Diegene die erover begint heeft zowieso de groep mee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat blijft ook zo, een opening door Tijn of Semih hoeven we niet te verwachten.
Ik hoop dat éen van de anderen zo dapper is om erover te beginnen, omdat het toch een stempel drukt op de sfeer.
En omdat ik een rel wil.![]()
Ik denk het welquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:44 schreef Kinga het volgende:
Zijn we al bij 'zoet' ?
Goed onderbouwd ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:44 schreef petraa het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan janine. Als er iemand schijnheilig is is het janine.![]()
Volgens mij is dit bitter, van wat ik begreep.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:44 schreef Kinga het volgende:
Zijn we al bij 'zoet' ?
Maak je niet dik, morgen is hij weg!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier sla je wat mij betreft de spijker op de kop. Daar komt bij dat het in mijn ogen een vreselijk dominant verwend ventje is.
Ik vind hem verreweg de minst sympatieke persoon in dit huis. Dat macho gedrag kan ik echt absoluut niet tegen.
Dat zou een mooie afsluiter zijn van dit weekend.quote:
Maar waarom dat uitstellen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even wat afleiding, maar het laatste woord is nog lang niet gevallen.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef arneaux het volgende:
[..]. Kijk eens aan, jammer dat je t nooit zo uitgesproken hebt als ik.
Ik wil juist dat de etters blijven, dat maakt het interessant.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Maak je niet dik, morgen is hij weg!![]()
Oh moet ik het onderbouwenquote:
anders smaakt het eten wss niet meerquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar waarom dat uitstellen?
het is zondagavond verdorie, ik kan niet nog urenlang opblijven.
Daar ben ik dus heel benieuwd naar, ik denk eigenlijk van niet. De rest houdt z'n mond dicht, of het moet Egbert zijn...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Diegene die erover begint heeft zowieso de groep mee.
ze waren ook echt veeeeeeeel te laat uit bed. Ze houden geen rekening met de mensen met een leven:(quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ze is behoorlijk labiel zeg, of beter gezegd, emotineel flexibel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:46 schreef Kinga het volgende:
Ik hang mezelf op als Mo straks weer gaat janken en gaat zeiken dat ze zo'n pijn in haar hart heeft van de ruzies
Zal ik het dan even doen?quote:
Je hebt gelijk, morgen om half zeven weer die kutwekkerquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Wie heeft nog een koekje van eigen deeg tegoed???
Ik gok op Semih
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:46 schreef Kinga het volgende:
Ik hang mezelf op als Mo straks weer gaat janken en gaat zeiken dat ze zo'n pijn in haar hart heeft van de ruzies
Egbert zegt zéker niets, sorry maar ik vind hem echt een laffe hond.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar ben ik dus heel benieuwd naar, ik denk eigenlijk van niet. De rest houdt z'n mond dicht, of het moet Egbert zijn...
* djep wrijft in dr handenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Wie heeft nog een koekje van eigen deeg tegoed???
Ik gok op Semih
Ik dacht misschien met een voorzetje... maar idd, gister nog een excuus wegens een kater en nu nog steeds niets.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Egbert zegt zéker niets, sorry maar ik vind hem echt een laffe hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |