Zou best eens kunnenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja sorry hoor, erkel. Maar voor zover ik weet was Rommel - afgezien van 't feit dat hij voor de Duitsers werkte - een bijzonder goed en eerlijk militair. Ook in de ogen van de tegenpartij. Dus "rat" lijkt me te negatief voor 'm.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja sorry hoor, erkel. Maar voor zover ik weet was Rommel - afgezien van 't feit dat hij voor de Duitsers werkte - een bijzonder goed en eerlijk militair. Ook in de ogen van de tegenpartij. Dus "rat" lijkt me te negatief voor 'm.
dus samsung is het niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Cannon is niet juist. En een merk wat begint met een S zit er niet meer bij, want Sony heb je al genoemd.
Dat komt mooi uit want ik wou ook net naar bed gaan slaapse Daffquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan laat ik 'm staan, want ik moet morgen vroeg op.
Jij sliep tochquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
Ben ik ook weerToch nog even wat eten en een saffie roken
Ja ik ga ook zo slapen, maar na het honden uitlaten had ik toch nog trek dus ben ik nog maar even blijven hangenquote:
Moet ik je het bed inmeppen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
Ben ik ook weerToch nog even wat eten en een saffie roken
Nee, dat was ikquote:
Doe es liefquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet ik je het bed inmeppen?
[..]
Nee, dat was ik![]()
maar, maar, maar ik ben toch lief?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe es liefJe bent nog wel mijn buddy bij PM
Net niet hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
maar, maar, maar ik ben toch lief?![]()
jeej, mijn eerste buddy!![]()
Ik zat eigenlijk ook te wachten op een nieuwe vraagquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:42 schreef MaJo het volgende:
Komt er nog een nieuwe vraag? Anders kan ik net zo goed wel gaan slapen
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:37 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn er nog meer mensen die net doen of ze slapen maar gewoon meekijken en dan stiekem snel het punt proberen te jatten
sorryquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net niet hoor![]()
![]()
Kan je eigenlijk zien dat ik je als buddy heb toegevoegd?
Potdorie!!!! Die vraag was voor Mayo bedoeldquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:47 schreef Supersheep het volgende:
Mando Diao
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Potdorie!!!! Die vraag was voor Mayo bedoeld
Supersheep +1
Ik had zin in shoarmaquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:48 schreef Supersheep het volgende:
Waarom stel je dan een schaapvraag?
ik eigenlijk ook wel...quote:
Yurithemaster +1quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Ivo opstelten vvd?
Nee. Ik heb je vraag goed, krijg ik nu een punt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeejtoch weer een puntje
Jullie weten vast niet wie de burgemeester van Assen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |