Bwa... De PC begon een maand geleden al te hikken; ik wist dat er iets zat aan te komen. Donderdag fikte m'n voeding door. Aangezien ik m'n vriendin een PC had beloofd heb ik m'n "oude" MoBo en CPU aan haar gedoneerd, met 1 schijf en een reep geheugen. Budgetvoeding en een kast had ik nog wel liggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een pak klei hebt geopend.
Ik hoop meer op een vervolg vraagquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
Ga jij dan de MaJo vraag stellen waar ik de hele avond al om zeur daf?
Okee...quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
Mijn Drew Barrymore/Moretti-vraag was ook voor jou bedoeld, maar jij wist 'm nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ben helemaal niet fan van the Strokesquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn Drew Barrymore/Moretti-vraag was ook voor jou bedoeld, maar jij wist 'm niet
Kok als in "functie" of als waardeloze politicus?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:24 schreef Grim. het volgende:
Kok:P
Ietsje later. En de persoon was ook ietsje "minder" qua functie, vergeleken met Lowietje nummer 14.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:24 schreef Grim. het volgende:
Kok bij Lodewijk de 14de
En wat vroeger dan chefkok bij Nappie en z'n broer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:27 schreef MaJo het volgende:
Kok bij Napoleon Bonaparte?
Nee, de chefkok van een achterneef van een eh... werknemer van de paus.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
De chefkok van het achterneefje van de paus?
Ja. Welke? Er zijn zoveel kardinalen.... De naam is genoeg; z'n achterneef staat ook bekend onder die naam.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:37 schreef wyccie het volgende:
De kardinaal?
In Frankrijk? In midden 1700...?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
Simonis?
Goh... Ik dacht dat uit de andere antwoorden (Lowietje nummer 14 en Nappie) toch wel een tijdsgeest uitkwam.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik wist niet dat we in de 18e eeuw waren, in Frankrijk.
Cardinale Riche?
Gezondheid!quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
Richelieu!
Yeah!quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
power rangers
Geen idee. Ga eens terug onder een product van je haren, jij...quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef Supersheep het volgende:
wtf doe ik hier?
Jeejquote:
dit is geen droom, het is een nachtmerrie!quote:
maak je zin maar af hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee. Ga eens terug onder een product van je haren, jij...
Power Rangerquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
JeejHeb er zelfs nog ergens een stickerboek er van rondliggen
Wat was de bijnaam van Erwin Johannes Eugen Rommel tijdens de tweede wereld oorlog
woestijn is goed maar het was een ander dierquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:02 schreef erkel het volgende:
De woestijnrat
Het was inderdaad de woestijnvosquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
...jij, broodje shoarma!!
Ander beest? Vos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |