schreef fjboere het volgende:

[..]
Ik wil best een poging wagen, altho ik nu nog niet weet of ik de 19de thuis zal zijn of dat ik iemand aan het stalken ben
pi_42414420
Ik zou me god niet weten hoe dat moet; bovendien zit ik die dag weer eens van 9-17 op de uni, dus dat schiet ook niet op...

Ben benieuwd hoeveel Continuum zal gaan verkopen de eerste week; hebben jullie trouwens gezien dat bol.com de albumcover heeft aangepast? Zou dat dan toch betekenen dat de Europese versie anders wordt dan de Amerikaanse?
pi_42414934
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:01 schreef Numbie het volgende:
Mijn vader dit weekend tijdens beluisteren van SM op TRY!: "tijdens ons concert zijn er toch niet van die schreeuwwijven?!" Mijn moeders reactie: "Haha, wat denk je dat er naast* je staat?"

*ik dus
En dan vind ik dat het op Try best meevalt in verhouding tot Any Given Thursday.
pi_42415196
Idd, en helemaal in verhouding tot As/Is. Ondanks dat daar echt een paar prachtpareltjes op staan, is het gejuich soms iets te overweldigend...
pi_42417749
Hmm ik was vannacht aan het zappen, kwam toevallig langs talpa waar big brother bezig was. Ze draaiden daar Clarity op de achtergrond .
pi_42417831
Bij Talpa?? Hm, ok. That's it; John is officieel een bekendheid in NL Ik hoor ook opeens overal om me heen mensen die hem ook te gek vinden. En dan vooral het nieuwe album... Echt zo weird...
pi_42419396
Ik hoorde alleen geen vocals, alleen het 'oeh-hoe-oeh' stukje. Kan zijn dat ik te laat inschakelde. Maar zonder vocals zullen niet fans niet hebben van 'waar is dat nummer van' denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door nemesis4 op 06-10-2006 12:38:35 ]
pi_42420969
Ik vraag me nu in ene af of Remon ook de muziek doet voor Big Brother. Ik weet dat ie ook dingen bij Talpa heeft gedaan vorig jaar. Dat zou een hoop verklaren
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:31:45 #65
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_42429215
Ik vind 'Slow Dancing In A Burning Room' een van de mooiste nummers op het album. Ik kan me helemaal een clip bij voorstellen.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:53:51 #66
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_42429742


1 Oktober 2006, Sheryl Crow en John Mayer.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_42430323
Die twee hebben echt wel een goeie chemistry on stage volgens mij. Net als John met Joss Stone vorig jaar, daar spatte het enthousiasme (*kuchsexkuch*) ook vanaf...
pi_42430495
Volgens mij spat bij Joss Stone de sex er bij iedereen vanaf, op 1 of andere vage manier.
Leuke foto.. en damn it, ik wil die gitaar!
pi_42430616
Oeh w8 is ff heb nog intiemere foto van die twee vanmiddag gevonden...



  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:28:38 #70
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_42430656
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 19:27 schreef Numbie het volgende:
Oeh w8 is ff heb nog intiemere foto van die twee vanmiddag gevonden...

[afbeelding]

Jessica moet oppassen.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_42430863
Ik ga niet zeggen "I'd like to be her right there" want ik probeer zo goed mogelijk mijn punt te blijven inzien van "John is niet aantrekkelijk"

Leuke foto's hoor!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:39:04 #72
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_42430951
Ik heb zijn blog voor het eerst gezien leuk zeg.

Gaat hij zichzelf vergelijken met andere celebs met zo'n dom programma komt er dit uit
quote:
That's right. There's a 72 percent chance I might be Jessica Lange, and a 68 percent chance I'm me.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_42430962
Heel knap van je gosjke; ik heb er inmiddels wel aan toegegeven. Tis gewoon een lekker ding. Punt uit

Wel grappig hoe zeer hij moet bukken en zij zich uitstrekt... lol.

Toevoeging: denk dat het het haar is. Die vrouw heeft zelfde kapsel in die foto zo'n beetje als John.

[ Bericht 28% gewijzigd door Numbie op 06-10-2006 19:43:33 (toevoeging) ]
pi_42431113
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 19:39 schreef Numbie het volgende:
Heel knap van je gosjke; ik heb er inmiddels wel aan toegegeven. Tis gewoon een lekker ding. Punt uit

Wel grappig hoe zeer hij moet bukken en zij zich uitstrekt... lol.
Ja, ik doe mijn best. Ben bang als ik toe ga geven aan die gedachte dat ik weer zo'n lichtelijke obsessieve periode krijg *LOL*. Ik ben toch al geneigd om van te voren "qua uiterlijk totaal niet interessante artiesten" na een concert in ene enorm aantrekkelijk te vinden, gewoon door charisma of manier van doen. Vraag 't me nog eens over 2 weken, vrees dat ik er dan heel anders over denk
pi_42431522
Zou hij trouwens niet raar op kijken op de 17e als ie bij zn concert ziet dat iedereen hier in Nederland even lang als hem is . In amerika is ie nogal vaak een stuk groter dan iedereen.
pi_42431610
Ja.. Lange Amerikanen zijn een zeldzaamheid. Misschien schrikt ie wel als zelfs veel meiden aardig in zijn buurt komen (met hakken dan he )
pi_42431842
Ooooh, die hakken heb ik niet nodig Ben lang zat.... lol
pi_42433095
Mag ik ff lachen btw:

http://www.telegraaf.nl/p(...)yer_weer_samen_.html
quote:

wo 4 okt 2006, 14:05

Jessica Simpson en John Mayer weer samen?

door onze redactie

AMSTERDAM - Het gescharrel tussen Jessica Simpson (26) en John Mayer (28) houden de gemoederen in Amerika wel bezig. Volgens de Anmerikaanse roddelbladen is het stel weer bij elkaar is. De twee tortelduifjes zijn, een paar weken na hun break, gespot in het Four Seasons Hotel in Beverly Hills.

Jessica arriveerde samen met haar producer Romeo Antonio in de bar van het hotel. Plotseling verscheen de Amerikaanse singer-songwriter ten tonele. Volgens een bron informeerde John of er iets gaande was tussen haar en Romeo. Blijkbaar niet, want even later liep hij met haar mee naar de lift, waarna ze allebei naar boven verdwenen...

De Amerikaanse zangeres beweerde onlangs nog dat ze mannen ongewild op afstand houdt. "Ik denk dat het erg moeilijk is om met mij een relatie te beginnen. Je naam verschijnt op de cover van elk tijdschrift", vertelde ze in de show van Ellen De Generes. "Ik schrik mannen af, daar baal ik van. Ik zou heel graag willen dat ik verliefd was. Ik heb het nodig om van iemand te houden."
pi_42436053
Zo kunnen we nog wel ff doorgaan met de roddelmachine... Blegh.

Ik heb die hakken ook nie nodig neej... als ik ze wel aandoe, denk ik dat ik precies even lang ben als hij
pi_42436484
Haha, same here

Toch grappig dat de europese versie van Continuum dus waarschijnlijk een andere front krijgt. Toch maar weer bestellen dan denk ik...
pi_42437246
Collectors item
pi_42438730
Die nieuwe blog is toch idd weer typisch John btw
pi_42447178
quote:
Local guitar company gets a plug from VW
By Joan Anderman, Globe Staff | October 2, 2006

Rock music sells. Rock music sells automobiles big-time, as any ad agency that's ever placed a pop tune in a car commercial -- and that's most of them -- will attest.

Now Volkswagen -- which over the past decade has rebuilt its identity with urban hipsters by aligning itself with cutting-edge, forgotten, or obscure musical acts like the late British singer-songwriter Nick Drake and German techno band Trio -- is hitching its wagon to Boston-based guitar company First Act in a partnership that takes the lucrative union of cars and music to the next level.

Beginning tomorrow , buyers of certain models of Jetta, Rabbit, and Beetle will get a First Act electric guitar that can be plugged directly into the car's stereo system.

VW and First Act are rolling out a three-month national television, radio, and print campaign to promote the innovative car-guitar package. The TV spots, which premiere tomorrow , feature Guns N' Roses guitarist Slash, singer-songwriter John Mayer, and Christopher Guest (in full ``Spinal Tap" Nigel mode) jamming through their car speakers.

``Our customers are young at heart and really love music," says Ayana Waddell , brand marketing specialist for VW of America. ``This is a natural fit."

The VW-First Act partnership is the brainchild of Jeff Walker, vice-president of marketing at First Act, who came to the company two years ago after many years working at record labels.

``From day one I said , `When the time is right we'll partner with an automobile company,' " Walker says. Early this year he took his pitch to the Miami ad agency Crispin Porter + Bogusky, which handles the VW account. The firm's creative director , Andrew Keller , is a guitar player himself and was immediately intrigued by the idea.

``He understood that this signified a lot more than getting a free gift with a car," Walker says. ``This was a cultural thing, a lifestyle statement that could help elevate the VW brand."

First Act, founded 10 years ago in a Brookline basement, will be getting a level of exposure that the company couldn't buy.

``The guitar business is a very small industry that has limited advertising opportunities," says Brian Majeski , editor in chief of The Music Trades, the musical instrument world's equivalent of Billboard or Variety. ``You have some well-known brands like Gibson, Fender, and Martin who have history on their sides and an overwhelming presence on the concert stage and MTV, and through that get into people houses. For a new company like First Act this is an opportunity to put your brand in front of more people than you ever could have dreamed of."

All of the First Act GarageMaster guitars will come in white, with pick guards to match the color of the consumer's car. There's an inlaid mother-of-pearl VW logo the size of a dime on the 12th fret of the fingerboard and the First Act logo between the tuning pegs. An assortment of accessories will be available, including a guitar strap made of -- what else? -- seat belt material.

http://www.boston.com/ae/tv/article...a_plug_from_vw/

http://www.firstact.com/
Weet niet of ik hier nou blij mee moet zijn of niet...l
pi_42453380
Ze draaiden laatst bij herrie in de keuken op rtl 5 ook al clarity op als achtergrond muziek!!! Volume knop ging zo hard mogelijk!!!


En op de zender MTV brand new..(voor diegene die digitale tv hebben) komt ie ook vaak voorbij met waiting on the world to change!!!
pi_42462335
http://www.new-frontiers.nl/2006/1006/0710_2.html#4



Heb ze toch echt maar ff meteen gemaild dat dit grote onzin is...
pi_42463015
Geweldig!

Ik zou ze lekker in de waan laten
pi_42482246
Hebben jullie er ook zo'n zin!!?! Heb vanacht over t concert gedroomd haha! *zucht* zit ook de hele dag zijn muziek te beluisteren!! Nog maar een week en een dag mensen!!!
pi_42482342
Ik probeer niet TE enthousiast te worden, want des te erger wordt de "damn, het is alweer over" inzinking achteraf.

Ik ga boos worden als ie in december niet terugkomt.
pi_42483630
Ik kan moeilijk boos worden op de man; hij komt toch, daar ben ik al blij zat om
pi_42483727
Goed punt..

Alleen.. vanaf nu weten we wat we missen... Das ergens wel wreed als ie dan een hele lange tijd nie meer terugkomt
pi_42491026
Aan de andere kant heeft het ook wel wat als ie nooit meer hier op komt treden. Dan kan je zeggen dat je erbij was . Aan je kleinkinderen. Net zoiets als woodstock Beetje overdreven maar toch
pi_42491246
LMAO volgens mij heeft Remon ook een voorkeur voor Slow Dancing in a Burning Room
pi_42493460
Volgens mij heeft hij inmiddels half Continuum al voorbij laten komen in dat programma Vorige keren ook al Waiting, Belief, en Gravity voorbij horen komen
pi_42494945
*geeft Remon nog een standbeeld*

@ Nemesis: Ik zie JM liever een paar keer meer dan dat ik aan mijn kleinkinderen kan vertellen dat ik 'm maar 1 keer gezien heb. Alhoewel 't toch wel legendarisch gaat worden volgens mij
pi_42495830
Ja dat zit er dik. Dit wordt de show before de grote show
pi_42497318
Don't remind me De volgende is vast de bijlmer bierhal...
pi_42498312
Ook dat zit er dik in. Maar liever de HMH dan Ahoy; daar galmt alles helemaal kapot...
pi_42499739
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:04 schreef Numbie het volgende:
Ik zou me god niet weten hoe dat moet; bovendien zit ik die dag weer eens van 9-17 op de uni, dus dat schiet ook niet op...
Hmm, misschien moeten we even die kerel (of dame) van score mailen om aan te geven dat ie op NL radio (kan zelfs de internetlink naar de radiostream geven) komt.
pi_42503520
Hmm, betwijfel of Brian het wil doen... Die kerel is al druk genoeg met alle requesten en shows momenteel.

John had gewoon één weekje later moeten komen; dan had ik tijd zat gehad
pi_42504803
Ik vind de Ahoy leuker dan de Bijlmer Bierhal. Niet zo zeer qua akoestiek natuurlijk, maar wel omdat de HMH de definitie van sfeerloos.
pi_42505057
Vredenburg, en nou ophouden met de discussie want die blijft toch eindeloos

pi_42505752
Ja mama


*Vredenburg is wel leuk!*
pi_42506607
Hoelaat gaan jullie naar de melkweg toe volgende week, zaal gaat pas 20.00 uur open toch. Ik weet niet zo goed hoe ik me dat moet voorstellen bij John Mayer... Lijkt mij toch niet dat er mensen daar s ochtends al voor de deur gaan liggen..
Ik moet iig de hele dag gewoon naar school dus ik zal er niet vroeg zijn. Enig idee wat ie nog meer op zijn programma heeft voor de dag.. (meet en greet momentje misschien)
pi_42506986
Laatste dagen Continuum nog meer eens goed beluisterd. Het is gewoon een erg goed album. Wat ik alleen jammer vind is dat er weinig vrolijkere nummers op staan. Nummers als 3x5.

Stop this train en Slow dancing vind ik het beste.
pi_42514256
Helemaal mee eens Jeroen..

En het is dat ik niet kan die dag, anders was ik echt wel voor de Melkweg gaan zitten 's ochtends
pi_42514467
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef Numbie het volgende:
Helemaal mee eens Jeroen..
Het is geen album wat ik moet luisteren als ik heel vrolijk ben. Alleen de titels van de nummers zijn al niet echt opwekkend

In repair, waiting on the world to change, dreaming with a broken heart, slow dancing in a burning room enz enz.
pi_42516550
Haha, ja is waar. Het thema van het album is dan ook overduidelijk tijd; het is nog net geen concept album eigenlijk...

Over tijd gesproken, over 8 dagen is het al!!
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:26:36 #108
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_42518211
Wel héél vermakelijke muziek dit heb nu een live-concert op mp3, echt constant op repeat nu edit: wel van JM Trio trouwens.
pi_42519990
En ik baal er nog steeds van dat ik er over een week niet bij kan zijn
Maar ik hoop (tegen beter weten in?) op nog een concert
Koning.
pi_42522979
Wacht rustig ff af tot december zou ik zeggen, dan zullen we t weten
pi_42523375
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:40 schreef Numbie het volgende:
Haha, ja is waar. Het thema van het album is dan ook overduidelijk tijd; het is nog net geen concept album eigenlijk...
Hoe bedoel je dat, het thema is tijd? Ik kom veel niet vrolijke onderwerpen tegen, maar tijd?...

Ik wacht ook nog even tot december, Marktplaats heb ik net nog gekeken. Maar dat is me nog steeds veel te gek.
pi_42524614
Ja dan hoop ik dat hij er in december meteen meer dan 1concert van maakt, want hij wordt alleen maar bekender en wil er dan toch wel bij zijn!
pi_42524651
Continuum = de als maar doorgaande tijd... Stop This Train gaat over hoe hij eigenlijk soms de tijd wil stopzetten om te kunnen reflecteren, maar dus niet kan, en hoe hij het daar over heeft met z'n pa etc. SDIABR gaat over hoe de tijd is aangebroken in de relatie waarop je eigenlijk weet dat het over is. WOTWTC zegt op zich eigenlijk al genoeg. In Repair, over hoe het soms ff kan duren voordat je ergens overheen bent. "No I'm not the man I used to be lately, see you've met me at an interesting time...": zegt ook genoeg. Vultures gaat over dat je soms wat hindernissen moet nemen om daar te komen waar je wilt komen ooit.
Uitzonderingen zijn Bold As Love en Belief...
pi_42527070
Na een financiële meevaller heb ik een behoorlijke investering gedaan, headphones. In Duitsland even een slordige 140 euro uitgegeven. Nu heb ik ze stoer op m'n pc aangesloten en ben ik Continuum aan het luisteren. Wat een detail zeg! Ik hoor echt allerlei echo- en andere effecten die ze bij de opname en mixing erin hebben gestopt, superr!

[mierenneukmodus]naast die koptelefoon had ik ook nog gespaard voor een mooie stage piano die ik daar heb aangekocht, maar dat was maar 1230 euro[/mierenneukmodus]
pi_42527728
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 21:15 schreef Numbie het volgende:
Continuum = de als maar doorgaande tijd... Stop This Train gaat over hoe hij eigenlijk soms de tijd wil stopzetten om te kunnen reflecteren, maar dus niet kan, en hoe hij het daar over heeft met z'n pa etc. SDIABR gaat over hoe de tijd is aangebroken in de relatie waarop je eigenlijk weet dat het over is. WOTWTC zegt op zich eigenlijk al genoeg. In Repair, over hoe het soms ff kan duren voordat je ergens overheen bent. "No I'm not the man I used to be lately, see you've met me at an interesting time...": zegt ook genoeg. Vultures gaat over dat je soms wat hindernissen moet nemen om daar te komen waar je wilt komen ooit.
Uitzonderingen zijn Bold As Love en Belief...
Oke, zo had ik er nog nooit naar gekeken . Wel leuk om te weten. In heel veel van zijn teksten kan ik me ook wel vinden. In repair was afgelopen dagen van toepassing, Slow dancing kennen we denk ik allemaal wel. Dat vind ik er ook zo leuk aan. Maar door dat bijna conceptalbum, zoals je het noemt, komt het op mij een beetje depressief/donkerder over. En dat is jammer, er hadden best een paar vrolijke nummers in mogen zitten.

Slow dancing is het nummer wat ik dit moment van alle nummers het meeste draai. Blijf het erg mooi vinden.
pi_42528085
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:49 schreef fjboere het volgende:
Na een financiële meevaller heb ik een behoorlijke investering gedaan, headphones. In Duitsland even een slordige 140 euro uitgegeven. Nu heb ik ze stoer op m'n pc aangesloten en ben ik Continuum aan het luisteren. Wat een detail zeg! Ik hoor echt allerlei echo- en andere effecten die ze bij de opname en mixing erin hebben gestopt, superr!

[mierenneukmodus]naast die koptelefoon had ik ook nog gespaard voor een mooie stage piano die ik daar heb aangekocht, maar dat was maar 1230 euro[/mierenneukmodus]
Heb 1 euro oordopjes van de mediamarkt op mn mp3 diskman en dan hoor ik het ook super
140 euro voor headphones...damn...
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:43:27 #117
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_42528781
ik heb er zo de schijt in... al 2 jaar lang check ik wekelijks of hij niet eens naar europa komt en nu .. nu ik wat weken heb dat ik nauwelijks wat anders doe dan werken, komt ie ineens en is de kaartverkoop snel en direct uitverkocht...

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_42529070
Die verhalen horen we idd meer Stefkuh; daarom hopen we ook dat hij eind van dit jaar/begin volgend jaar nog een keer terug komt

Voor mij hoeft het niet zo persé vrolijk; het gaat me meer om thema's die me aanspreken, en ik moet zeggen dat 'tijd' me momenteel heel erg aanstaat... Good Love had trouwens wat dit betreft perfect op het album gepast, maar muzikaal gezien totaal niet. Denk wel dat John een goede keuze heeft gemaakt om'm toch te laten vallen ten faveure van Belief (die er weer een stuk beter muzikaal gezien tussen staat).
pi_42531217
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Heb 1 euro oordopjes van de mediamarkt op mn mp3 diskman en dan hoor ik het ook super
140 euro voor headphones...damn...
Mijn regel is altijd dat waar je veel tijd aan besteed, van goede kwaliteit mag zijn en dus wat mag kosten. Ik besteed veel tijd aan muziek maken en als je dus een instrument van 1200 euro koopt, is een goede koptelefoon niet eens zo gek.

Don't get me wrong. Ik keek eerst naar de 30 euro modellen (geen dopjes, maar echte headphones), maar toen ging ik naar betere kwaliteit en hoordere dit ook en dacht, tsja...


Maar nu even on topic. Hebben we nog een boodschap voor John, een bord dat we allemaal meenemen waarop staat: Come Back! ?
pi_42533917
Ik zou het er ook voor over hebben, maar bij mij gaan die dingen altijd zo snel kapot. Dat ik er geen dure investering voor uit wil geven.

En ik dacht zelf meer aan 'raad welk nummer ie moet spelen' borden.



pi_42533922
Laten we er dan wel 'Come Back To NL' van maken; om toch in zijn sferen te blijven
pi_42534023
Gisteren heeft ie 3x5 weer eens gespeeld
pi_42534507
Echt waar?! Oeoeoeoeh, dat biedt hoop mensen!

Is ff kijken of die show te downloaden valt één van de komende dagen
pi_42536764
Las trouwens net pas die blog over die gezichtsherkening site...dat was best wel ernstig grappig!
pi_42537983
Vraag me trouwens af of ze deze set/decor ook gaan meenemen naar Europa. Heb zo maar het vermoeden van niet

pi_42539460
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:26 schreef Apfel het volgende:
Ik zou het er ook voor over hebben, maar bij mij gaan die dingen altijd zo snel kapot. Dat ik er geen dure investering voor uit wil geven.

En ik dacht zelf meer aan 'raad welk nummer ie moet spelen' borden.
Dat plaatje ziet er niet echt vrolijk uit, kan bijna geheel continuum bedoelen

Nog een weekje wachten op 15 mins live solo from John ....
pi_42542928
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:00 schreef fjboere het volgende:
Dat plaatje ziet er niet echt vrolijk uit, kan bijna geheel continuum bedoelen
Split Screen Sadness

Ben trouwens wel benieuwd hoe lang die gaat spelen aangezien de aanvang 21 uur is.
Als het maar niet zo'n 1 uur showcase wordt.
pi_42544406
Ik heb nog even opgezocht over de radio. Claudia hoeven we niet op te nemen, je kan via 3fm uitzending gemist het gewoon opnieuw beluisteren via inet.

Met Evers kom ik er niet goed uit of alle uitzendingen opnieuw te beluisteren zijn..
pi_42544518
De 19e is hij toch in Nederland? Ik hoorde dat tenminste dat hij donderdag de 19e bij evers was. Is hij ook op 3 fm dan?
pi_42545692
17 oktober optreden in de Melkweg
19 oktober bij 3FM en bij Evers Staat Op.
pi_42547852
Ben benieuwd waar hij de 18e uithangt...
pi_42548061
Ik zou zeggen loop rond in amsterdam, hij zal wel een flink aantal interviews geven in the grand of het amstel ofzo. En tussen door natuurlijk ff een jointje roken zoals elke artiest die naar nederland komt.
pi_42548084
Oeoeoeh, The Grand is om de hoek bij mijn uni Heb ik nog een goede reden ook om daar rond te hangen

Volgens mij doet hij idd de 19e een persdagje: http://www.faceculture.nl/index.htm > > agenda, 19/10 John Mayer

[ Bericht 37% gewijzigd door Numbie op 10-10-2006 18:30:11 (toevoeging) ]
pi_42550877
Een vriendinnetje van me heeft een ticket over mensen! Diegene waarmee ze wilde gaan kan toch niet...
http://www.marktplaats.nl(...)4cfd9261979cc%23bids

pi_42551555
Ook voor 130 euro zeker? Oh nee, zo te zien niet
Ik heb gemaild, wie weet.
pi_42551777
Ze heeft al drie aanbiedingen gehad zei ze net... Gewoon bieden zou ik zeggen
pi_42552408
Ik zei dat over de prijs onderhandeld kan worden.. Is dat ook goed of moet ik bieden?
pi_42555322
Ze zei me net dat ze nu al op ziet tegen al het mailen; dus ik denk dat bieden je beste kans geeft. Ieder mailtje die ze tot nog toe heeft gehad wilde namelijk onderhandelen...
pi_42556477
Ik heb geboden, maar het bedrag zal toch wel snel naar de 100 euro lopen. Leuk voor haar, maar ik betaal dat niet.
pi_42561547
Weet eerlijk gezegd niet zo wat ze zal gaan doen. Maar meer dan drie tientjes zal het zeker wel worden

Over precies een week staan we nu te wachten totdat de beste man naar buiten komt...
pi_42562086
*excitement*

<-- zo sta ik er dan waarschijnlijk ook bij.
HYPER!
pi_42562825
Precies Gosjke... Waarschijnlijk zal ik ook wel lekker slapen die avond
pi_42568903
quote:
I'M THINKING ABOUT TANNING PROFESSIONALLY.


Now I know what you're thinking: "John, put the pipe dream down and look around you. Every day, beaches and pools across America are festooned with hopeless dreamers, all of who have squandered any opportunity given to them in their lives, and for what? For some fabled talent scout that never shows? One day, each and every one of them will wake up and realize they never had what it took, that some 16 year old kid who's been slathering himself in Retin-A since he was nine signed a multi-year deal with Coppertone before he even got a high school diploma, and there you are in Venice thinking that the guy in the suit and tie sitting on the lifeguard tower eating a bag lunch is there because he heard from a family friend that you don't have anywhere near what it takes to make it, but you really, really like it."

But you're wrong. I'm good. No - I'm great. I don't want to say I'm the best, because I don't know every single tanner out there, but let me tell you about my qualifications, and see if it doesn't change your mind.

I've been tanning ever since I was a boy. Before I could talk, I could tan. My parents, recognizing my innate abilities, took me to Chut Smutley's tanning classes in Milford, Connecticut. At that time, Chut was the world's best sunsmith, having won Mr. Tansvestite six years in a row. He worked as an advisor to C. Thomas Howell for the filming of "Soul Man". They say he could bronze in the rain, that on a trip to London he taught a man in Trafalgar Square how to get a quick but convincing look of vitality using the glare off a baby food jar.

I studied under one of Chut's Nuts (that's what they called the trainers) for about eight years. Chut's franchise eventually closed after he was stripped of his titles and endorsements when he was found tanning illegally inside of St. Mary's Cathedral-Basilica of the Assumption in Covington, Kentucky, a structure that laid claim to having the world's largest stained-glass window. He bit a bike cop, too. Not good.

After graduating high school, I began to book a smattering of gigs, tanning at the occasional backyard barbecue and time capsule unearthing. I didn't make enough money to support myself, but I was able to build a portfolio; a rawhide-bound binder with photographs depicting strangers in various scenes of joviality, and my small, blurry form in the distance behind them. At that time I offered three styles of tanning: Bolivian, the most popular; Infernus, or "Latin" style, rumored to be a favorite of the singer Jon Secada, and the oft-reproached Mesopotamian, which when performed faithfully, calls for copious amounts of ecstasy pills and a very, very large Shetland pony.

Two years ago my grandfather was diagnosed with Carl Yastrzemski's disease and I was forced to give up sunbathing while I looked after him. It's a terrible illness, CY. Your face slowly becomes all profile - you have no real "front" to speak of. You appear to be looking away from people all the time. Undiagnosed sufferers of CY can often be accused of not paying attention, or loving birds. It's only been in the last several weeks that I've considered getting back into the tanning fray. I'm even thinking about going to try out for the Coppertone Open Invitational in Santa Monica. It's my life's dream to be a part of the pro tanning league.

In fact, I've just booked my ticket to Los Angeles and I'm going to give it all I've got. There are five divisions in the National Tanning Sports Bureau, or NTSB, for short, depending on the skin tone of the competitor. Buttermilk, Peach, Teak, Mahogany, and Onyx. Chances are I won't rank in any of them, but I don't live my life according to chance. I live my life according to the weather. And tomorrow looks like a good day to get out there and let my body shine. Good ol' Chut used to say "you don't soak up the sun, you trade your light for it." He did bite that bike cop, though. In the waist, no less. Who does that?


POSTED BY JOHN MAYER AT 04:46 PM FROM WEST PALM BEACH, FL
Serieus; waar heeft de man het over?
pi_42577354
Ik kan helaas niet wachten op m na t concert... ga m wel van te voren proberen te spotten maar geef mezelf weinig kans.
Ik moet namelijk de laatste trein naar Groningen halen... en die gaat al om 23:36 uur.. dus hoop ook niet dat ik eerder weg moet hopelijk is t iets voor 11 uur afgelopen dat ik snel naar t station kan.. zo irritant mja...
Kheb dr zoveel zin in!
pi_42578117
In de nieuwe OOR staat Continuum
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gerecenseerd
pi_42578494
Ik wilde vandaag Continuum halen. Hebben ze hem nog niet.
pi_42578937
Hangt er vanaf waar hè; vanaf volgende week maandag ligt hij in alle winkels door heel Nederland. Deze dagen is hij eigenlijk alleen nog maar te verkrijgen bij zaakjes waar ze ook platen importeren. Boudisque of Plato bvb.

Sprak vandaag trouwens met Tom Engelshoven van OOR, en hij zei dat hij John in 2003 voor HT had geïnterviewd, en dat het een aardige kerel is... lol
pi_42579086
Maar omdat ik het album al zo lang had dacht ik dat hij al uit was eigenlijk. Nog even wachten dus maar.
pi_42579826
Hij krijgt trouwens echt een ander frontje hier hè:

pi_42580094
Wat is het andere frontje dan? En waarom hier anders?
pi_42583798
Een geheel witte met een grijze sleeve.
Ik denk dan dat ze die sleeve hier gewoon weglaten.

LMAO at the proffessional suntanning blog...echt serieus hoe komt die man erop?
pi_42592839
Af en toe heeft hij van die momentjes idd..

Oh ja, hij staat ook in de Veronica gids van deze week op pg. 16 wist een vriendinnetje te vertellen.
pi_42606556
Ik luister de laatste tijd erg veel het volgende nummer: John mayer, Dave Matthews - Rock Song.
Echt een geweldig nummer! Heeft iemand hier de lyrics van?
Koning.
pi_42609266
Ik zou ff googlen op de tekst met als artiest Dave Matthews...
pi_42611070
125 hours and 55 minutes

and counting .....
pi_42612169
Wow.. en ik dacht dat ik al erg was met mijn nachtjes aftellen
pi_42612982
Lol Ik raak er eigenlijk alleen nog maar meer in de stress door; als ik me bedenk wat ik daarvoor nog allemaal moet doen
pi_42620724
Naah, ik denk dat ik een mooie stress afleider heb gepland. Zondag ben ik als eerste van ons allemaal bij de Melkweg
pi_42620884
Wat je staat er al op zaterdag om 07.00 uur?
pi_42621649
Lol... Ik hoop serieus dat de rij nog niet zo heel groot is als ik tegen zessen aan kom zetten, maar ik denk al wel... Maar Marlou en Fien zouden een plekkie voor me vrijhouden. Dus als een lang meisje met zwarte haarband door de rij heen komt douwen, dan ben ik dat
pi_42624316
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:00 schreef Numbie het volgende:
Ik zou ff googlen op de tekst met als artiest Dave Matthews...
Krijg hem echt niet gevonden
Het nummer begint volgens mij zo: I'm lost, in my thoughts.......
Koning.
pi_42624524
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:50 schreef Numbie het volgende:
Dus als een lang meisje met zwarte haarband door de rij heen komt douwen, dan ben ik dat
Lang meisje met donkerblond haar in een staart gaat rond half 6 hetzelfde doen
pi_42625300
Haha, lol Margo...

En tha_dark; ik zou het ook echt niet weten waar je die tekst dan kunt vinden. Je kunt Room For Two proberen?
pi_42625927
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 22:29 schreef Numbie het volgende:
Haha, lol Margo...
Wij kunnen er nix aan doen dat we geen tijd hebben om om half 10 sochtends voor de Melkweg te gaan liggen, toch
pi_42626954
Precies

Moest deze gewoon posten:



The Return of The Bear... Zie zijn laatste blog op jm.com voor meer uitleg. Plaatje bij die blog werkt alleen niet voor mij
pi_42627383
Jeeeh! The bear

Die tv show was echt GE-NI-AAL!
pi_42628999
Waaaaaaaaaa

Geachte heer Toad ,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.

Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:

***


Factuuradres:

***


Bestelnummer: blabla

Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 14.99 Continuum - John Mayer

-------------------------------
EUR 14.99 Subtotaal
EUR 1.95 Verzendkosten
-------------------------------
EUR 16.94 Totaalbedrag


pi_42632638
Hoe duur zal hij in de winkel zijn?
En levert Bol ook op zaterdag? Dan ga ik hem denk ik ook maar eens bestellen anders
pi_42633336
Volgens mij verstuurt Bol gewoon per post. Zou voor de zekerheid ff op de site kijken of er ook echt staat of je'm dan al wel de volgende dag in huis hebt...

En de nieuwe blog (na de beer blog alweer ja) is weer briljant. John got punk'd! (door sheryl natuurlijk, maar goed )
pi_42640053
Bol verstuurt per post ja... Dus dan hoort het morgen in huis te zijn als het goed is...
Zo ff bestellen.

Edit: Besteld

[ Bericht 33% gewijzigd door JeroenV op 13-10-2006 14:08:35 ]
pi_42641459
Zie op MP kaartje staan dat nu op 70 ligt. Wordt vandaag verkocht. ZIt er te twijfelen, maar het is me wat te veel.
pi_42642471
Tsja, 70 euro is veel geld. Maar om John Mayer te zien in een klein zaaltje als de Melkweg, is mij wel heel wat waard. Ik bedoel, in Amerika staat hij voor gem. 10.000/15.000 man te spelen per avond... Dan is 800 mensen toch wel een verademing voor hem denk ik.
pi_42644942
Ach, ik zag dat die inmiddels ook op 105 euro staat .

Het is mij best wat waard. Maar dan zou ik ook in mijn eentje moeten, buiten dat het erg veel geld is. Ik blijf maar hopen december.
pi_42650908
Jeetje zeg, gaat echt wel hard dan...

Maar als hij terugkomt, wanneer dan ook, dan is het vast niet de Melkweg. Dat hebben ze nu bij zijn managementteam ook wel door....

De volkswagen ad staat trouwens op score. Valt echt niet serieus te nemen hoe dan ook. Ziet er niet naar uit namelijk dat hij er bepaald lol in heeft. Bovendien kun je John die gitaar speelt in front of a f***ing new beetle toch niet serieus nemen...

[ Bericht 54% gewijzigd door Numbie op 13-10-2006 19:35:06 (toevoeging) ]
pi_42655488
Ik was vandaag in de stad. Met mijn grote mond "als Continuum er ligt, neem 'k 'm mee!" (denkende: dit is Eindhoven, ze hebben 'm hier nooit voor zaterdagmiddag). Maar wat ligt me aan te kijken vanaf 't stapeltje nieuwe cd's?
Najaa.. 't vlees is zwak, dus heb 'm maar meegenomen. Inderdaad met andere cover (die met die foto), alhoewel er op 't boekje of doosje niets te vinden is van "speciale europese uitvoering". Dus duidelijk gevalletje van: "Jongens... knal d'r een foto op en verkoop 'm alsnog, ze vinden fotootjes leuk in Europa"
pi_42655871
Sleevjes zijn te duur voor europa....geef ze maar een foto.
Tsk
pi_42655962
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 21:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Sleevjes zijn te duur voor europa....geef ze maar een foto.
Tsk
Wacht maar tot het hier in ene heel goed verkoopt, krijgen wij vast ook "spontaan" een nieuwe versie
pi_42656061
ja zo heel spontaan de special edition met een paar live nummers van de Melkweg ofzo....zouden ze dat flikken? Denk het wel...alles voor de verkoop.
pi_42656250
and I'm not complaining if that's the case
pi_42656566


pi_42658421
Oeoeoeoeoeh!! Morgen toch maar ff vroeg de stad in dus voor werk... Ff bij boudisque scoren
pi_42658835
It's alive!!!

http://www.youtube.com/watch?v=qRrpi_uk6K4



En nog meer, jawel, alleen nu andersom

http://vidsearch.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1282569069

[ Bericht 33% gewijzigd door Numbie op 13-10-2006 23:32:44 ]
pi_42659787
ROTFLMAO ook tijdens Daughters...te briljant!
pi_42659868
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef Jill-RMC het volgende:
ROTFLMAO ook tijdens Daughters...te briljant!
pi_42660839
Weet niet of er meer mensen hier lid zijn van Local-83, maar je kunt tot morgen 18h NL'se tijd nog een vraag stellen aan John via het Message Board! Dan kiezen de mods vervolgens de beste en die beantwoord hij dan ergens tussen het soundchecken, spelen, etc. door. Check de local site ff voor meer info
pi_42668434
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:36 schreef Numbie het volgende:
Weet niet of er meer mensen hier lid zijn van Local-83, maar je kunt tot morgen 18h NL'se tijd nog een vraag stellen aan John via het Message Board! Dan kiezen de mods vervolgens de beste en die beantwoord hij dan ergens tussen het soundchecken, spelen, etc. door. Check de local site ff voor meer info
Is je haar overal zo lang?

What happened to Winny the Poe?

Are you prepared to play Covered in Rain?

Waar is Jessica?

Was she any good?

What the hell, why is this only the second time you're coming to Europe?

Going to do some drugs in Amsterdam? I know the right place ....

The Trio rocks in Holland too you know ......

Or do you need glasses to read this ...
pi_42669970
John, my mom want to go to Ikea on wednesday the 18th but I wanna stalk you. Could you just solve the problem and come to Ikea with us
pi_42671011
Ik heb vanacht gewoon gedroomd over het concert...
alleen ging John ineens Nederlandse liedjes zingen en liepen we met zn allen de polonaise door de melkweg :

Ik hoor net van vriendin met wie ik dinsdag ga dat zij er pas rond half 19.30 kan zijn. Dus ik ga al in mn eentje in de rij staat en hou voor haar een plaatsje vrij.. zijn er meer mensen die alleen gaan?

[ Bericht 26% gewijzigd door Joyce86 op 14-10-2006 15:56:11 ]
pi_42676039
Ik kom huilen.
Ik ben een tijdje niet meer in dit topic geweest en zie hier mijn straf: ik heb gemist dat meneer naar Nederland komt. Geen kaartjes dus en die zijn ook werkelijk NERGENS meer te krijgen! Enige artiest waarvan ik al jaren hoop dat-ie een concertje komt doen hier.
Anyhow, ik ben zwáár jaloers op jullie!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_42676646
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]

Ik heb hem nu ook.
pi_42679152
Maandag maar ff ook de EU versie halen
pi_42696393
Gaan er nog van FOK! mensen naar de afterparty?
pi_42698654
Ik denk ik wel, aangezien ik mezelf moet zien te vermaken tot de trein van half 5 of 6 uur
pi_42698833
Denk je dat je de trein van 23.36 niet meer haalt dan Gosjke? Mijn broertje moet die trein ook hebben, namelijk, maar ik denk dat dat wel gaat lukken toch? Ik dacht dat hij tegen kwart voor elf/elf uur wel uitgespeeld was...
pi_42699232
Ja dat is ie wel, tenminste daar vertrouw ik wel op. Anders rijden er ook nog nachttreinen he....
pi_42699243
Denk je?
Ik weet 't niet... Scot Matthews begint om 9 uur toch? (Of hebben ze 't vervroegd?) Dan mogen we blij zijn als John om 10 uur 't podium op is... Als ik de trein van 23.36 met zekerheid wil halen moet ik dan dus iets na 11-en mezelf al langzamerhand door de melkweg crowd wurmelen, naar de garderobe, naar het Leidseplein en dan hopen dat er om 23.15 een tram komt die ook nog een beetje doorrijdt...

Als John besluit heel snel en kort te spelen kan ik mijn plan altijd nog aanpassen en naar de trein rennen, maar zoals 't er nu uitziet denk ik nie dat ik 't ga halen...
pi_42699289
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 16:19 schreef fjboere het volgende:
Ja dat is ie wel, tenminste daar vertrouw ik wel op. Anders rijden er ook nog nachttreinen he....
Dat hangt er maar vanaf waar je heen moet natuurlijk
pi_42699394
Ik moet ook al heel vroeg terug... moet ook de trein van 23.36 hebben... hopelijk issie dan echt al klaar... Miss speelt die scott matthews maar 4 of 5 nr's.. met een beetje geluk staat john er dan om half 10!
pi_42699528
Vrees 't niet... Kheb 't nog maar zelden meegemaakt dat een hoofdact al binnen een half uur na aanvang op het podium stond...
't Kan wel.. Als Scot Matthews alleen zijn gitaar meebrengt en ze niets hoeven om te bouwen, maar ik ga er niet vanuit.
pi_42699644
Meestal is het voorprogramma een half uur en dan een half uur tijd voor pauze en ombouwen. Dus ik denk dat rond 10 JM begint.
pi_42699781
Als John echt zo kort speelt wacht ik hem buiten op
pi_42699964
Voorprogramma begint meestal toch rond 20.15h/20.30h al? Dacht dat meestal zo was, en omdat de deuren om 20h al open gaan...
pi_42700073
Zal John al in nederland zijn?
pi_42700111
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 16:57 schreef Numbie het volgende:
Voorprogramma begint meestal toch rond 20.15h/20.30h al? Dacht dat meestal zo was, en omdat de deuren om 20h al open gaan...
Ik zit even te kijken naar de kaarten van concerten waar ik geweest ben. Maar de tijd die op de kaarten staat begint het voorprogramma volgens mij, de zaal is altijd best lang van te voren open.
pi_42700209
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 16:57 schreef Numbie het volgende:
Voorprogramma begint meestal toch rond 20.15h/20.30h al? Dacht dat meestal zo was, en omdat de deuren om 20h al open gaan...
Dat dacht ik ook. Maar meestal is de aanvangstijd de tijd dat het voorprogramma pas start. En daarvoor staat nog steeds 9 uur. Ik was iig een paar weken geleden in de Melkweg voor The Feeling, en toen was de aanvangstijd ook de tijd dat het voorprogramma begon, we hebben eerst een uur staan neuspeuteren voor het podium met een achtergrondmuziekje. Dus ik vrees 't ergste
pi_42700245
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 17:11 schreef Gosjke het volgende:
Ik was iig een paar weken geleden in de Melkweg voor The Feeling
Ik ook
pi_42700285
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 17:11 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Maar meestal is de aanvangstijd de tijd dat het voorprogramma pas start. En daarvoor staat nog steeds 9 uur. Ik was iig een paar weken geleden in de Melkweg voor The Feeling, en toen was de aanvangstijd ook de tijd dat het voorprogramma begon, we hebben eerst een uur staan neuspeuteren voor het podium met een achtergrondmuziekje. Dus ik vrees 't ergste
Hè getsie... Nou dat wordt dan idd wel heel erg krap voor die mensen die die trein moeten halen... Zucht, dat wordt dus twee logees op mijn 16m2 grote kamertje
pi_42700398
Das waarom ik denk dat ik maar ga voor de optie "afterparty, booze, terug naar t station, linea recta naar school"

Ik ga niet de 1e en vooralsnog enige keer dat ie komt constant op mijn horloge staan kijken met een dikke kans dak halverwege zijn set weg moet gaan rennen
pi_42700477
Dat kan ik me helemaal voorstellen ja En bovendien gaan we daarna toch nog buiten wachten op een handtekening en zo dus twaalf uur word het denk ik wel...
pi_42700637
GRR, dit vind ik niet leuk!

Hoop dat dit overmorgen niet gebeurt!
pi_42700649
Ik hoef geen handtekening, als ik maar een fotootje mag... Kijken hoeveel langer ie is dan ik.

Als jullie iemand zien, way langer dan DeLa, die achter 'm aan rent, dan ben ik 't waarschijnlijk *LOL*
pi_42700683
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 17:29 schreef fjboere het volgende:
GRR, dit vind ik niet leuk!

Hoop dat dit overmorgen niet gebeurt!
*moed inpraat modus aan*
Naaah, als ie ziek zou zijn, zou ie niet naar Europa gaan komen en zouden we dat nu waarschijnlijk wel al weten
*moed inpraat modus uit*
pi_42700845
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 17:29 schreef fjboere het volgende:
GRR, dit vind ik niet leuk!

Hoop dat dit overmorgen niet gebeurt!
Ik had daar eerst misschien nog heen gewild... Goed dat ik niet gegaan ben dus.
pi_42701565
Hmmzzz ik wordt beetje depri hahaha ik zit ff op internet te kijken of ik een goedkoop hotelletje kan vinden..
pi_42701960
Trouwens, er is hoop mensen! Hij heeft eergisteren NIET Daughters gespeeld En wel, Comfortable
pi_42702013
Waar speelde hij gisteren? Dat ik me nog druk maak om de setlist enzo, terwijl ik niet eens ga .

Overigens voor de mensen die twijfelen over de tijden, waarom mail je niet?
pi_42702294
In Atlanta stond hij...

Er staat in de faq's van de melkweg dat het hoofdprogramma begint iets na de aanvangstijd, tenzij er een voorprogramma is; dat begint dan pas...
pi_42702342
Vannacht is 'ie jarig! Barbara van 3FM heeft net speciaal voor hem WOTWTC gedraaid. Heeft iemand een overzicht van zijn mediaoptredens in Nederland? Was hij nou woensdag bij Claudia? Kon het niet zo snel terugvinden namelijk. En deed hij nou ook nog Jensen aan? Of wilde een aantal mensen dat?

Als ik mijn ideale playlist opstel wordt 'ie veel te lang. In ieder geval bijna alles van Continuum. Maar ik hoop toch wel een klein beetje op YBIAW. En verder van de vorige albums: Bigger than my body, Clarity, Only Heart, My Stupid Mouth, Love song for no one. Maar ja, al deze 'oude' nummers zal hij wel niet spelen. In ieder geval hoef ik Daughters niet te horen.
pi_42702549
Breaking news:



pi_42702631
Geen daughters
pi_42702670
Wat??? Geen Daughters? Woehoe!! Thats it, nu ga ik dat ding ook installeren...
pi_42702781
Ok, I hate to be the partybasher, maar dat is de setlist die hij in Atlanta gespeeld heeft volgens mij...
pi_42702986
Told you:

Belief
Clarity
Bigger Than My Body
Vultures
No Such Thing
In Repair
Gravity
The Heart of Life
Why Georgia (Love Soon interlude) ->
My Stupid Mouth (Back to You interlude)
Waiting on the World to Change
-------
Encore:
Comfortable
I'm Gonna Find Another You

http://p090.ezboard.com/fjohnmayer3640frm1.showMessageRange?topicID=12090.topic&start=461&stop=480
pi_42703140
heeeel stiekem baal ik een beetje dat ie YBIAW niet speelt... maar verder mooie playlist! Ben heel blij dat why georgia speelt!!!!!!
pi_42703246
quote:
Ik vrees dat je gelijk hebt.
Staat op Yahoo widget wel dat hij in Atlanta (13/10) bijna dezelfde nummers heeft gespeeld. Hier en daar een klein verschil, onder Encore staat 3x5 en In Repair.
pi_42703302
Ja, klopt gewoon geen zak van... Verwijder het ding toch na de Europese shows waarschijnlijk
pi_42703370
Comfortable?

13 nummers, dus reken maar op wat langer dan een uur denk ik.
pi_42703377
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef Numbie het volgende:
Ja, klopt gewoon geen zak van... Verwijder het ding toch na de Europese shows waarschijnlijk
Clarity, No Such Thing, Bigger Than my body, stiekem blijf ik hopen...
pi_42703934
Hmm.. ik klink vast als een verwend kind, maar: ik wil MEEER! Ik wil freaking Good Love en I Don't Trust Myself!!! Who's with me? Ik ga gewoon een sneu blaadje maken

Maar euhm.. klopt dit idd ongeveer want ik ben een beetje in de war nu..

13 keer gemiddeld 6 min ofzo (met al die interludes en solo's enzo), is dus zeg maar 1 uur en 20 min?
pi_42704319
Denk dat je idd daar wel van kunt uit gaan; en hij moet gewoon Good Love spelen! Moet, moet, moet, moet gewoon: dat is echt zo'n nummer dat live het beste uit de verf komt
pi_42704880
Ik zeg dat we ff een banner maken
pi_42705071
Joh, we staan toch vooraan. We zeggen/schreeuwen het hem gewoon toe
pi_42705896
De hele avond als t even stiller wordt zo'n stel idioten daarvoor "GOOD LOVE"

*John werpt blik omlaag*

GOOOOOOOOOOD LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!

*John rolls eyes at girls on the front row*

GOOOOOOD LOOOOOHOOOOOOOOOVE!

"Ok, ok.. FINE! Stop it already!"

pi_42705982
Wat voor nummer is comfortable?
pi_42706083
Of we maken onze eigen setlist en plakken die over het origineel op het podium.. of nee beter: erbij.
pi_42706224
Nu al de setlist online? Wow..
pi_42706525
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef JeroenV het volgende:
Wat voor nummer is comfortable?
Van Inside Wants Out, die is ooit uitgekomen nog voor RFS. Gewoon een typisch lief John liedje als je t mij vraagt en 't blèrt lekker mee
pi_42707400
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Gosjke het volgende:
De hele avond als t even stiller wordt zo'n stel idioten daarvoor "GOOD LOVE"

*John werpt blik omlaag*

GOOOOOOOOOOD LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!

*John rolls eyes at girls on the front row*

GOOOOOOD LOOOOOHOOOOOOOOOVE!

"Ok, ok.. FINE! Stop it already!"

doen we!! Ik ga je eraan houden hoor Vraag wel aan Mar en Fien of ze meehelpen met blèren
pi_42708107
Ik heb net ff lopen tellen hè; hij heeft de afgelopen 19 shows geopend met Belief, zonder gein... Denk dat we er dus redelijk wel van uit kunnen gaan dat we die te horen krijgen
pi_42716521
Hij is nu dus in Londen
pi_42717230
Ik blijf erbij: de logica van die planning. En meer dates had makkelijk gegaan.

and may I add: I want that hat

Ey dat rijmde

[ Bericht 65% gewijzigd door Jill-RMC op 16-10-2006 11:07:29 ]
pi_42717429
Hoe laat gaat iedereen morgen zo ongeveer?
pi_42720688
quote:
POSTED BY JOHN MAYER AT 05:42 AM FROM AMSTERDAM, NETHERLANDS
He's in the house
pi_42721247
wooohoo
pi_42721626
Half 9 daar zijn. Ik hoef echt niet helemaal vooraan te staan, ben lang genoeg. En waarom gaan jullie niet gewoon met de auto er naartoe? Er is een parkeergarage een paar honderd meter van de welkweg.
pi_42721698
Ok, als iemand dan ook maar iets weet over in welk hotel hij verblijft wil hij/zij dat dan zsm posten? Ik gok Amstel of The Grand... Dan ga ik vanavond nog ff de stad in denk ik
pi_42722260
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:55 schreef nemesis4 het volgende:
Half 9 daar zijn. Ik hoef echt niet helemaal vooraan te staan, ben lang genoeg. En waarom gaan jullie niet gewoon met de auto er naartoe? Er is een parkeergarage een paar honderd meter van de welkweg.
Ja en dan betaal je je gelukkig niet blauw aan parkeergeld. Plus het geld wat je kwijt ben aan benzine. Kan ik zo 2 leuke merch shirtjes van kopen als John tenminste merch meeheeft. Gratis met de trein erheen bespaart toch een hoop.
pi_42722514
Ja dat is wel weer waar. We gaan met zn allen in 1 auto dus die kosten kunnen we altijd nog delen. De reden waarom we met de auto gaan is omdat de laatste trein die zorgt dat we thuiskomen om half 12 ongeveer vertrekt. Denk niet dat we dat redden. Wil er niet op gokken iig.
pi_42722677
Heb zooooveel zin in morgen mensen! Ongelooflijk zeg.. De kriebels beginnen nu echt te komen.

*draait Bigger Than My Body nog een keertje keihard*
pi_42723251
quote:
www.michielveenstra.nl - Weblog16 oktober 2006

Continuum

Ik ken de cd inmiddels al uit mijn hoofd, dankzij DJ John Mayer zelf: hij draaide vorige maand zijn nieuwe album Continuum op de Amerikaanse radio met uitleg van track tot track over de totstandkoming, betekenis en andere trivia.

Nu is hij er officieel: zonder John zelf en zonder de 'You're listening to Star 98.7' jingles in de instrumentale stukjes. Even wennen, maar wat overblijft is een pracht-album met natuurlijk de single Waiting On The World To Change en mooie tracks als Stop This Train, The Heart Of Life, Vultures, Hendrix-cover Bold As Love en afsluiter Find Another You. John Mayer goes soul!

Vanavond na een week vakantie weer werken, maar morgenavond alweer vrij voor John Mayer in de Melkweg. Needless to say, daar heb ik hul vul zin in!


16/10/06 11:21 | (2)


[ Bericht 11% gewijzigd door Numbie op 16-10-2006 20:22:15 ]
pi_42723258
Wrom is Fok zo irritant met foutmeldingen enzo?

Anyway: ik snap je helemaal Numbie, werd gewoon al blij van de gedachte dat ie int land is. Hyper de hyper!
Al ga ik 'm toch nergens zien of ontmoeten, want dat is mijn geluk, ik loop bekende mensen altijd mis...
pi_42723417
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:14 schreef Gosjke het volgende:
Wrom is Fok zo irritant met foutmeldingen enzo?

Anyway: ik snap je helemaal Numbie, werd gewoon al blij van de gedachte dat ie int land is. Hyper de hyper!
Al ga ik 'm toch nergens zien of ontmoeten, want dat is mijn geluk, ik loop bekende mensen altijd mis...
De site is gewoon teringtraag vanavond; weet ook niet wat het is...

Ik zit ook de hele tijd uit het raam te staren zo van, ergens in die straten ginder loopt hij
pi_42723421
Michiel is zelf ook een Fokker. Het zal me niet verbazen wanneer hij ook regelmatig meelurkt in dit topic.
pi_42723447
Echt?? Haha, wat goed man

*zet toch maar weer 3fm aan*
pi_42723526
Iedereen deze week de Sp!ts lezen!!
quote:
John Mayer - Continuum
maandag 16 oktober 2006 om 14:02


In Amerika is John Mayer al jaren een grote ster, in Europa blijft het een beetje behelpen voor de 30-jarige zanger. Of daar met zijn derde studioalbum Continuum verandering in komt is de vraag, want de plaat staat weer vol met typisch Amerikaanse kwaliteitspop-voor-volwassenen: verzorgde muziek, een tikje te glad geproduceerd en daarmee op het eerste gehoor niet al te spannend. Toch verdient de plaat extra draaibeurten, want Mayer is wel degelijk een bijzonder getalenteerd songschrijver. Op zijn debuut Inside wants out (1999) deed hij dat nog vooral met de akoestische gitaar, maar zijn muzikale horizon is inmiddels aardig verbreed. Soul en blues zijn nu de belangrijkste inspiratiebronnen voor een elftal uitstekende liedjes, aangevuld met een aardige cover van Jimi Hendrix' Bold as love. Toch zou je willen dat Mayer de scherpe randjes soms eens aan zijn muziek liet zitten en dat hij de wat oubollig klinkende gitaarsolo's achterwege had gelaten. Hoe goed hij ook is, met een beetje meer peper erin zou zijn muziek nog een stuk lekkerder klinken. (G.V.)

(3 en een half van de 5 sterren)
pi_42723797
Geen fratsen -- dat scheelt..

Z'n producers zorgen er voor dat die scherpe randjes er niet aan zitten. Trouwens je kan geen vette solo's van 3 mins. in een studio-album stoppen, zeker niet als er zo veel producers op je nek zitten. Die scherpe randjes --> daar was Try! toch eigenlijk ook voor?
pi_42723958
Zeg Numbie, hoor jij niet een rondje door A'dam aant doen te zijn zo onderhand?
pi_42723999
Nou Numbie, je kan nog Mayer requesten bij 'm.
pi_42724110
Tobias zegt:
hey michiel, is john mayer al langs geweest? anders is het wel leuk om iets van hem te draaien he!
Als je belief al mag draaien van continuum ga ik daar voor. anders no such thing
MetMichiel @ 3FM zegt:
ik heb continuum thuis, maar no suuch thing komt goed!
Tobias zegt:
dankjewel

pi_42724235
Hij zei zo John Mayer voor ..... Zal jij wel zijn dan
pi_42724742
Wat een stress de afgelopen dagen.
Vriend voor wie ik werk is beste maatjes met Evers en had dus gevraagd of ik evt. mee mocht.
Maar zelfs hij mag amper binnen komen, gelukkig fixed ie wel een gesigneerde CD voor me
pi_42724764
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:37 schreef Numbie het volgende:
Iedereen deze week de Sp!ts lezen!!
[..]
Vind het niet echt een heel positieve review. Op Heavier things zit wat meer peper en zout gestrooid, maar dat album vind ik nu juist het minste van zijn albums. Toegegeven, een nummer als 3X5 is erg lekker. Maar zoals eerder besproken had zo'n nummer ook niet echt op het album gepast. Het sterke vind ik juist dat de nummers zo rustig zijn, helemaal gezien de sfeer die om het album heen hangt. Die is ook niet al te positief....

Voor mij vier sterren.
pi_42725263
ik ga rond 19.00 uur morgenavond.. ben al beetje zenuwachtig... hebben meer mensen daar last van?
pi_42725478
Beetje erg bedoel je!!

En heb het ook gehoord hoor Tobias Heel goed, was fijn om een keer iets anders dan Daughters/Waiting te horen op de radio...
pi_42725808
Bij mij beginnen de zenuwen ook wel te kopen. En eerlijk gezegd is het nog onzeker wie ik meeneem zelfs...
pi_42726102
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:25 schreef Toad het volgende:
En eerlijk gezegd is het nog onzeker wie ik meeneem zelfs...
ik wil wel
pi_42726213
Haha dan begint de tijd te dringen! Ik ben er net nog achter gekomen dat ik 10 minuten langer kan blijven dan ik had gedacht. Er rijden ook tram's.. dus ik moet uiterlijk 23.10 uur de melkweg verlaten.. Hopelijk issie dan al klaar.. ik hoop het zo!

Zat vanavond in de trein naar Groningen.. te luisteren naar z'n nieuwe cd.. en Stop this train was aan t spelen.. ineens bedacht ik me dat ie dus in Nederland was en ik begon helemaal te giechelen enz en kreeg weer zo'n zenuwachtig gevoel.. mijn vriend zat naast mij en die begon met zn ogen te rollen toen ie zag dat ik weer aan t stressen was.. mannen

Ben nu huiswerk aan t maken maar dat schiet ook voor geen meter op.. hopelijk kan ik een beetje slapen vnvnd
pi_42726223
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:36 schreef JeroenV het volgende:

[..]

ik wil wel
Hehehe, ik kon op die opmerking wachten. Maar beide huisgenootjes willen wel mee, alleen beide hebben een praktisch bezwaartje. Dus nog even kijken wie het wordt (ik hoop dat het uiteindelijk 1 van de 2 mee gaat ). Ik was een beetje laat deze keer met iemand ervoor mee te vragen. Daar heb ik ook van geleerd....
pi_42726586
Heeft iedereen al de blogs van Tony en Scott ook gelezen? John houdt zo een verjaardagsparty ergens... Als iemand mij kan vertellen waar, dan ga ik erheen om verslag te doen
pi_42726617
ooooh numbie als ik jou was zou ik alle kroegen en cafe's afgaan
Nee is beetje onmogelijk.. maar misschien zittie wel bij jou in de buurt ofzo... raar idee lijkt mij..
pi_42726726
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:04 schreef Numbie het volgende:
Heeft iedereen al de blogs van Tony en Scott ook gelezen? John houdt zo een verjaardagsparty ergens... Als iemand mij kan vertellen waar, dan ga ik erheen om verslag te doen
Ik zet mijn geld op Jimmy Woo.
pi_42726819
Ja, dat heb ik meer gehoord. Probleem is alleen dat ik in diemen zit, en geen fan ben van de nachtbus... Twee keer mee geweest; twee keer bijna fout gegaan.
pi_42726905
hmmz nee lijkt mij ook niks die nachtbus... en een taxi dan?? mja das beetje moeilijk als je niet zeker weet dat ze daar zitten..
pi_42727252
Nou, ben benieuwd hoeveel fotos en filmpies jullie gaan schieten , zijn jullie ook van plan ze online te zetten ?. Ik iniedergeval wel.

Ik was zo van plan 18-30 uur daar te gaan staan, gaan mensen daar ook ongeveer rond die tijd daar staan ?.

Iedereen is wel lekker zenuwachtig hahah (ik ook een klein beetje) , maar het is me 2e keer ,2 jaar geleden in Irland gezien , dat was ook superzzz maar ik hoop dat er minder vrouwevolk naar toe gaat want als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel dat gekrijs op die bootlegs die ik heb, kan ze amper luistereren zonder iemand weer wat zinloos te horen zeggen (shreeuwen , blerren , krijsen haha

Niets voor niets dat hij is dat interview bij Ellen zo'n reactie maakte van " were are the guys"

maar ben benieuwd naar jullie ervaringen overmorgen, !!!!

Oja ik hoorde dat er ook een afterparty was .. veel info heb ik er niet over kunnen vinden dus kan iemand mij wat inlichten over hoe dat zit.

erg bedankt

DT
pi_42727423
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Gosjke het volgende:
Ik zeg dat we ff een banner maken
Maak er dan één zo van:

Better late then never

(happy birthday)
pi_42727670
^^ die is briljant!!

En er is idd een afterparty georganiseerd in Meander vanaf een uur of twaalf geloof ik.. Ik zal zelf helaas niet kunnen gaan, omdat ik een dikke deadline heb de volgende dag
pi_42727863
Ik zal ook filmpjes schieten...en als ze net zo fijn worden als die van Gavin ga ik mn camera vereren
pi_42727905
Haha Dacht hetzelfde Jill... Hopelijk houdt hij het ook daadwerkelijk hele nummers vol
pi_42727948
ik ga ook foto's maken.. hopelijk sta ik een beetje vooraan anders mislukken ze alemaal... en ik ga niet gillen hoor.. heb daar zelf ook een hekel aan... ga wel hard meezingen
pi_42728086
De batterij van m'n camera is nu nogmaals aan het opladen; wil niet hebben dat hij het ineens begeeft
pi_42728114
Ow mijn camera trekt dat wel...kan 1,5 uur filmen *vereer ook mn 2gb geheugenkaart*. De vraag is meer trekt mn arm dat Sta ik vooraan en kan op het podium leunen dat is het niet zo een probleem...afgezien dat ik dan het hele concert geen woord kan zeggen Verder naar achter verwacht ik dat het maar een paar nummers zullen worden ivm kramp in het armpje en publiek wat dan in beeld staat of tegen je aan loopt ofzo.
pi_42728167
ik heb ook video functie op mijn foto camera alleen zit er dan geen geluid bij... dus dat zal ik met mijn telefoon moeten doen
pi_42728498
Nou ik ga mezelf maar eens naar mn bed slepen...morgen vroeg eruit en nog even een krant in elkaar zetten voor ik weg kan
pi_42728719
Ja, heb ook een 2Gb kaart erin, en met 7.1mp moet het denk ik ook wel lukken

Ben zo benieuwd! Moet alleen nog wel eerst opruimen voordat ik ga slapen.. Kan logeetje niet in een teringbende laten slapen, al moet ik zeggen dat ik ook behoorlijk al aan het ben
pi_42732754
D-day!
pi_42733235
juist nou mensen die gaat een leuke avond worden , hoelaat gaan de meeste daar staan... en wie denkt dat het echt een gekkehuis alla bijv: rolling stones word
pi_42733296
Nou ik mag toch hopen dat iedereen zo verstandig is zo vanaf 18.00u te gaan staan ofzo. Echt zodra er iemand iemand om zeg 14.00 uur al gaat zitten volgen er al snel meer en dat sucked.
pi_42734000
I see.... ik vind alleen een ding zo raar waarom gaan ze nu al de setlist bekend maken, ik vind het wel jammer want dat toch weer iets van een verassing weg... ik had trouwen op zijn site gekeken maar daar kon ik het niet vinden... dus wie kon die setlist vinden.

tja ik kom niet van ver dus ik ga er 18-30 uur staan waarom eerder , ik bedoel je gaat niet op een stoel zitten dus schuiven kan altijd nog, zelf bij een JM concert
pi_42734684
Ja ik ga ook rond 18.00 uur alleen komt een vriendin later (pas rond half 8) dus hopelijk vinden de mensen die dan in de rij staan t niet erg dat zij zich bij mij voegd....
pi_42735128
grappig is het , wel zo van Iedereen staat al 2 uur te wachten en dan kom een persoon ff helemaal naar voren lopen,
pi_42735364
ja maar dat maakt toch niet uit want ik sta er dan toch ook al 2 uur... of er op mijn plek nou 1 of 2 mensen staan....
pi_42735400
Moet je bij de voorverkoop van U2 eens proberen
pi_42735503
ja maar we hebben t nu over john mayer.. en ik ben echt niet de enige die dat doet... dat zul je vnvnd wel zien.
pi_42735575
weetje wat ik zo irritant vind in nederland... dat gedring voor t podium... ik ben al een paar x in engeland naar een concert geweest en daar sluit iedereen gewoon netjes aan. In nederland is t altijd zo'n geduw.. net alslof je daardoor dichter bij t podium staat ..:S
Hoop echt dat dat vnvnd niet zo is want dat is zwaar irritant! (irritanter dan een vriendin die later komt bij een concert)
pi_42738776
ja ach , toen in duitsland bij Rock am Ring vooraan ging staan , dat was pas erg Iedereen stond op elkaar tenen en ik moet me overeind houden aan andere om niet vermorzeld te worden

ben 1:76 maar was tricky ... bij JM zal het wel minder worden maar Nederlanders zijn Nederlanders dus wie weer
pi_42738823
ja das zwaar irritant... ben ook vaak genoeg vermorzeld... ik hoop idd dat t publiek bij JM anders is. Zouden er al mensen voor de deur staan trouwens??
pi_42738829
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:23 schreef Joyce86 het volgende:
weetje wat ik zo irritant vind in nederland... dat gedring voor t podium... ik ben al een paar x in engeland naar een concert geweest en daar sluit iedereen gewoon netjes aan. In nederland is t altijd zo'n geduw.. net alslof je daardoor dichter bij t podium staat ..:S
Hoop echt dat dat vnvnd niet zo is want dat is zwaar irritant! (irritanter dan een vriendin die later komt bij een concert)
Echt serieus in welke omgekeerde wereld ben jij geweest?
Hier in Nederland nog nooit gezeik gehad bij het podium qua dringen enzo. En in Engeland ben ik al meerdere keren half doodgedrukt. Irritante kinders daar.

Mag ik trouwens even een paar mensen vervloeken...altijd maar dan ook echt altijd heb ik voor 1 uur mn pagina's af en nu ik eerder weg wil zit iedereen zo verschrikkelijk te slakken dat ik verdorie nog op mn werk zit. Bastards.
pi_42739292
hmmzz miss ben jij naar andere concerten geweest... black eyed peas, robbie williams werd ik allemaal fijngedrukt.. toen ik jonger was ben ik een x naar de tmf awards geweest, was ook verschrikkelijk. maar miss is t tegenwoordig minder.. maar komt miss omdat die concerten waar ik ben geweest ook kinderen kwamen.. al viel dat bij rw heel erg mee..!
pi_42739790
Aha grote bakken publiek. Totaal ander publiek dan fijn sociaal paradiso/melkweg publiek.
pi_42739890
het hangt ook af van de zaal en gek genoeg van de tempratuur IN de zaal ... altijd als ik in warme zalen was het altijd dringen enz enz ... net krieoelende mieren hahaha ... maar HMH is altijd een feest nooit problemen , ook niet als het uitverkocht was !!


De melkweg daar weet ik neit meer zo veel van aangezien ik daar een tijdje geleden naar toe ging (3/4 jaa) geleden voor staind ... en ik stond toen niet op de grond maar bij de bar.. was toen was het ook onwijs druk.

Ik kan me welk herinneren dat het wel krap was toen die zaal vol was.. weinig ruimte enzo..
pi_42740436
Is de warmte van de zaal niet gewoon afhankelijk van de hoeveelheid mensen erin? Als je allemaal dicht op elkaar staat is het direct een stuk warmer dan dat je allemaal btje ademruimte om je heen hebt.

Zit me eigenlijk te bedenken wanneer de laatste keer is geweest dat ik in midden in de zaal stond. Laatste paar keren was iedere keer front row en das toch wel lekker rustig meestal. Straks even aan Margo vragen die weet dat vast nog wel.


Verder in: John Mayer #10: 17 oktober 2006 - Concert Day!

[ Bericht 13% gewijzigd door Jill-RMC op 17-10-2006 14:29:10 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')